Echt he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Die man van SP is bezig alsof hij in een mijnenveld staat om zowel links als rechts zieltjes te winnen
Is helemaal prima. Denk dat ik daar wel kan aarden!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het hier is.
Zit er wel een mezoeza op de deurpost?
Wat denk je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dat die baardmans nou alweer? Moet die vent nooit werken?
Dat willen dit soort lui omdat ze er dan mee blijven wegkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
Ugh.
Moeten geweldsmomenten door de politie altijd kritisch onderzocht en gevalueerd worden? Is proportionaliteit belangrijk? Ab-so-luut. Lijkt me de allerbelangrijkste voorwaarden voor het toestaan van een geweldsmonopolie.
Maar fuck me ... het lijkt echt alsof sommige van die lui niet beseffen dat het moment dat men voor geweld kiest, of zich daar zelfs op voorbereidt, de politie altijd in gelijke aard zal reageren.
Kun je nagaan in wat voor bubbel dit soort mensen leven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
Ugh.
Moeten geweldsmomenten door de politie altijd kritisch onderzocht en gevalueerd worden? Is proportionaliteit belangrijk? Ab-so-luut. Lijkt me de allerbelangrijkste voorwaarden voor het toestaan van een geweldsmonopolie.
Maar fuck me ... het lijkt echt alsof sommige van die lui niet beseffen dat het moment dat men voor geweld kiest, of zich daar zelfs op voorbereidt, de politie altijd in gelijke aard zal reageren.
Vreedzame bezetting acht ik prima. Dat zoekt de UvA maar lekker zelf uit. Zegt de politie ook als er een kraker in het pand van een burger zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
Het moment dat die tenten en barricades er waren had men moeten ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |