Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..quote:
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het idd, jammer wel dat het niet echt actief is..
Ja maar de bal is nu rond gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn child. Dat heeft wel even geduurd.
Zeker weten!quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zal rust geven en zal ook wel een heerlijk gevoel voor je zijn
Fijn hoor. En hopelijk snel ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar de bal is nu rond gelukkig
[..]
Zeker weten!
Ff alle mensen taggen dat het open isquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
o dat is lekker snelquote:
🤣quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff alle mensen taggen dat het open is
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject startenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vorige week had de instantie mijn aanvraag ontvangen van het WMO. Week later intake en volgende week traject starten
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook wel. Maar er was vraag naar. Alleen kkmen ze niet 🤣🤣🤣🤣 kijk het nog even aan anders doe ik hem dicht.
Nee niet echt een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het een probleem dat het niet druk is of moet er echt actief worden gepost? Ik vind het best wel leuk zo.. sommige dagen is het wat drukker en andere dagen weer wat rustiger.
Morguh Engine:Wquote:
Morguh Childquote:
We komen elkaar nog eens ergens tegen hequote:
Haha jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog eens ergens tegen he
Morguh Moon, leuk dat je hier bentquote:
Het loopt hier niet zo hard, maar als er mensen zijn is het altijd wel gezellig.quote:
Dat is het belangrijkste, gezelligheidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt hier niet zo hard, maar als er mensen zijn is het altijd wel gezellig.
Zeker weten en ook @FreshFruit komt wel eens langsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:44 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, gezelligheid
helemaal superquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten en ook @:Freshfruit komt wel eens langs
Yeahhh there he isquote:
Hey Dot.quote:
Hey FFquote:
Hey Stars.quote:
Weer topics dromen.quote:
Is echt erg bij jou he?quote:
Ik zoek dan half in mijn slaap naar de muis om te scrollen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt erg bij jou he?
Ik heb daar nooit last van.
Dan ben je er echt wel heel intensief mee bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek dan half in mijn slaap naar de muis om te scrollen.
Ik game eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je er echt wel heel intensief mee bezig
En dat heb je niet als je veel aan het gamen bent?
En wat doe je dan als je pauze neemt, zit je dan ook niet meer op internet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik game eigenlijk nooit.![]()
Maar wel intensief op internet bezig,dat klopt wel.
Dan gaat alles echt even uit.Of mss een luisterboek of podcast.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doe je dan als je pauze neemt, zit je dan ook niet meer op internet?
Heb je tijd over of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat alles echt even uit.Of mss een luisterboek of podcast.
Er is hier vaak wel wat te doen.quote:
Wat blijft liggen als je op internet zitquote:
Ja dat,ik kan goed uitstellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat blijft liggen als je op internet zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |