Ja geef de Marokkaan maar de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etc
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Nee ok maar hypothetisch is het natuurlijk wel een schande wat Joost allemaal gedaan zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Meridiaan het volgende:
RUSTAAAGH mensen.
We weten nog niks officieels, er wordt hier van alles ingevuld en veroordeeld.
Wel als persoon X iets deed waar Joost over klaagde en X beweert dat niet te hebben gedaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen reden om hem uit de repetities te schrappen
Kan idd net zo goed grensoverschrijdend gedrag naar de blauwe kip zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer apart, Joost wordt onderzocht voor iets en meteen allerlei mensen hier die de schuld bij Israel denken te moeten leggen...
Wie zegt dat het Joost is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etc
Waarom zouden ze Joost dan schorsen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef Eurochacha het volgende:
Maar is het al duidelijk dat Joost iets heeft gedaan of kan er ook iets tegen Joost zijn gedaan?
Ergens in het kwartier tussen de vlaggenparade en Joost zijn repetitie dan? Anders laat je hem daar toch ook niet aan meedoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet toch niet wanneer het ze ter ore is gekomen
Ik gok dat je onzin lultquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Dit was al eerder in de week, maar nu komen alle poepvliegen erop af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
https://www.puna.nl/news/(...)-ze-dit-stiekem-toch
Wat een snitch. Als hij dat niet wil wtf is het probleemquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
https://www.puna.nl/news/(...)-ze-dit-stiekem-toch
Van de Blue Man Group?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hoeft niet iets te zijn wat Joost heeft gedaan. Het kan ook zijn dat er dreiging is richting Joost.
Niet dat ik dat denk, maar laten we alle opties open laten.
Was al eerder deze week.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een snitch. Als hij dat niet wil wtf is het probleem
kan toch eerder gebeurd zijn en de melding kwam later?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ergens in het kwartier tussen de vlaggenparade en Joost zijn repetitie dan? Anders laat je hem daar toch ook niet aan meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |