Ik ken die bubbel, en ook aardig wat mensen in die bubbel, zeer goed. Het had prima mijn bubbel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je nagaan in wat voor bubbel dit soort mensen leven.
quote:De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar 'een incident' en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.
Boeiend.quote:
Precies. De eerste aanval kwam vanuit Gaza. Israël reageert!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Rusland is een agressor, Isräel reageert, nogal een verschil.
Zowel Israël als diverse Palestijnse terroristische organisaties zijn al decennia lang zowel agressor én reageerder. Het is al bijna 80 jaar over en weer tussen die fuckers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit inderdaad, die twee conflicten, kan je totaal niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een geschiedvervalsing. Als het niet zo treurig was zou ik nu keihard lachen. Man man man.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Zoals ik al tig keer gezegd heb... je kan in het hele Israël conflict geen partij kiezen.. Er is daar niet één partij fout..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Zowel Israël als diverse Palestijnse terroristische organisaties zijn al decennia lang zowel agressor én reageerder. Het is al bijna 80 jaar over en weer tussen die fuckers.
In die zin is dat amper te vergelijken met Rusland en Oekraïne.
Sukkeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een geschiedvervalsing. Als het niet zo treurig was zou ik nu keihard lachen. Man man man.²
Dat heb ik even gedacht ja, maar dat ga ik niet zeggen.quote:
Maar wie help je daar nou écht mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Nekschot zou nu mooi kunnen, lost een hoop ellende op.
Hoe is die door het psychologisch onderzoek gekomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |