Echt he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Die man van SP is bezig alsof hij in een mijnenveld staat om zowel links als rechts zieltjes te winnen
Is helemaal prima. Denk dat ik daar wel kan aarden!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het hier is.
Zit er wel een mezoeza op de deurpost?
Wat denk je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dat die baardmans nou alweer? Moet die vent nooit werken?
Dat willen dit soort lui omdat ze er dan mee blijven wegkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
Ugh.
Moeten geweldsmomenten door de politie altijd kritisch onderzocht en gevalueerd worden? Is proportionaliteit belangrijk? Ab-so-luut. Lijkt me de allerbelangrijkste voorwaarden voor het toestaan van een geweldsmonopolie.
Maar fuck me ... het lijkt echt alsof sommige van die lui niet beseffen dat het moment dat men voor geweld kiest, of zich daar zelfs op voorbereidt, de politie altijd in gelijke aard zal reageren.
Kun je nagaan in wat voor bubbel dit soort mensen leven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
Ugh.
Moeten geweldsmomenten door de politie altijd kritisch onderzocht en gevalueerd worden? Is proportionaliteit belangrijk? Ab-so-luut. Lijkt me de allerbelangrijkste voorwaarden voor het toestaan van een geweldsmonopolie.
Maar fuck me ... het lijkt echt alsof sommige van die lui niet beseffen dat het moment dat men voor geweld kiest, of zich daar zelfs op voorbereidt, de politie altijd in gelijke aard zal reageren.
Vreedzame bezetting acht ik prima. Dat zoekt de UvA maar lekker zelf uit. Zegt de politie ook als er een kraker in het pand van een burger zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
Het moment dat die tenten en barricades er waren had men moeten ingrijpen.
Ik ken die bubbel, en ook aardig wat mensen in die bubbel, zeer goed. Het had prima mijn bubbel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je nagaan in wat voor bubbel dit soort mensen leven.
quote:De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar 'een incident' en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.
Boeiend.quote:
Precies. De eerste aanval kwam vanuit Gaza. Isral reageert!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Rusland is een agressor, Isrel reageert, nogal een verschil.
Zowel Isral als diverse Palestijnse terroristische organisaties zijn al decennia lang zowel agressor n reageerder. Het is al bijna 80 jaar over en weer tussen die fuckers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit inderdaad, die twee conflicten, kan je totaal niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een geschiedvervalsing. Als het niet zo treurig was zou ik nu keihard lachen. Man man man.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Zoals ik al tig keer gezegd heb... je kan in het hele Isral conflict geen partij kiezen.. Er is daar niet n partij fout..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Zowel Isral als diverse Palestijnse terroristische organisaties zijn al decennia lang zowel agressor n reageerder. Het is al bijna 80 jaar over en weer tussen die fuckers.
In die zin is dat amper te vergelijken met Rusland en Oekrane.
Sukkeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een geschiedvervalsing. Als het niet zo treurig was zou ik nu keihard lachen. Man man man.
Dat heb ik even gedacht ja, maar dat ga ik niet zeggen.quote:
Maar wie help je daar nou cht mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Nekschot zou nu mooi kunnen, lost een hoop ellende op.
Hoe is die door het psychologisch onderzoek gekomen?quote:
Wlilibrord Frequin vragen.. oh wacht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef probeer het volgende:
Hoe werkt dat met zo'n enorme vlag? Had iemand die al thuis liggen? Wordt die gezamenlijk gemaakt? Zamelen ze daar geld voor in? Waar was je zo'n ding (kan me voorstellen dat het lastig is om dat wit schoon te houden als ie constant op de grond ligt)?
Dit is een parodie, toch?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
incident?
Wat dan weer?
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/
[..]
quote:Gerucht bij de T.: "Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd."
https://www.geenstijl.nl/(...)-voorlopig-geschorst
heb een heel topique geopendquote:
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Man als ik vroeger bij het voetbal maar even merkte dat het uit de klauwen lopen; was ik gewoon weg.. En al helemaal als de ME ging vorderen.
Idiote vergelijking weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.
Deze vergelijking is echt totaal misplaatst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.
You wot mate.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. MatthijsDJ haalt dat niet voor niks er bij.quote:
Ze reageert alsof haar studenten voor haar ogen zijn neergemaaid.quote:
Het is niet mijn vergelijking. Ik ga er alleen op in. En dat deed ik best netjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deze vergelijking is echt totaal misplaatst.
Jouw vergelijking is te idioot voor woorden. Niet die van MatthijsDJ.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. MatthijsDJ haalt dat niet voor niks er bij.
Maar het is de PVV die het grote gevaar vormt hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik hoor eigenlijk geen enkele linkse partij zich actief uitspreken over de rellen. Iedereen schuld behalve de relschoppers.
Jij vergeleek het toch met het verzet in WO2? Die vergelijking is echt te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet mijn vergelijking. Ik ga er alleen op in. En dat deed ik best netjes eigenlijk.
Klopt maar Nederland was wereldkampioen collaboreren en die mentaliteit heerst nog steedsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit doet ze heel goed. Klare taal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
tbh.. mijn aversie tegen Halsema is groot... Maar dit doet ze redelijk goed.. Voor haar Politie gaan staan ipv wat ze eerder wel eens deed.
Ik ben ook oprecht verrast.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
tbh.. mijn aversie tegen Halsema is groot... Maar dit doet ze redelijk goed.. Voor haar Politie gaan staan ipv wat ze eerder wel eens deed.
In het verzet vochten ze tegen de vernietigers van de joden, niet tegen de joden zoals jij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je opgeeft bij de eerste de beste tegenwerking, kun je dan spreken van echte principes? In die zin steun ik de demonstranten enorm. Die goedgemutste demonstranten met principes die ondanks rellende collega's toch doorzetten. Mijn respect hebben ze.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij vergeleek het tot met het verzet in WO2? Die vergelijking is echt te debiel voor woorden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Klopt maar Nederland was wereldkampioen collaboreren en die mentaliteit heerst nog steeds
Ik ben geen jood. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het verzet vochten ze tegen de vernietigers van de joden, niet tegen de joden zoals jij.
Fyi
Hoe is dit een reactie op wat ik stelde? Je gebrek aan reflectie is duidelijk, je gaat gewoon weer over op je langspeelplaat zonder inhoudelijk te reageren. Jij bent af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je opgeeft bij de eerste de beste tegenwerking, kun je dan spreken van echte principes? In die zin steun ik de demonstranten enorm. Die goedgemutste demonstranten met principes die ondanks rellende collega's toch doorzetten. Mijn respect hebben ze.
Hebben wij Duitsland aangevallen voor mei 1940? Nee dus, doei met je vochtige reet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. MatthijsDJ haalt dat niet voor niks er bij.
Reageren op halve zinnen is een beetje dom, maar niet weten wat drachtig is maar het toch gebruiken in je posts is dat ook dus dit is geen verrassing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben geen jood. Hoe kom je daar nou bij?
Zo zie je maar dat een tweede taal leren niet altijd makkelijk isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben geen jood. Hoe kom je daar nou bij?
Natuurlijk gaat niet elke vergelijking 100% op. Maar dat neemt niet weg dat er geen parallellen zijn. Op basis van die parallellen kan je prima een vergelijk maken. Ik zal dat daarom ook doen waar nodig. Ik doe het met respect, eerbied en manifestatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben wij Duitsland aangevallen voor mei 1940? Nee dus, doei met je vochtige reet.
En toch zul je het daarmee moeten doen. Ik lees begrijpend en extraheer het meest fundamentele. Daar komt dan een inhoudelijke reactie uit voort. Zoals nu dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op wat ik stelde?
We leven in een ontzettend mooi land. Wat dat land o.a. zo mooi maakt is het recht op demonstreren. Dat waar ze voor demonstreren ons niet welgevallig is is gelukkig niet relevant.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mensen beseffen echt niet in hoe mooi land wij leven.... Het maakt me gewoon boos al die beschuldigen aan richting overheid en politie.
Dus mensen die vreedzaam tegen onrecht protesteren en daardoor een politieknuppel tegen hun hoofd krijgen maken je boos maar het politie-optreden en het onrecht waar ze tegen protesteren niet? Apartquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mensen beseffen echt niet in hoe mooi land wij leven.... Het maakt me gewoon boos al die beschuldigen aan richting overheid en politie.
Altijd uit de extreem links en rechtse hoek.. De meerderheid van de bevolking is zo totaal anders qua gedachten..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel opvallend uit welke hoek die beschuldigingen aan het adres van de politie komen.
Het collectieve schuldgevoel wat ze (terecht) hebben maakt hun beoordeling(svermogen) ontzettend troebel. Normaal zou ik zeggen prima, maar nu gaat dit uiteindelijk over ruggen van onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dus mensen die vreedzaam tegen onrecht protesteren en daardoor een politieknuppel tegen hun hoofd krijgen maken je boos maar het politie-optreden en het onrecht waar ze tegen protesteren niet? Apart
Vreedzaam? Er werd aardig wat gesloopt en agenten werden bespoten. Het optreden van de politie was op geen enkele wijze onterecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dus mensen die vreedzaam tegen onrecht protesteren en daardoor een politieknuppel tegen hun hoofd krijgen maken je boos maar het politie-optreden en het onrecht waar ze tegen protesteren niet? Apart
Volgens mij heeft Halsema het net heel duidelijk uitgelegd.. Zodra jij je niet houd aan de vorderingen van de Politie loop je (terecht) het risico om een klap te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Je hebt recht om te demonstreren. Gebruik van geweld is wat anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We leven in een ontzettend mooi land. Wat dat land o.a. zo mooi maakt is het recht op demonstreren. Dat waar ze voor demonstreren ons niet welgevallig is is gelukkig niet relevant.
Ze snappen echt niet dat moslims als eerste hun van gebouwen afflikkeren zodra ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
die is helemaal van het padje
Het recht van demonstreren stopt niet omdat anderen rellen tijdens jouw vreedzame demonstratie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hebt recht om te demonstreren. Gebruik van geweld is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |