Wlilibrord Frequin vragen.. oh wacht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef probeer het volgende:
Hoe werkt dat met zo'n enorme vlag? Had iemand die al thuis liggen? Wordt die gezamenlijk gemaakt? Zamelen ze daar geld voor in? Waar was je zo'n ding (kan me voorstellen dat het lastig is om dat wit schoon te houden als ie constant op de grond ligt)?
Dit is een parodie, toch?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
incident?
Wat dan weer?
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/
[..]
quote:Gerucht bij de T.: "Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd."
https://www.geenstijl.nl/(...)-voorlopig-geschorst
heb een heel topique geopendquote:
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Man als ik vroeger bij het voetbal maar even merkte dat het uit de klauwen lopen; was ik gewoon weg.. En al helemaal als de ME ging vorderen.
Idiote vergelijking weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.²
Deze vergelijking is echt totaal misplaatst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen was voetbal plat vermaak. Dit dient echter een hoger doel. Als ze vroeger in het verzet ook zo dachten spraken we hier nu Duits.²
You wot mate.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. MatthijsDJ haalt dat niet voor niks er bij.quote:
Ze reageert alsof haar studenten voor haar ogen zijn neergemaaid.quote:
Het is niet mijn vergelijking. Ik ga er alleen op in. En dat deed ik best netjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deze vergelijking is echt totaal misplaatst.
Jouw vergelijking is te idioot voor woorden. Niet die van MatthijsDJ.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. MatthijsDJ haalt dat niet voor niks er bij.²
Maar het is de PVV die het grote gevaar vormt hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik hoor eigenlijk geen enkele linkse partij zich actief uitspreken over de rellen. Iedereen schuld behalve de relschoppers.
Jij vergeleek het toch met het verzet in WO2? Die vergelijking is echt te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet mijn vergelijking. Ik ga er alleen op in. En dat deed ik best netjes eigenlijk.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |