Bizar inderdaad, en dat is dan de meerderheid van Amsterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
Beseffen al die goedpraters wel dat het hele gebeuren live te volgen was? Dat het heel duidelijk was dat het geweld niet kwam van de politie of de tegendemonstranten, maar puur en alleen van de demonstranten zelf. Demonstranten die op dag één van de demo al straatstenen aan het verzamelen waren en dat vrolijk op de socials aan het posten waren.
Link plz?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zet de stream maar af... normaal lukt het wel zoiets met een schuin oog te volgen tijdens het werk maar dit is zo tenenkrommend..
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Als die mensen voor geweld kiezen, zal er inderdaad geweld volgen. Helaas gaan ze daar dan ook weer over huilen.
Ik zou nog enig respect voor ze hebben als ze een conflict met de ME dan ook gewoon incasseren.
Tja, er zullen ook mensen tijdens Corona (Aziatische toeristen uitgezonderd) met een mondkapje hebben rondgelopen met een andere redenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gun iedereen zijn moment van slim doen. Maar hier sla je de plank écht mis. Het kan heel goed zijn dat er een aantal zijn die de gezichtsbedekking dragen om te rellen en te slopen, maar dat zal vast en zeker niet gelden voor iedereen. Maar ik blijf er bij, je kan dit alleen maar aannemen en niet bewijzen. Dus ik wil iedereen verzoeken om het stoute mondje te houden hierover.
Jason.²
Doublethink...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
Beseffen al die goedpraters wel dat het hele gebeuren live te volgen was? Dat het heel duidelijk was dat het geweld niet kwam van de politie of de tegendemonstranten, maar puur en alleen van de demonstranten zelf. Demonstranten die op dag één van de demo al straatstenen aan het verzamelen waren en dat vrolijk op de socials aan het posten waren.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Die man van SP is bezig alsof hij in een mijnenveld staat om zowel links als rechts zieltjes te winnen
Is helemaal prima. Denk dat ik daar wel kan aarden!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het hier is.
Zit er wel een mezoeza op de deurpost?
Wat denk je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dat die baardmans nou alweer? Moet die vent nooit werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |