SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als je het programma op NLZiet kijkt nadat het is afgelopen is het meestal ook reclamevrij.
Eigenlijk moet je er niet bij stil staan, maar zoveel tijd aan reclame is gewoon belachelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat is loos met Joost. Of zou het aandacht zijn?
Vast het laatstequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat is loos met Joost. Of zou het aandacht zijn?
Ik lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn ivm incident zangeres Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/
Doe ik ook als ik iets opneem. Zelden dat ik iets rechtstreeks kijk met die irritante reclames.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het meestal gewoon op, en druk met reclames gewoon 8 a 9 minuten vooruit.
Als het de reden zou zijn is dat belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor net op het NOS journaal dat hij iig niet meer zal repeteren en dat er een onderzoek is ingesteld naar een incident. Er wordt gezegd dat tijdens een persconferentie een vraag werd gesteld aan de deelnemer van Israël en ze wilden geen antwoord geven en Joost roept dan, waarom niet.
Zag net ook dat hij tijdens die persconferentie met een vlag over zijn hoofd zat. Dat zal het ook niet het punt zijn waarom hij niet meer bij de repetities is maar het is wel gewoon onbeschoft gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het de reden zou zijn is dat belachelijk.
En dat was gisteren, nu is het op het laatste moment afgeblazen, misschien had hij gewoon geen zin om te oefenen, en dat wordt nu gezien als een incident.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zag net ook dat hij tijdens die persconferentie met een vlag over zijn hoofd zat. Dat zal het ook niet het punt zijn waarom hij niet meer bij de repetities is maar het is wel gewoon onbeschoft gedrag.
Van wat ik tot nu toe van hem gezien heb is nog niets leuks
Er wordt nu aangegeven dat hij ruzie heeft gehad met een Israëlische reporter..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat was gisteren, nu is het op het laatste moment afgeblazen, misschien had hij gewoon geen zin om te oefenen, en dat wordt nu gezien als een incident.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.
Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.
Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |