Israël heeft wss lopen jankenquote:
Of ze laten hem meelopen omdat hij morgen misschien wél mag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Er moet dus iets gebeurd zijn tussen de vlaggenparade en zijn rehearsal
Well done Bakuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben benieuwd naar VI vanavond, Joost gecanceld, benieuwd welke haat dan prevaleert bij die seniele ouwe geit, ik zie de verwarring op zijn toet al voor me
Stefano Keizers genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie Joost er overigens niet voor aan (voor zover ik hem ken...) om over de schreef te gaan hoe dan ook. Bepaalde anderen wel.
Dat hoeft niet, het kan ook na of tijdens (of net ervoor) gemeld zijn en eerder plaatsgevonden hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Er moet dus iets gebeurd zijn tussen de vlaggenparade en zijn rehearsal
Of het heeft te maken met het interview, waarover misschien wel geklaagd is.quote:
Scheelt wel dat je hem niet kent natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie Joost er overigens niet voor aan (voor zover ik hem ken...) om over de schreef te gaan hoe dan ook. Bepaalde anderen wel.
Roddelpraat inschakelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het heeft te maken met het interview, waarover misschien wel geklaagd is.
SPECULATIES
Dan zou het ook voor griekenland moeten geldenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
dat is het sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeiden we vannacht niet wat voor malloot dat was
Eerlijk is eerlijk… er gebeurt nu wel iets dat nooit eerder is gebeurd. Maanlading verbleekt erbij.quote:
Een 'why not' lijkt me niet cancelwaardigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
Altijd weer die Cornald maas die zich niet kan gedragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef Rebel- het volgende:
Maar dan is er een onderzoek naar de Nederlandse delegatie en niet specifiek tegen Joost.
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joost is zich wel in rap tempo impopulair aan t maken
Dit lijkt meer op een banaanlanding dan een maanlanding.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk… er gebeurt nu wel iets dat nooit eerder is gebeurd. Maanlading verbleekt erbij.
Wat een slecht teken is voor Joost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aaah…Ben nu wel erg benieuwd. De TamTam uit Malmö is erg traag
En dan straks met dat belerende vingertje wijzen. Achterlijke organisatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houden
Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?quote:
Lijkt me heel sterk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houden
Dat ben ik zelf ook deels en toch heb ik een gigantische pleuris hekel aan Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?
Welk interview?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
Dat lijkt mij ook niet. Wtf.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ga je toch ook niet zo maar doen als organisatie?
Daarna naar een swingersboot samen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Eerst met zn allen sushi eten in Amersfoortquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Als we dat nou eens wisten!quote:
Vreemd jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe dan. Ze onderzoeken iets van gisteravond en ze halen Joost na de vlaggenparade pas uit het repetitieschema? Wat zijn dit voor minne streken.
Volgens Aftonblat niet te maken met perscoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Als dit met de persco te maken heeft dan overtreed EBU een hele hoop regels… dat is gewoon censureren
Ja, en weer in kamp NL. Eerst gedoe met Douwe Bob en die Hovi, en in 2018 was er iets met Waylon en pers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar goed, alle jokes aside, dit is wel kut.
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.quote:
quote:"We doen onderzoek naar een incident dat aan ons is gemeld", staat in een verklaring van de organiserende European Broadcasting Union (EBU).
Het ging toch iets dat na de 1/2 finale was gebeurd? Persco was er voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Als dit met de persco te maken heeft dan overtreed EBU een hele hoop regels… dat is gewoon censureren
Maar daar heeft het dus niets mee te maken, geen idee waarom mensen meteen die link denken te moeten leggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Ja wtf! Dat moet toch van invloed zijn als je niet gewoon alle repetities mee kunt doen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:08 schreef Momo het volgende:
Maar zelfs als hij de juryshow vanavond mag doen, dan raak je toch van streek zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |