Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..quote:
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..
Ja maar de bal is nu rond gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn child. Dat heeft wel even geduurd.
Zeker weten!quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zal rust geven en zal ook wel een heerlijk gevoel voor je zijn
Fijn hoor. En hopelijk snel ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar de bal is nu rond gelukkig
[..]
Zeker weten!
Ff alle mensen taggen dat het open isquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
o dat is lekker snelquote:
🤣quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff alle mensen taggen dat het open is
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject startenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject starten
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
Nee niet echt een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.
Morguh Engine:Wquote:
Morguh Childquote:
We komen elkaar nog eens ergens tegen hequote:
Haha jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog eens ergens tegen he
Morguh Moon, leuk dat je hier bentquote:
Het loopt hier niet zo hard, maar als er mensen zijn is het altijd wel gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |