Die schrikken al als ik die lade opentrek om te kijken hoe het ermee gaatquote:
Boeeeeeeeeeequote:
Kippenpoten jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryer
ALs je kijkt kan je heel veel maken in de Afryer
Heb er nu kip in zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kippenpoten ja![]()
En wat je zegt, je kunt heel veel met de airfryer maar je moet het een beetje leren/weten. Ik heb geen oven of magnetron dus ik doe ook heel veel met de airfryer. Ook ooit pepernoten gebakken wat in principe gelukt was alleen waren ze allemaal aan elkaar vast gaan zitten en had ik 1 grote pepernootkoek.
Behalve friet....daarvoor ga ik dan toch naar de friettent
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
En daar zat miep weer bij de dokter. Hatsikidee boezemfibrileren. Heb nu snelwerkende metropolol gekregen.
Wilde net met een cake beginnen omdat die vorige zo laag was alles staat klaar maar geen fuck energie.
Die staat al in de airfryer bijna klaar. Saus voor de macaroni is ook al klaar. Nu doe ik niets meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]meisje toch
zorg voor jezelf, die cake is niet belangrijk
te drukke emo dagen gehad..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
En daar zat miep weer bij de dokter. Hatsikidee boezemfibrileren. Heb nu snelwerkende metropolol gekregen.
Wilde net met een cake beginnen omdat die vorige zo laag was alles staat klaar maar geen fuck energie.
Goed zoquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die staat al in de airfryer bijna klaar. Saus voor de macaroni is ook al klaar. Nu doe ik niets meer.
Ja je kan er alles in maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
te drukke emo dagen gehad..
hoop dat je nu een tijd rust kunt krijgen.
Hier nu pizza in de airfryer aan het opwarmen![]()
Nog nooit gedaanding toch maar eens wat vaker gaan gebruiken.
Jip. Klopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is toch een heteluchtoven zo'n ding?
jeez Dotquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Nee niet echt. Het is echt een kudtjaar tot nu toe.quote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het is echt een kudtjaar tot nu toe.
Maar deze medicijnen helpen wel gelukkig
Je bent een schat. Zelf zoveel en altijd een lief woord voor een ander 😘quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jou
Volgens al langer ellende dan enkel 2024
Geldt ook voor jouquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat. Zelf zoveel en altijd een lief woord voor een ander 😘
Prachtige tekstquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou
Ik heb een kaartje gehad met een tekst die ook voor jou geldt: when life gives you lemons, it's okay to just be sad about this lemons That you never asked for
Slaap lekker meid. Hopelijk pak je een fatsoenlijk aantal urenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige tekst
Ik lig in bed. Ben altijd kapot na zo aanval. Ga lekker slapen. Morgen een drukkke dag.
Morguh Moon. Jazeker ben ik wakker 😘quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Zo vroeg nogdenk dat @:dotteke al wel wakker is
Ja voor mijn doen redelijk. En jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat dacht ik alBeetje kunnen slapen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |