SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als je het programma op NLZiet kijkt nadat het is afgelopen is het meestal ook reclamevrij.
Eigenlijk moet je er niet bij stil staan, maar zoveel tijd aan reclame is gewoon belachelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat is loos met Joost. Of zou het aandacht zijn?
Vast het laatstequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat is loos met Joost. Of zou het aandacht zijn?
Ik lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn ivm incident zangeres Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/
Doe ik ook als ik iets opneem. Zelden dat ik iets rechtstreeks kijk met die irritante reclames.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.
Als het de reden zou zijn is dat belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor net op het NOS journaal dat hij iig niet meer zal repeteren en dat er een onderzoek is ingesteld naar een incident. Er wordt gezegd dat tijdens een persconferentie een vraag werd gesteld aan de deelnemer van Israël en ze wilden geen antwoord geven en Joost roept dan, waarom niet.
Zag net ook dat hij tijdens die persconferentie met een vlag over zijn hoofd zat. Dat zal het ook niet het punt zijn waarom hij niet meer bij de repetities is maar het is wel gewoon onbeschoft gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het de reden zou zijn is dat belachelijk.
En dat was gisteren, nu is het op het laatste moment afgeblazen, misschien had hij gewoon geen zin om te oefenen, en dat wordt nu gezien als een incident.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zag net ook dat hij tijdens die persconferentie met een vlag over zijn hoofd zat. Dat zal het ook niet het punt zijn waarom hij niet meer bij de repetities is maar het is wel gewoon onbeschoft gedrag.
Van wat ik tot nu toe van hem gezien heb is nog niets leuks
Er wordt nu aangegeven dat hij ruzie heeft gehad met een Israëlische reporter..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat was gisteren, nu is het op het laatste moment afgeblazen, misschien had hij gewoon geen zin om te oefenen, en dat wordt nu gezien als een incident.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.
Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.
Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.quote:
Begrijp ik ja!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.
Heb de camera er vlak bij gezet dus mocht ze er weer mee gaan slepen heb ik in elk geval een idee.
Morguh Frumquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.
Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.
Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Goedemorgen Frummelie..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Morgue Dotteke..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Van mij mag hij weg blijven ik heb toch niets met hem en zijn act
Jeej alles goed met de kittensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Mogguhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Van mij mag hij weg blijven ik heb toch niets met hem en zijn act
Mogguh Lojan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
Mogguh Engine,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:56 schreef engine het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen voor Joost dus anders maar darten kijken ofzo
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Lojan...
Ja ik ook hoor er gaan verschillende verhalen de ronde... nee je wordt niet voor niks gediskwalificeerd (als dat waar is)
Net weer gelezen dat hij zelf is opgestapt.... beetje vaag allemaal..
Goedemorgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Engine,
Nou ik hoop dat je hem gaat zien vanavond...
Ja we gaan het horen en zien... het is een blijft een apart kereltje..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad van
Hier nog lekker bewolkt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
In ieder geval lekker weer vandaag
Lijkt mij ook niet iets kleins. Wel heel vreemd allemaal. Dacht eerst dat het een stunt van hemzelf was. Maar het lijkt er op dat het toch iets serieus isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
Dat vind ik dus ook, ik vind zijn lied niets, zijn act niets maar vind hem ook geen fijn persoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Morgue Dotteke..
Voor mij hoeft hij er ook niet meer bij te zijn.. ik vind het maar een onsympathieke rare vogel.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, het is wel een heel mediacircus aan het worden dat hele SF Hoe hij er ook bij zat met die vlag om zijn hoofd, dat slaat toch helemaal nergens opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh
Van mij ook hoor, ik heb er ook niks mee.... maar ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is...
Je vond hem toch niets aan, dan juist zijn de hapjes en drankjes op zijn plek als hij niet mee doetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk
Hup Ierlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
quote:The Dutch artist Joost Klein will not be competing in the Grand Final of this year's Eurovision Song Contest.
Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night's Semi Final. While the legal process takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest.
We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member.
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. In light of this, Joost Klein's behaviour towards a team member is deemed in breach of Contest rules.
The Grand Final of the 68th Eurovision Song Contest will now proceed with 25 participating songs.
Het was net op het NOS Journaal ook.. wat kunnen wij Nederlanders toch weer trots zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Geen Joost dus vanavond ..
Persverklaring Eurovisie
[..]
Ik denk niet dat het zomaar om een klein akkefietje gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee, zou gaan om een bedreiging, maar is wel een manier dus om een land dat je niet moet eruit te werken, klachtje indienen en hopla.
Voor zover ik weet zijn er alleen maar woorden gebruikt, en dan is het de vraag hoe kleinzielig ze zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zomaar om een klein akkefietje gaat
Ja maar zo ken ik er ook nog wel een paar. Als het zo heftig was waarom duurt het dan zo lang voordat ze iets besluiten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat het alles bijenkast is geweest. Hij was al erg ontevreden over de gang van zaken. Ook hoe hij zich gedroeg op persconferenties en bij interviews. Hij heeft gelukkig niemand geslagen want dat was helemaal erg geweest. Precies weten we het nog steeds niet.. dan zouden ze camerabeelden moeten laten zien. Als het allemaal niets voorstelden dan dien je ook geen klacht in en dan wordt er ook geen politieonderzoek ingesteld.
Ik denk er het mijne van.
We zouden met vrienden kijken maar we hebben allemaal besloten om lekker met de hapjes en drankjes buiten te gaan zitten
Waarschijnlijk om alles goed t overwegen voordat er een besluit kon worden genomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar zo ken ik er ook nog wel een paar. Als het zo heftig was waarom duurt het dan zo lang voordat ze iets besluiten?
Ik zla Joost niet missen, vond er toch niets aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef engine het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken. Zo is er ook niks meer aan.
De AVROTROS is anders toch heel stellig dat het belachelijk is en heeft protest aangetekend. Niet dat het nog wat uitmaakt maar het is zo simpel om maar gewoon iets aan te nemen omdat het logisch lijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zla Joost niet missen, vond er toch niets aan.
Maar hij zal niet voor niets gediskwalificeerd zijn neem ik aan
Ik heb verder niets gevolgd alleen dat hij gediskwalificeerd is, ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
De AVROTROS is anders toch heel stellig dat het belachelijk is en heeft protest aangetekend. Niet dat het nog wat uitmaakt maar het is zo simpel om maar gewoon iets aan te nemen omdat het logisch lijkt.
IN de eerste plaats.sterkte. Het is Bizar Of het nou verstandig is dat je dit openbaar post ??quote:
Dank je Staan geen namen bij hequote:Op maandag 13 mei 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
IN de eerste plaats.sterkte. Het is Bizar Of het nou verstandig is dat je dit openbaar post ??
P P dan zullen ze hier ook wel snel komen. Alhoewel er momenteel veel roeken in de tuin zitten en ik daardoor minder kleine vogeltjes in de tuin komenquote:Op maandag 13 mei 2024 07:04 schreef Iceage het volgende:
De mussen zn er weer!! Zo gezellig en leuk. Ze hebben elkaar een heleboel te vertellen.
Filmpje van vorig jaar maar dit jaar zijn er meer.
https://streamable.com/5xa5gv
Maar toch..... Het is wel heel erg prive en je kunt er op aangevallen worden door iemand die het niet zo goed met je voor heeft . Je bent Moderator en helaas lig je dan vaker onder een vergrootglas en nogmaals, Je stelt je wel erg open ook voor "eikels " Die het niet zo goed met je voorhebben.quote:
Hé Dotteke.. hoe gaat het nu?quote:
Ik ben ook al aan het wachten op goede regenbui maar vooralsnog niets..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Potdomme wat een mooi weer, buienradar dreigt al 2 dagen met onweer, met met wat wind gisteren en hoe het er nu uitziet buiten kan die app ook de prullenbak in
Warmer hoeft van mij ook niet, prima weertje zo!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal dit zo weer weg als je gelezen heb klik maar even op het duimpje
DUs niet quoten aubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit geloof je toch niet he dat mensen zo kunnen zijn. Je denkt dat dit alleen in films voorkomtquote:
Ben je er nog nu dan?quote:
Ben ook heel blij voor haar, maar wat een gedoe allemaal zegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig nog net op tijd en kan je nicht het doen zoals ze het in gedachten heeft.. Nu kan ze het enigszins nog goed afsluiten.
Echt heel mooi dat dat vreselijke mens niet haar zin heeft gekregen.
Ja het is echt ongekend.. maar ze heeft niet gewonnen en uiteindelijk is al haar valsheid voor niets geweest. Ze heeft mooi lik op stuk gekregenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook heel blij voor haar, maar wat een gedoe allemaal zeg
Nooit geweten dat zoiets bestond.
En dat iemand zo kon zijn
Ze heeft het zo hoog opgedreven dat ze haar man niet wil begeleiden op zijn laatst reisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is echt ongekend.. maar ze heeft niet gewonnen en uiteindelijk is al haar valsheid voor niets geweest. Ze heeft mooi lik op stuk gekregen
Het lijkt er op dat ze eigenlijk in en in een slecht persoon is. Ze vindt het nog belangrijker dat ze zijn kinderen dwars zit dan dat ze er alles voor doet om zijn afscheid en zijn reis liefdevol af te sluiten. Diept triest is hetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het zo hoog opgedreven dat ze haar man niet wil begeleiden op zijn laatst reis
Wat ze er voor over heeft pppffffff om kinderen dwars te zitten
Ja in en in triest. En zo zie je maar weer dat Karma een bitch isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze eigenlijk in en in een slecht persoon is. Ze vindt het nog belangrijker dat ze zijn kinderen dwars zit dan dat ze er alles voor doet om zijn afscheid en zijn reis liefdevol af te sluiten. Diept triest is het
Dat is er dan nog mooi aan iddquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in en in triest. En zo zie je maar weer dat Karma een bitch is
Wel wat onderweg, maar lang niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens de weerapp op mijn telefoon niet?
Net 737 druppels geteld (ik lul maar watquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel wat onderweg, maar lang niet voor iedereen.
[ afbeelding ]
Update:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net 737 druppels geteld (ik lul maar wat) en het is alweer voor bij
Hoe bedoel je? Nog steeds warm toch? Hier iig welquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:29 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het is een heel ander tempratuurtje vandaag.
Hier niet meer en het is erg bewolkt.. het is nu 17 graden en zal ook zo gaan regenen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog steeds warm toch? Hier iig wel
Hier is alles strak blauw en zoquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier niet meer en het is erg bewolkt.. het is nu 17 graden en zal ook zo gaan regenen.
Haha ja, hier is het warm en zonnig iigquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:41 schreef lojanda het volgende:
Wat weer betreft is het in tweeën verdeeld vandaag. De ene helft heeft nog warm en zonnig weer en het andere deel is regenachtig met een veel lagere temperatuur. Dat dat kan in zo’n klein landje
Ik vind het niet erg hoor en eigenlijk wel lekker dat het nu weer een paar dagen wat minder is en met wat regen. Is nog goed ook voor de natuur.. zo mag het van mij de hele zomer zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is alles strak blauw en zo
Ik hoorde het net ook bij HVNL.. het land is verdeeld vandaagquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja, hier is het warm en zonnig iig
Jij hebt het altijd wel druk of nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een druk dagje. Eerst de schilderclub en daarna een intake voor ambulante begeleiding, waarvan ik nog niets weet over hoe/wat. Spannend!
Ja, te druk ook, hopelijk wordt dat snel minder. Het is echt vervelendquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd wel druk of niet
Ik heb vandaag hulp en dan verder niets.
Nog een week hier na dan is mijn hulp 6 weken ziek, krijgt een buik operatie
moet heel wat scrollen wil je weer een beetje bij hebben gelezenquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Jonguh jonguh wat wordt hier veel gekletst, kan het niet bijhouden
Jij hoeft je idd niet te vervelen vandaag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een druk dagje. Eerst de schilderclub en daarna een intake voor ambulante begeleiding, waarvan ik nog niets weet over hoe/wat. Spannend!
Ik vind het niet oké hoor dat je geen vervanging krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd wel druk of niet
Ik heb vandaag hulp en dan verder niets.
Nog een week hier na dan is mijn hulp 6 weken ziek, krijgt een buik operatie
Ik hoop voor je mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, te druk ook, hopelijk wordt dat snel minder. Het is echt vervelendalleen kan geen nee zeggen
Balen dat je hulp zolang uit de roulatie is, zeker omdat het nogal lastig was met vervanging toch?
Ik heb geen hulp van een instantie he. Ik krijg een PGB budget en moet zelf een hulp aannemen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het niet oké hoor dat je geen vervanging krijgt.
Ja dat gaat snel he. vond het ook al warm, vooral boven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:39 schreef lojanda het volgende:
Het regent hier al weer een tijdje.. wel lekker dat je de temperatuur in huis weer naar beneden voelt gaan. Was toch al 24 graden binnen en dat al zo snel met een paar dagen zon..
Nee daar ga ik geen last van krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij hoeft je idd niet te vervelen vandaag.
Wel grappig hoe het weer verdeeld is in NLquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:39 schreef lojanda het volgende:
Het regent hier al weer een tijdje.. wel lekker dat je de temperatuur in huis weer naar beneden voelt gaan. Was toch al 24 graden binnen en dat al zo snel met een paar dagen zon..
Toch wel erg dat iedereen zwart wil werkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop voor je mee.
Ik heb zelf een hulp aangenomen, heb een PGB maar er is verder niemand te vinden.
Oja dat vertelde je al.. was ik even vergetenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen hulp van een instantie he. Ik krijg een PGB budget en moet zelf een hulp aannemen.
Die zijn moeilijk te vinden, ze willen alleen maar zwart werken de dames.
Ik schrok dat het zo snel al zo warm werd binnen. Heb dat nog nooit gehad.. geen idee hoe dat nu komt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat snel he. vond het ook al warm, vooral boven.
En dat nu vandaag weer..quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel grappig hoe het weer verdeeld is in NL
Serieus? Zolang? Ik ben een barbaar hoor, maar zes uurquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef lojanda het volgende:
Ik ga zo meteen aan mijn Bolognesesaus beginnen want die moet een uurtje of zes pruttelen.. lekker ontspannend alles vers snijden.
Hoe langer hoe lekkerderquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Zolang? Ik ben een barbaar hoor, maar zes uur
Ik kook graag en dan ook lekker met verse producten en neem er dan ook graag de tijd voor. Niet dat ik dit elke dag doe hoor, zeker niet want ik ben ook gek op makkelijke gerechten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke! Ik ben een slechte kok hoor, kan wel lekker koken voor anderen, maar voor mezelf
Ja door dat soort mensen wordt voor de goedwillende mens veel verziektquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch wel erg dat iedereen zwart wil werkenbegrijp het wel, maar onhandig voor mensen zoals jij
6 uur? Dat is best wel lang, dan is alles snotgaar toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef lojanda het volgende:
Ik ga zo meteen aan mijn Bolognesesaus beginnen want die moet een uurtje of zes pruttelen.. lekker ontspannend alles vers snijden.
Het moet ook een saus worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 uur? Dat is best wel lang, dan is alles snotgaar toch?
Er zijn zoveel programmas dat ik op dit moment niets meer er b ij ga volgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Gisteren Bestemming X terug gekeken, was alweer vergeten dat dat kwam. Vind het wel vermakelijk
Met die spellen tussendoor en dingen wel/niet met elkaar delen lijkt het 'de verraders', heeft ook wat weg van 'het onbekende'.
Ja irritant, zo heb je een maand lang herhalingen en andere bagger, en zo weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen de leukere dingen terug te kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel programmas dat ik op dit moment niets meer er b ij ga volgen.
Er zijn zoveel van die rls programma's. Niet te doen om het allemaal te kijken dan zit je hele avonden alleen dat te kijken en dan overdag ook nog anders is het niet bij te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja irritant, zo heb je een maand lang herhalingen en andere bagger, en zo weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen de leukere dingen terug te kijken.
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel van die rls programma's. Niet te doen om het allemaal te kijken dan zit je hele avonden alleen dat te kijken en dan overdag ook nog anders is het niet bij te houden.
Heb daar weinig zin in eigenlijk.
Vergeet regelmatig te kijken, dus nee, niet echt interessant.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
En Bondgenoten begint me ook te vervelen, vond dat gedoe met Beau en Mel al vervelend, nu heb je Nick en Rick, Bo en Chelsea, Beau en Rowena/Denise. Echt leuke gein onderling zien we niet meer.
DIe heb ik niet gekeken de verradersquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.
Het duurt met dat soort programma's te lang vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
En Bondgenoten begint me ook te vervelen, vond dat gedoe met Beau en Mel al vervelend, nu heb je Nick en Rick, Bo en Chelsea, Beau en Rowena/Denise. Echt leuke gein onderling zien we niet meer.
Ik heb het ook gezien en vind het ook wel leukquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Gisteren Bestemming X terug gekeken, was alweer vergeten dat dat kwam. Vind het wel vermakelijk
Met die spellen tussendoor en dingen wel/niet met elkaar delen lijkt het 'de verraders', heeft ook wat weg van 'het onbekende'.
De verraders moet ik ook het laatste seizoen nog van zien. Is er nog niet van gekomen met BB..quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.
Wat fijn!! Zal rust geven en zal ook wel een heerlijk gevoel voor je zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
de intake is heel goed gegaan, ik ben opgelucht en krijg de hulp die ik nodig heb
Fijn child. Dat heeft wel even geduurd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
de intake is heel goed gegaan, ik ben opgelucht en krijg de hulp die ik nodig heb
Hey Lovelyquote:
Tis hier super rustig helaas.quote:
Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..quote:
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..
Ja maar de bal is nu rond gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn child. Dat heeft wel even geduurd.
Zeker weten!quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zal rust geven en zal ook wel een heerlijk gevoel voor je zijn
Fijn hoor. En hopelijk snel ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar de bal is nu rond gelukkig
[..]
Zeker weten!
Ff alle mensen taggen dat het open isquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
o dat is lekker snelquote:
🤣quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff alle mensen taggen dat het open is
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject startenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject starten
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
Nee niet echt een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.
Morguh Engine:Wquote:
Morguh Childquote:
We komen elkaar nog eens ergens tegen hequote:
Haha jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog eens ergens tegen he
Morguh Moon, leuk dat je hier bentquote:
Het loopt hier niet zo hard, maar als er mensen zijn is het altijd wel gezellig.quote:
Dat is het belangrijkste, gezelligheidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt hier niet zo hard, maar als er mensen zijn is het altijd wel gezellig.
Zeker weten en ook @FreshFruit komt wel eens langsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:44 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, gezelligheid
helemaal superquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten en ook @:Freshfruit komt wel eens langs
Yeahhh there he isquote:
Hey Dot.quote:
Hey FFquote:
Hey Stars.quote:
Weer topics dromen.quote:
Is echt erg bij jou he?quote:
Ik zoek dan half in mijn slaap naar de muis om te scrollen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt erg bij jou he?
Ik heb daar nooit last van.
Dan ben je er echt wel heel intensief mee bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek dan half in mijn slaap naar de muis om te scrollen.
Ik game eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je er echt wel heel intensief mee bezig
En dat heb je niet als je veel aan het gamen bent?
En wat doe je dan als je pauze neemt, zit je dan ook niet meer op internet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik game eigenlijk nooit.![]()
Maar wel intensief op internet bezig,dat klopt wel.
Dan gaat alles echt even uit.Of mss een luisterboek of podcast.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doe je dan als je pauze neemt, zit je dan ook niet meer op internet?
Heb je tijd over of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat alles echt even uit.Of mss een luisterboek of podcast.
Er is hier vaak wel wat te doen.quote:
Wat blijft liggen als je op internet zitquote:
Ja dat,ik kan goed uitstellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat blijft liggen als je op internet zit
Ik zou het jammer vinden als het zou sluitenquote:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allen hier![]()
Fijn dat dit plekje/ topic er nog is
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als het zou sluiten
neee die ook al..... pffquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier wel eens langskomen dat mensen naar de Bauers kijken. Nou komen Gordon én Joling ook beiden met zo'n eigen programma. Zit daar uberhaupt iemand op te wachten?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik ook...
@:dotteke we dienen bij deze een petitie van 2 in![]()
![]()
voor het openhouden![]()
Ook al wordt er niet de hele dag door gepost hier het is toch een leuke manier om in contact te blijven met users die bv niet op andere delen van Fok! komen.
Die hebben altijd centjes nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee die ook al..... pff
nee naar zo'n pulp kijk ik niet wel naar BB pulp en temptation island wat niet meer gedraaid wordt![]()
hebben ze centjes nodig of zo pff
hoe is met familie poes?
Ik niet iigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier wel eens langskomen dat mensen naar de Bauers kijken. Nou komen Gordon én Joling ook beiden met zo'n eigen programma. Zit daar uberhaupt iemand op te wachten?
Ah fijn om te lezen dat het goed met Poes en kittens gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hebben altijd centjes nodigVraag me mee af wie hoe het komt dat ze denken dat men er op zit te wachten.
Gaat prima met de kittens, ik check ze af en toe even snel, wil er nog niet te veel bij voor moeder ze weer gaat verplaatsen maar zolang ik er voer blijf neerzetten denk ik dat ze voorlopig ook wel even blijft.
Als je hoort hoeven ze nooit meer te werken en hebben geld genoeg. Ik denk dat ze het enkel doen omdat hun ego te groot is om te dragenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hebben altijd centjes nodigVraag me mee af wie hoe het komt dat ze denken dat men er op zit te wachten.
Gaat prima met de kittens, ik check ze af en toe even snel, wil er nog niet te veel bij voor moeder ze weer gaat verplaatsen maar zolang ik er voer blijf neerzetten denk ik dat ze voorlopig ook wel even blijft.
Geer en Goor waren als duo wel grappig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah fijn om te lezen dat het goed met Poes en kittens gaat![]()
ja ik snap het ook niet.. kost toch ook weer geld om zoiets te maken?
Bassie en Adriaan ook, maar tig jaar later een reboot weet ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geer en Goor waren als duo wel grappig.
Wat is dat toch altijd met die vergane glorie.. willen ze dan echt tot hun dood in de schijnwerpers staan? Ga genieten van je oude dag en van denk met een fijn gevoel terug aan je roem en geniet daar van. Laat het verder rustenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vond ik wel grappig.
[ afbeelding ]
Idd warenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ook weer terug:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan ook, maar tig jaar later een reboot weet ik ook niet hoor
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ooit wel ja.. maar dat is toch wel klaar. Wie wil dat nu nog kijken.. ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dit dusquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, met Gerard Joling en Ruben Nicolai.quote:
Klopt bij de lama's was Ruben wel leuk. tegenwoordig vindt hij vooral zichzelf heel leuk met zn nep hahahaatjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, met Gerard Joling en Ruben Nicolai.
Die vinden vooral zichzelf heel leuk, vond Ruben nog wel leuk bij de lama's, maar verder vind ik zijn programma's vooral Ruben-shows.
Dat zeggen zelfs zijn collega`s.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die vinden vooral zichzelf heel leuk, vond Ruben nog wel leuk bij de lama's, maar verder vind ik zijn programma's vooral Ruben-shows.
Ruben vind ik altijd wel leuk..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind ze kostelijk als ze bij elkaar zijn en elkaar door de zeik te halen. Die podcast die ze hebben is geweldig.. en dan vooral Ruben van de Meerquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ruben vind ik altijd wel leuk..
Komt dat programma dan nu op RTL?
Die podcast is echt geweldig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ze kostelijk als ze bij elkaar zijn en elkaar door de zeik te halen. Die podcast die ze hebben is geweldig.. en dan vooral Ruben van de Meer
Yup, wordt in de zomer opgenomen als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ruben vind ik altijd wel leuk..
Komt dat programma dan nu op RTL?
Ik kan daar nu echt altijd om lachen.. heerlijk die drie bij elkaarquote:
Niet dat ik het ga kijken want ik heb er nooit iets aan gevonden en dan nu helemaal niet als Joling het gaat presenterenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, wordt in de zomer opgenomen als ik me niet vergis
Man,man,man de podcast vond ik ook altijd leuk.Maar dat zit nu bij Podimo.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar nu echt altijd om lachen.. heerlijk die drie bij elkaar
Op Instagram kun je er ook stukjes van zien.. zijn natuurlijk de grappigste momentenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Man,man,man de podcast vond ik ook altijd leuk.Maar dat zit nu bij Podimo.
Hey Birdy. Is soms een vergeten hoekje 🤣quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allen hier![]()
Fijn dat dit plekje/ topic er nog is
Daar ga ik dan niet naar kijken. De fam Bauer is een leuk gezin met humor. Kan er vaak wel om lachen. . Als zanger vind ik hem helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Hoi Dott!!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdy. Is soms een vergeten hoekje 🤣
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruikenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!!
Las in DTS dat je een cake hebt gemaakt![]()
was hij gelukt?
Lang niet meer zelf wat gebakken.
Toch weten een aantal dit uithoekje wel te vinden
haha ja gaat er nog een bakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruiken
Nu heb ik de XXl dus kreeg maar een dun cakje
Nog een keer wat gehaald en ga straks de normale hoeveel heid gebruiken
Hij was geod gelukt in de heteluchtoven van de magnetron lukte het steeds niet dus was gestopt met bakken.
Maar nu is het dus wel gelukt
In de airfryer de cake?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruiken
Nu heb ik de XXl dus kreeg maar een dun cakje
Nog een keer wat gehaald en ga straks de normale hoeveel heid gebruiken
Hij was geod gelukt in de heteluchtoven van de magnetron lukte het steeds niet dus was gestopt met bakken.
Maar nu is het dus wel gelukt
Ja kan heel goed zelfs en maar 45 minquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
In de airfryer de cake?wauw wist niet dat dat kon!
Je kan zo veel in de airfryer maken, sauzijsen broodjes warm maken, zijn zo warm en warmer dan uit de ovenquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo veel in de airfryer maken, sauzijsen broodjes warm maken, zijn zo warm en warmer dan uit de oven
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryerquote:
Kippenpoten heb ik eens gedaan idd is lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryer
ALs je kijkt kan je heel veel maken in de Afryer
Misschien is er een speciale manier voor om eieren er in te kokenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik mik ook veel in dat ding. Heb zelfs eens een ei er met de afbakbroodjes mee in gelegd, om te 'koken'![]()
Ging prima maar dat velletje zat helemaal vast gedroogd tegen het ei, mij te lastig af pellen om het nog eens te doen..
Eieren koken in de Airfryerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik mik ook veel in dat ding. Heb zelfs eens een ei er met de afbakbroodjes mee in gelegd, om te 'koken'![]()
Ging prima maar dat velletje zat helemaal vast gedroogd tegen het ei, mij te lastig af pellen om het nog eens te doen..
Die grotere kan je heel veel mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
In de airfryer de cake?wauw wist niet dat dat kon!
Goed laten schrikken idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eieren koken in de Airfryer
Heel veel mensen eten dagelijks of in het weekend een gekookt eitje. Lekker op brood, bij de asperges of in een frisse salade. Het koken van eieren kan je in een klein pannetje doen maar er zijn een paar voordelen om het in de Airfryer te doen:
Je hoeft niet te wachten tot het water kookt.
Je hoeft niet bij het kokend pannetje te staan wachten. Je kan even de was gaan doen en wanneer de eieren klaar zijn slaat de Airfryer af.
Handig als je even geen gaspit bij de hand hebt maar wel elektriciteit.
Altijd perfect gekookt eieren!
Hoelang moeten eieren in de Airfryer?
Zacht gekookte eieren: 12 minuten op 120 graden Celsius.
Hard gekookte eieren: 15 minuten op 120 graden Celsius.
Als de eieren klaar zijn spoel je ze gewoon af onder de kraan terwijl ze in het mandje zitten.
Die schrikken al als ik die lade opentrek om te kijken hoe het ermee gaatquote:
Boeeeeeeeeeequote:
Kippenpoten jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryer
ALs je kijkt kan je heel veel maken in de Afryer
Heb er nu kip in zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kippenpoten ja![]()
En wat je zegt, je kunt heel veel met de airfryer maar je moet het een beetje leren/weten. Ik heb geen oven of magnetron dus ik doe ook heel veel met de airfryer. Ook ooit pepernoten gebakken wat in principe gelukt was alleen waren ze allemaal aan elkaar vast gaan zitten en had ik 1 grote pepernootkoek.
Behalve friet....daarvoor ga ik dan toch naar de friettent
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
En daar zat miep weer bij de dokter. Hatsikidee boezemfibrileren. Heb nu snelwerkende metropolol gekregen.
Wilde net met een cake beginnen omdat die vorige zo laag was alles staat klaar maar geen fuck energie.
Die staat al in de airfryer bijna klaar. Saus voor de macaroni is ook al klaar. Nu doe ik niets meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]meisje toch
zorg voor jezelf, die cake is niet belangrijk
te drukke emo dagen gehad..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
En daar zat miep weer bij de dokter. Hatsikidee boezemfibrileren. Heb nu snelwerkende metropolol gekregen.
Wilde net met een cake beginnen omdat die vorige zo laag was alles staat klaar maar geen fuck energie.
Goed zoquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die staat al in de airfryer bijna klaar. Saus voor de macaroni is ook al klaar. Nu doe ik niets meer.
Ja je kan er alles in maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
te drukke emo dagen gehad..
hoop dat je nu een tijd rust kunt krijgen.
Hier nu pizza in de airfryer aan het opwarmen![]()
Nog nooit gedaanding toch maar eens wat vaker gaan gebruiken.
Jip. Klopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is toch een heteluchtoven zo'n ding?
jeez Dotquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Nee niet echt. Het is echt een kudtjaar tot nu toe.quote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het is echt een kudtjaar tot nu toe.
Maar deze medicijnen helpen wel gelukkig
Je bent een schat. Zelf zoveel en altijd een lief woord voor een ander 😘quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jou
Volgens al langer ellende dan enkel 2024
Geldt ook voor jouquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat. Zelf zoveel en altijd een lief woord voor een ander 😘
Prachtige tekstquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou
Ik heb een kaartje gehad met een tekst die ook voor jou geldt: when life gives you lemons, it's okay to just be sad about this lemons That you never asked for
Slaap lekker meid. Hopelijk pak je een fatsoenlijk aantal urenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige tekst
Ik lig in bed. Ben altijd kapot na zo aanval. Ga lekker slapen. Morgen een drukkke dag.
Morguh Moon. Jazeker ben ik wakker 😘quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Zo vroeg nogdenk dat @:dotteke al wel wakker is
Ja voor mijn doen redelijk. En jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat dacht ik alBeetje kunnen slapen??
Ook al zo vroeg wakker. Aan een stuk door slapen lukt mij zelden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah fijn!Ja ik ook wel, aan 1 stuk door geslapen tot 5:00
Snap ik, lukt mij meestal ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg wakker. Aan een stuk door slapen lukt mij zelden.
Ik ga tegen 23 uur slapen, en dan ben ik rond de klok van 00.00 uur al weer wakkerquote:
He bah, das echt niet fijn zo kort en onrustig slapenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga tegen 23 uur slapen, en dan ben ik rond de klok van 00.00 uur al weer wakker
En zo gaat dat nog een paar keer per nacht
Heel zelden is het rond de klok van 3 dat ik voor het eerst wakker word
Maar goed het is niet anders
Was ik eigenlijk nooit, maar de laatste weken ben ik al moe een uur nadat ik opgestaan ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
He bah, das echt niet fijn zo kort en onrustig slapenben je dan niet heel erg moe overdag?
Wel goed dat je dan nog ff extra gaat slapen idd !quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik eigenlijk nooit, maar de laatste weken ben ik al moe een uur nadat ik opgestaan ben.
IK ga nu vaak in de middag een uurtje liggen op de bank en dan dommel ik wel af en toe even weg.
Ik had gisteren avond van 19.30 tot 20.15 uur ook even geslapen
Dat boezemfibrileren put je ook uit
Heb het de laatste tijd vaker.
Geen idee hoe dat komt.
Maar gisteren andere medicijnen van de dokter gekregen en die werkte wel vrij snel gelukkig
Die andere die ik had duurde het vaak 4 tot 5 uurtje voor het ging werken.
Maar goed genoeg gekllaagd
Vanmorgen een hoop bezoek, kon niet slechter uitkomen, maar aan de andere kant heb ik erook zin in
Dank je, ik kijk er naar uit maar zie er ook tegen op.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan nog ff extra gaat slapen idd !
Fijn dat die medicijnen sneller werken!
En je klaagt helemaal niet![]()
Succes met het bezoek Dot!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk er naar uit maar zie er ook tegen op.
We gaan er gewoon van genieten.
Geniet nu nog even van een rustig huis dat ik straks wel anders als we met 10 man hier zitten
Nou jij hebt weer een enerverend dagje achter de rug. Het is ook behoorlijk heftig geweest de afgelopen tijd en misschien dat dat er ook mee te maken heeft gehad. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat en dat je cake lekker heeft gesmaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Op tijd aan de bel trekken en niet jezelf voorbij lopen want daar schiet je echt niets mee op. Beetje ook aan jezelf denken zo nu en dan is nodig hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn agenda is echt niet meer te doenvolgende week met mijn begeleider eens wat schuiven en rustig maken
Daarom bespreek ik het volgende week. Het is me echt teveel allemaal, maandag heb ik gelukkig helemaal niksquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op tijd aan de bel trekken en niet jezelf voorbij lopen want daar schiet je echt niets mee op. Beetje ook aan jezelf denken zo nu en dan is nodig hoor.
Mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou
Ik heb een kaartje gehad met een tekst die ook voor jou geldt: when life gives you lemons, it's okay to just be sad about this lemons That you never asked for
Echt een goedequote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even het kaartje gegoogled, deze is het
[ afbeelding ]
Ja dat is wel even een omschakeling. Doe rustig aanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet nu nog even van een rustig huis dat ik straks wel anders als we met 10 man hier zitten
Nou zeg, veel plezier of sterkte... wat zal het worden?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is natuurlijk maar ik wil je heel veel sterkte wensen en fijn dat je vriendin komt die je steun kan geven. Dat kan je wel gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom bespreek ik het volgende week. Het is me echt teveel allemaal, maandag heb ik gelukkig helemaal niksdus even overleven tot dan. Dinsdag wordt even veel, woensdag alleen maar bloedprikken, donderdag weer veel en vrijdag volgens mij vrij. En zaterdag een vriendin hier en dan wat meer rust in theorie
Oh het valt allemaal wel mee hoor. Ik kan gewoon niet plannenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is natuurlijk maar ik wil je heel veel sterkte wensen en fijn dat je vriendin komt die je steun kan geven. Dat kan je wel gebruiken
Voor de derde keer toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:30 schreef spapaars het volgende:
Ik weet dat jullie daar allemaal naartoe gaan, maar pas op, de locatie is veranderd.![]()
https://lovereality.nl/bi(...)we-locatie-gekregen/
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:30 schreef spapaars het volgende:
Ik weet dat jullie daar allemaal naartoe gaan, maar pas op, de locatie is veranderd.![]()
https://lovereality.nl/bi(...)we-locatie-gekregen/
Plezier. Was gezellig. Wel druk maar allemaal lieve mensenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou zeg, veel plezier of sterkte... wat zal het worden?
Wat fijn dat je plezier hadquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plezier. Was gezellig. Wel druk maar allemaal lieve mensen
O bah. Beterschap voor je manquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:46 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het Pinksterweekend is begonnen en we hadden allerlei plannen maar het is weer eens in het water gevallen. Manlief is door zijn rug gegaan en kan niet op of neerhet wordt dus een lekker rustig weekend met veel tv en lekker eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |