abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213493580
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213493583
Lang artikel van het AD over de nieuwe premier met veel namen: https://www.ad.nl/politie(...)van-pieter~a5c03aae/

Kamp wil niet
Vonhof zou te weinig ervaring hebben
Remkes wil niet
Van der Staaij wil niet
Dijkgraaf wil 'liever niet'
De Krom wil niet
Hillen gaat het niet doen
Pastors is nog niet gebeld

Schippers, Teeven en Putters weigeren te reageren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213493601
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:29 schreef Hanca het volgende:
Lang artikel van het AD over de nieuwe premier met veel namen: https://www.ad.nl/politie(...)van-pieter~a5c03aae/

Kamp wil niet
Remkes wil niet
Van der Staaij wil niet
De Krom wil niet

Dan liggen die laatste drie het meest voor de hand ;)
En dan gok ik op Teeven. Schippers is teveel VVD voor Wilders en Putters heeft teveel autonoom gezag.
zie email 27 oktober
pi_213493633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan liggen die laatste drie het meest voor de hand ;)
En dan gok ik op Teeven. Schippers is teveel VVD voor Wilders en Putters heeft teveel autonoom gezag.
Ik heb wel wat moeite om Teeven voor me te zien als premier.

Ik vind het ook niet zo'n positief teken dat in Zuid Holland hij recent nog wel verkenner was, maar vervolgens geen informateur. Slob nam zijn plek in. Was er weinig enthousiasme over hem, of speelde daar wat anders?
pi_213493647
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef Hexagon het volgende:
Darfur is niet al tientallen jaren een vast item bij het journaal.
De meeste westerlingen zijn al een jaar weg daar, dit artikel is gepubliceerd 23 juni vorig jaar:
quote:
Toen de gevechten in april startten, stonden de kranten dagelijks vol met Sudan. Maar nu alle westerlingen weg zijn en de situatie weinig verandert, wordt de aandacht minder.

Dat ziet ook Amna Nagi, die in 1992 vanuit Sudan naar Nederland verhuisde. Namens de Sudanese gemeenschap probeert ze zo veel mogelijk Nederlanders te vertellen over de oorlog. Afgelopen zaterdag organiseerde ze een demonstratie in Amsterdam. Ook wil ze geld inzamelen.

Nagi stuurde alle Nederlandse gemeentes een brief. "Met de vraag of ze 1 euro per bewoner willen betalen voor Sudan. Of misschien 10 cent, of 1 cent." Ze klopte ook aan bij Giro555 met de vraag of zij een inzamelactie willen doen, net zoals bij de aardbeving in Turkije en Syrië. Maar ze kreeg nul op het rekest. "Ze zeiden dat de actie geen kans van slagen heeft omdat de ramp niet voldoende media-aandacht heeft gekregen. Erg jammer."
quote:
Ondertussen kijkt Amna Nagi vanuit Nederland toe hoe haar land richting de afgrond glijdt. "Voor het eerst in dertig jaar ben ik niet meer enthousiast over de toekomst van mijn land."

Ze gaat onverminderd door met haar strijd voor media-aandacht en geld. "Ik kan de mensen in Nederland natuurlijk niet dwingen de hele dag met Sudan bezig te zijn. Maar het doet me pijn dat er onvoldoende hulp en aandacht is."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)or-je-nog-over-sudan
  vrijdag 10 mei 2024 @ 07:45:15 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213493648
quote:

Kamp wil niet
Remkes wil niet
Van der Staaij wil niet
De Krom wil niet

Pastors "nog niet gebeld", sure. Die staat sowieso op Wilders' lijstje voor een PVV-ministerschap dus die is echt wel gebeld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213493658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Pastors "nog niet gebeld", sure. Die staat sowieso op Wilders' lijstje voor een PVV-ministerschap dus die is echt wel gebeld.
Ik weet niet of ze voor andere ministersposten al aan het polsen zijn, dat doen partijen toch meestal pas na een akkoord. En in dit geval misschien juist wel in overleg met die 'onafhankelijke' premier.

Een vakminister wil je toch ook kunnen vertellen wat hij moet gaan uitvoeren en nu allerlei stukken gaan rondbazuinen zonder dat er een akkoord is, zou de hele boel wel eens kunnen laten klappen.
pi_213493671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:40 schreef Hanca het volgende:

[..]

Die is toch te licht voor deze functie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_213493734
Teeven heeft wel die uitstraling en manier van praten van die foute, morsige oom die op verjaardagen na een paar biertjes steeds racistischer gaat mopperen. Past uitstekend bij het karakter van dit 'kabinet'.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213493764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:52 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Die is toch te licht voor deze functie.
Aan de ene kant: volledig eens. Aan de andere kant: zouden ze beter kunnen vinden dan een voormalig staatssecretaris? Volgens mij willen de mensen met meer ervaring en betere kwaliteiten dit gewoon niet doen. Zeker niet nu dit een vechtkabinet lijkt te worden. Was er nu vanaf het begin eensgezindheid tussen de partijen en had de formatie een positieve uitstraling gehad, dan was er misschien nog de kans dat een topkandidaat in het landsbelang toe hapt. Maar nu? De grootste kans is een smet op je CV voor een maand of 4 missionair premierschap (en dan nog 1,5 jaar demissionair?).
pi_213493775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:03 schreef Blastbeat het volgende:
Teeven heeft wel die uitstraling en manier van praten van die foute, morsige oom die op verjaardagen na een paar biertjes steeds racistischer gaat mopperen. Past uitstekend bij het karakter van dit 'kabinet'.
:D Deze is wel treffend ja.
pi_213493776
Teeven :'). Kunnen ze dan niet beter kijken of Nawijn wil stoppen met zijn jumpstylecarriere om premier te worden?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:10:36 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213493779
Leeft Opstelten nog? Dat lijkt me anders ook wel een passend type.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213493784
Ik ga nog steeds voor Elbers, moet-ie alleen wel weg willen bij zijn Indiase vriendjes waar-ie ineens wel alles kan en mag. EW-vriendje, dus signatuur moet oké zijn, uitstekend leiderschap, neutraal, autoriteit en verbinder.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:11:59 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213493799
quote:

Kamp wil niet
Remkes wil niet
Van der Staaij wil niet
De Krom wil niet

Hans Hillen of Henk Kamp. Wat een armoede.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:13:22 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213493807
Sowieso kon Henk Kamp natuurlijk niet in combinatie met Omtzigt :') en hoe mensen erbij komen dat PvdA'er Putters dit zou willen doen :').
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:14:40 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213493817
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:11 schreef nostra het volgende:
Ik ga nog steeds voor Elbers, moet-ie alleen wel weg willen bij zijn Indiase vriendjes waar-ie ineens wel alles kan en mag. EW-vriendje, dus signatuur moet oké zijn, uitstekend leiderschap, neutraal, autoriteit en verbinder.
Die gaat hier zijn vingers niet aan branden denk ik.
pi_213493829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die gaat hier zijn vingers niet aan branden denk ik.
Hij is wel wat gewend natuurlijk, maar dat lijkt me ook de waarschijnlijkste showstopper.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_213493845
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:11 schreef nostra het volgende:
Maar Elbers gaat dat niet doen voor die paar maanden.

Je moet ook nog bedenken dat je vooral in overleg bent met de 4 vice's: Agema, Keijzer, Van Vroonhoven (?) en Hermans (?)... ik zou van dat vooruitzicht niet vrolijk worden.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:19:53 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213493874
Zou Jan van Zanen wellicht willen?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:21:23 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213493888
Oh en nu ben ik bang dat we John Jorritsma in het kabinet gaan zien. }:|
pi_213493896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Dat is wel de kandidaat die EW noemt als hij van buiten de kamer moet komen: https://www.ewmagazine.nl(...)wie-dan-wel-1405749/
pi_213493956
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar Elbers gaat dat niet doen voor die paar maanden.

Je moet ook nog bedenken dat je vooral in overleg bent met de 4 vice's: Agema, Keijzer, Van Vroonhoven (?) en Hermans (?)... ik zou van dat vooruitzicht niet vrolijk worden.
Aan de andere kant is dit wel de enige mogelijkheid voor hem om zo'n functie te kunnen bekleden, zonder het gebruikelijke pad van gemeentepolitiek tot alle machtsspelletjes. Maar goed, eerst maar überhaupt een akkoord. :')
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:29:57 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213493970
Ik kan ook niet geloven dat ze Kamp hebben gevraagd, na dat hele gedoe met die toeslagenaffaire.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213494052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:29 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kan ook niet geloven dat ze Kamp hebben gevraagd, na dat hele gedoe met die toeslagenaffaire.
AD noemt hem, maar volgens mij vooral omdat ze hem vervolgens aan het woord laten over wat een premier moet kunnen. Daar hebben ze bij gezet dat Kamp tegen hen heeft gezegd dat hij niet wil.
pi_213494112
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Aan de andere kant is dit wel de enige mogelijkheid voor hem om zo'n functie te kunnen bekleden, zonder het gebruikelijke pad van gemeentepolitiek tot alle machtsspelletjes. Maar goed, eerst maar überhaupt een akkoord. :')
Ik weet niet of er eerst een akkoord komt, best kans dat de premierskandidaat onderdeel moet zijn van het akkoord. Als je namelijk een akkoord hebt, kun je het heel moeilijk nog laten vallen over de poppetjes en je wil als VVD en NSC toch niet het risico lopen dat Wilders een volslagen ongeschikte, vrij extreme kandidaat naat voren schuift?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:48:15 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213494130
Ik ben overigens wel blij dat de PVV een uitgebreide screeningscommissie heeft voor ministers
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213494144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik weet niet of er eerst een akkoord komt, best kans dat de premierskandidaat onderdeel moet zijn van het akkoord. Als je namelijk een akkoord hebt, kun je het heel moeilijk nog laten vallen over de poppetjes en je wil als VVD en NSC toch niet het risico lopen dat Wilders een volslagen ongeschikte, vrij extreme kandidaat naat voren schuift?
Eens hoor, maar dat wordt zo langzamerhand wel een beetje een Catch22, want welke maf vind je die gechargeerd gesteld eenzijdig zijn handtekening zet onder een 'arbeidsovereenkomst' zonder de inhoud daarvan te kennen? Dan kom je toch snel in de hoek van de opportunistische titeljagers zonder gewicht uit en dat is dan helemaal een kers op de taart voor zo'n kabinet (not).
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:53:53 #29
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213494163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Heeft ie recent verlengd als burgemeester? De geschiedenis leert dat ie dan beschikbaar is voor een volgende stap.
pi_213494243
Hier op Fok en elders op het interwebz is de kritiek groot op alle genoemde namen. En terecht overigens.

Waarom niet gewoon Wilders dan? Dat is toch in feite de weg met de minste weerstand? Ik denk dat het volk zich sneller neerlegt bij die keuze, dan bij een Teeven ( :')) of een Pastors ( :') ).
De enige echte.
pi_213494281
Dit begrijpt toch werkelijk niemand meer?

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-niet-over-gesproken
pi_213494284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:02 schreef Rnie het volgende:
Hier op Fok en elders op het interwebz is de kritiek groot op alle genoemde namen. En terecht overigens.

Waarom niet gewoon Wilders dan? Dat is toch in feite de weg met de minste weerstand? Ik denk dat het volk zich sneller neerlegt bij die keuze, dan bij een Teeven ( :')) of een Pastors ( :') ).
'Het volk' (verschrikkelijke term, trouwens) wil juist geen premier Wilders, bij veel VVD en NSC kiezers was dat een voorwaarde om mee te doen in dit kabinet. En buiten de 4 partijen is er helemaal weinig steun voor premier Wilders, voor Wilders zijn premierschap lijkt er dus gewoon geen meerderheid.
pi_213494310
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:06 schreef nostra het volgende:

Dus straks zit de helft van hun kieslijst in een coalitie en de andere helft niet. Oppositie voeren tegen de mensen op je eigen lijst, die misschien wel de stemmen hebben getrokken waardoor jij in het parlement zit. Het EP is al een onnavolgbare puinhoop, maar GL-PvdA maken er wel een extra potje van.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:10:10 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213494311
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:06 schreef nostra het volgende:

Uiteraard is hier wel over gesproken, maar voor deze verkiezingen kwam een samenvoeging nog te vroeg.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213494324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Uiteraard is hier wel over gesproken, maar voor deze verkiezingen kwam een samenvoeging nog te vroeg.
Vooral: ze kwamen er niet uit of ze bij de Groenen of bij de Sociaal Democraten horen. Wellicht hopen ze dat beide fracties in totaal naar elkaar toe groeien en straks samen gaan? We zien in heel Europa dat Groen en Sociaal-democraten dichter naar elkaar toe groeien in de strijd tegen boosrechts.
pi_213494339
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Eens hoor, maar dat wordt zo langzamerhand wel een beetje een Catch22, want welke maf vind je die gechargeerd gesteld eenzijdig zijn handtekening zet onder een 'arbeidsovereenkomst' zonder de inhoud daarvan te kennen? Dan kom je toch snel in de hoek van de opportunistische titeljagers zonder gewicht uit en dat is dan helemaal een kers op de taart voor zo'n kabinet (not).
Maar moet het de kers op de taart zijn?

Wilders heeft denk ik liever iemand zonder al te veel persoonlijk gezag zodat hij de touwtjes strak kan houden, Omtzigt zoekt een primus inter pares en vind dat de mp sowieso te veel invloed heeft, Yesilgöz staat zwak en het lijkt me dat zij in ieder geval geen VVD'er wil die de aandacht trekt of haar voor de voeten loopt en Van er Plas heeft tijdens de formatie zelf al een zetbaas naar voren gebonjourd.

Ik denk dat ze juist iemand zonder al te veel eigen gezag zoeken zodat ze zelf in de schijnwerpers kunnen blijven en afstand tot het kabinet kunnen houden, enige voorwaarde is dat er geen al te grote terug te herleiden puinhoop ontstaat.
pi_213494347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
'Het volk' (verschrikkelijke term, trouwens) wil juist geen premier Wilders, bij veel VVD en NSC kiezers was dat een voorwaarde om mee te doen in dit kabinet. En buiten de 4 partijen is er helemaal weinig steun voor premier Wilders, voor Wilders zijn premierschap lijkt er dus gewoon geen meerderheid.
Nou, niet bij de kiezers, maar bij voornamelijk de NSC-top. Het was Omtzigt die het tegenhield.

https://eenvandaag.avrotr(...)-geen-premier-wordt/
https://eenvandaag.avrotr(...)s-hij-premier-wordt/
De enige echte.
pi_213494356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:16 schreef tizitl2 het volgende:
Ik denk dat ze juist iemand zonder al te veel eigen gezag zoeken zodat ze zelf in de schijnwerpers kunnen blijven en afstand tot het kabinet kunnen houden, enige voorwaarde is dat er geen al te grote terug te herleiden puinhoop ontstaat.
Ja, dat is laatste is alleen een nogal onmogelijke voorwaarde voor dat eerste.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:20:15 #39
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_213494362
De realiteit is waarschijnlijk dat, inclusief formateurs, inclusief de 4 partijen niemand een fukking clou heeft welk enigszins capabele persoon in vredesnaam zo gek is deze positie te willen.

Ook realiteit is namelijk dat die twee, capabel en willen, niet combineerbaar zijn. Inhoudelijk kundige mensen blijven ver van deze populisten-kneuzen-kermis, dat wat overblijft gaat deze shitshow naar het volgende niveau van idioterie brengen.

Het zou me niet verbazen wanneer ze over de premier-selectie ook nog een maandje of wat gaan doen.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:22:44 #40
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213494374
De aanstaande premier moet ook maar net zin hebben om eens in de paar weken op Twitter een mes in de rug te krijgen van Wilders.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator vrijdag 10 mei 2024 @ 09:26:35 #41
236264 crew  capricia
pi_213494408
Hoe groot achten jullie de kans dat het Wilders zelf wordt? Onze nieuwe MP.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:28:11 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213494420
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:26 schreef capricia het volgende:
Voor Omtzigt is het een harde voorwaarde dat hij dat niet wordt en er ligt de afspraak dat de partijleiders in de kamer zouden plaatsnemen, dus precies 0%.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213494436
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:19 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, dat is laatste is alleen een nogal onmogelijke voorwaarde voor dat eerste.
Dat denk ik ook, en ik denk dat ze dat best doorhebben.

Daarom denk ik nog steeds dat het Plasterk wordt: ijdel en gek genoeg om het te doen, niet verbonden met de 4 partijen en als het een puinhoop wordt staan ze ver genoeg af van de klap en krijgt de PvdA de schuld, want ja het was toch een PvdA'er?

Past ook prima bij het nieuwe kabinetsmotto "beeldvorming boven beleid" trouwens.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:30:34 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213494438
quote:
Nihil.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 10 mei 2024 @ 09:32:38 #45
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213494456
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:30 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, en ik denk dat ze dat best doorhebben.

Daarom denk ik nog steeds dat het Plasterk wordt: ijdel en gek genoeg om het te doen, niet verbonden met de 4 partijen en als het een puinhoop wordt staan ze ver genoeg af van de klap en krijgt de PvdA de schuld, want ja het was toch een PvdA'er?

Past ook prima bij het nieuwe kabinetsmotto "beeldvorming boven beleid" trouwens.
Daar hangt wel nog die schimmige zaak met dat patent omheen. Hoewel ook dat prima zou passen bij de uitstraling dat wetten en regels slechts voor anderen gelden.
pi_213494472
quote:
De kans op premier Timmermans lijkt me nog steeds vele malen groter dan premier Wilders. Al denk ik dat beide het niet worden. Maar Omtzigt kan het echt niet verkopen als hij nu in stemt met Wilders als premier, dan doet NSC echt niet mee.
  Moderator vrijdag 10 mei 2024 @ 09:46:13 #47
236264 crew  capricia
pi_213494603
Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Premier Wilders lijkt me Nederland zo veel slecht doen. Afglijden naar het kamp Orban enzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213494624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:21 schreef Hexagon het volgende:
Oh en nu ben ik bang dat we John Jorritsma in het kabinet gaan zien. }:|
Mag hij in ieder geval over de busbaan.
zie email 27 oktober
pi_213494691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 09:20 schreef mcmlxiv het volgende:
De realiteit is waarschijnlijk dat, inclusief formateurs, inclusief de 4 partijen niemand een fukking clou heeft welk enigszins capabele persoon in vredesnaam zo gek is deze positie te willen.

Ook realiteit is namelijk dat die twee, capabel en willen, niet combineerbaar zijn. Inhoudelijk kundige mensen blijven ver van deze populisten-kneuzen-kermis, dat wat overblijft gaat deze shitshow naar het volgende niveau van idioterie brengen.

Het zou me niet verbazen wanneer ze over de premier-selectie ook nog een maandje of wat gaan doen.
Vraag me af of dat ‘willen’ voor Elbert Dijkgraaf ook zo’n rol speelt. Het plichtsbesef van SGP’ers is niet te onderschatten.
pi_213494780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:40 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo'n positief teken dat in Zuid Holland hij recent nog wel verkenner was, maar vervolgens geen informateur. Slob nam zijn plek in. Was er weinig enthousiasme over hem, of speelde daar wat anders?
Ik ook. Maar als je in de categorie “rechtse houwdegens met bestuurlijke ervaring op (inter)nationaal” zoekt dan vind je niet zo veel mensen. Laat staan dat ze bereid zijn om er een carrière voor op te geven. Dan blijven er niet zo veel over.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')