Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis btw wel waar, maar zit ff met een paar nog waar ik niet uit ben he.Do what you love, love what you do!![]()
De keuze is reuze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hc ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:11 schreef kree het volgende:
tis btw wel waar, maar zit ff met een paar nog waar ik niet uit ben he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is optie 3quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij mag opschieten anders is Killem hem voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alweer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen hekel aan dr hoor, maarre ik zie dat niet ff zo gebeuren.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent optie #4quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, maar ben baast op een punt dat het me ook eigenlijk niet eens meer boeit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.
\
Tuurlijk als t klikt enzo met iemand best. maar ga er steeds meer vrede mee krijgen dat ik maar forever alone benDo what you love, love what you do!![]()
Dat is toch dat liedje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar ben baast op een punt dat het me ook eigenlijk niet eens meer boeit.
\
Tuurlijk als t klikt enzo met iemand best. maar ga er steeds meer vrede mee krijgen dat ik maar forever alone ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een date gevonden voor @kree !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
Ik heb een date gevonden voor @:kree !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
Ik heb een date gevonden voor @:kree !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gozer is uitermate triest en zal nooit iemand vindenquote:![]()
maar serieus tuurlijk vind ik t vervelend om alleen te zijn, zou veel liever graag samen zijn..... en als ik terugkijk heb ik echt kansen laten liggen, best veel ook wel.
Maarja heDo what you love, love what you do!![]()
Wat wil je nou echt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef kree het volgende:
maar serieus tuurlijk vind ik t vervelend om alleen te zijn, zou veel liever graag samen zijn..... en als ik terugkijk heb ik echt kansen laten liggen, best veel ook wel.
Maarja he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar heerlijke televisie heel dat programma.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gozer is uitermate triest en zal nooit iemand vinden
Ik mis dit soort televisieprogramma’s wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach voor een paar euro kun je best een avondje met iemand samen zijn hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben geen optiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nu ben ik niet Perce heel kritisch moet ik zeggen. kweet niet karakter gaat toch wel voor bij mij.Do what you love, love what you do!![]()
Is dat helemaal over?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja en dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:19 schreef aeque het volgende:
Ach voor een paar euro kun je best een avondje met iemand samen zijn hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Drakin is best wel een karakter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:20 schreef kree het volgende:
nu ben ik niet Perce heel kritisch moet ik zeggen. kweet niet karakter gaat toch wel voor bij mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gehehe tis btw wel zo en geef ik de man gelijk in, dat je vaak op foto's zo niet ff het hele plaatje krijgt.quote:
Meesterlijk zijn ze erin. die vrouwen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Wat zoek je qua karakter?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is niks begonnenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stoppen met roken niet gelukt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daarom vraag ik ook altijd he als ik dat dan doe, van ok zet ff je camera op filmen en doe paar stappen terug. klein beetje ontkleden, hoeft niet veel te zijn. Maarja dan weet je het tenminste he.
Maarja ze haken altijd af., geen idee eigenlijk waarom?Do what you love, love what you do!![]()
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe tis btw wel zo en geef ik de man gelijk in, dat je vaak op foto's zo niet ff het hele plaatje krijgt.
Meesterlijk zijn ze erin. die vrouwen. hahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het jou ook nog niet gelukt?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
LLDL.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat was hemquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.no fucking way. haha op tv. of ze moeten rug of 20 neerleggen mss danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.Do what you love, love what you do!![]()
wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef kree het volgende:
daarom vraag ik ook altijd he als ik dat dan doe, van ok zet ff je camera op filmen en doe paar stappen terug. klein beetje ontkleden, hoeft niet veel te zijn. Maarja dan weet je het tenminste he.
Maarja ze haken altijd af., geen idee eigenlijk waarom?
Ik zou mijn jas pakken en onmiddellijk vertrekkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik mag nog heel even en dan stoppen.Ga niks meer kopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daarna ga je aan de optiesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag nog heel even en dan stoppen.Ga niks meer kopen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gehehehe. was maar grapje, of dacht je echt dat ik dat zou doen? hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
wtf
Ik zou mijn jas pakken en onmiddellijk vertrekkenDo what you love, love what you do!![]()
Dat is een ordinaire vleeskeuringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe. was maar grapje, of dacht je echt dat ik dat zou doen? hahaha
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Pleisters mss als het lastig is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou wel kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
no fucking way. haha op tv. of ze moeten rug of 20 neerleggen mss danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opties neem je op een woningquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of op aandelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die optie heb ik nog nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
We dwalen af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wierrookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een vurig typje. En waar vuur is, is toch ook rook?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
R.I.P DTS.![]()
Of een keuzemogelijkheidquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij een auto heb je ook opties.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze had best wat blokjes kaas mogen afsnijden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Een ander fragment is tenenkrommend: Een man die zegt niet te verlengen want hij had een Chantal Jansen type verwacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze had best wat blokjes kaas mogen afsnijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik luister nu naar opera
Ode to Joy van BeethovenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ander fragment is tenenkrommend: Een man die zegt niet te verlengen want hij had een Chantal Jansen type verwacht.
R.I.P DTS.![]()
als er dat soort dingen zijn he dan speel ik vaak in bandje ervanquote:Do what you love, love what you do!![]()
link>?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:36 schreef drakin het volgende:
Ik luister nu naar opera
Ode to Joy van BeethovenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben de laatste tijd helemaal gek van Puccini.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:36 schreef drakin het volgende:
Ik luister nu naar opera
Ode to Joy van Beethoven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch schattig? Clipje is net te kort om haar reactie te laten zien
R.I.P DTS.![]()
hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
wacht want ik hou wel van accapella. ff kijken of ik hem nog terug kan vinden.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd helemaal gek van Puccini.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
R.I.P DTS.![]()
Is toch erg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft wel dezelfde baard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel eerlijk.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Baard in de keelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heer killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kan het niet he goed zingen? hoewel ik kan het muzikaal wel spelen allemaal. maar goed ff klien stukje voordoen lukt me nog. maar laat dat zingen maar over aan wie het wel goed kunnen.
dit is btw wat me dan interesseert is hoe ze dat muzikaal opzetten. en kan zeggen. tis nog vrij ingewikkeld.Do what you love, love what you do!![]()
Snap het ook wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben helemaal aan het draaien, zo'n heftige schijtbeurt heb ik nog nooit gehadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
als het er maar uit is he makkerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben helemaal aan het draaien, zo'n heftige schijtbeurt heb ik nog nooit gehad
Ik las eerst pijpbeurtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben helemaal aan het draaien, zo'n heftige schijtbeurt heb ik nog nooit gehad
BonoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hema tijdens een ZOOM meeting.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kree in het dames we willen u naakt zien topicThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Is gewoon een geintje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree in het dames we willen u naakt zien topic
![]()
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
geen hekel aan dr hoor, maarre ik zie dat niet ff zo gebeuren.
♡♡♡♡![]()
JOIquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee nouja die conclusie trok ik ook al, maar wil niet zeggen dat ik een hekel aan je heb ofzo. helemaal niet eigenlijk.quote:
Wie blijft er over dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol ik zit nog aan die wortelboer te denken, omg. ik weet niet maar die moest wel onwijs fan zijn
Maar had ff wortelboermomentje wel toen NL door ging. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Duh, het is overduidelijk dat je er nog steeds op wilt duiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee nouja die conclusie trok ik ook al, maar wil niet zeggen dat ik een hekel aan je heb ofzo. helemaal niet eigenlijk.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij was zeker goed en de hele zaal deed mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef kree het volgende:
lol ik zit nog aan die wortelboer te denken, omg. ik weet niet maar die moest wel onwijs fan zijn
Maar had ff wortelboermomentje wel toen NL door ging. hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmms nee hoor? hoe kom je daarbij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Duh, het is overduidelijk dat je er nog steeds op wilt duiken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef kree het volgende:
Maar had ff wortelboermomentje wel toen NL door ging. hahaha
R.I.P DTS.![]()
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was zeker goed en de hele zaal deed mee.
Maar voor deze helt beetje samen met Noorwegen dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je zaterdag kijken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.
Maar voor deze helt beetje samen met Noorwegen dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.
Maar voor deze helt beetje samen met Noorwegen dus.
R.I.P DTS.![]()
Binnenkort wel vaderdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je, maar ben pas volgend jaar weer jarig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Sugardaddy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinky in de slaapkamer die twee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en moederdag zondag as.quote:
Ok ik heb geen vader meer en ben geen vader, dus ok wat zal ik me ma dit jaar weer eens geven.....Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Don leoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
en moederdag zondag as.
Ok ik heb geen vader meer en ben geen vader, dus ok wat zal ik me ma dit jaar weer eens geven.....
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je, maar ben pas volgend jaar weer jarig.
♡♡♡♡![]()
Als de dag van toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk ik aan jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kniemassageapparaatquote:
Grondige Gewrichtsmassage: PersonalClick Knie Massage V20 biedt een gerichte en diepgaande massage voor je gewrichten. De ingebouwde massagerollen werken samen om spanning en stijfheid te verminderen, waardoor je gewrichten ontspannen en verjongd aanvoelen.
Warmtetherapie: Geniet van de voordelen van warmtetherapie tijdens je massage. De instelbare warmtefunctie bevordert de bloedcirculatie, verlicht pijn en stimuleert het genezingsproces. Perfect voor het verminderen van zwelling en het versnellen van herstel na inspanning.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Expeditie GoorisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shania.quote:
dus oftewel ding die je opneukers geeft?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kniemassageapparaat
Grondige Gewrichtsmassage: PersonalClick Knie Massage V20 biedt een gerichte en diepgaande massage voor je gewrichten. De ingebouwde massagerollen werken samen om spanning en stijfheid te verminderen, waardoor je gewrichten ontspannen en verjongd aanvoelen.
Warmtetherapie: Geniet van de voordelen van warmtetherapie tijdens je massage. De instelbare warmtefunctie bevordert de bloedcirculatie, verlicht pijn en stimuleert het genezingsproces. Perfect voor het verminderen van zwelling en het versnellen van herstel na inspanning.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is opneukers?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi plaatjequote:
R.I.P DTS.![]()
Hier heeft ze het over mij.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heeft ze het over mij.
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
Is er ook een liedje over gezongen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heeft ze het over mij.
[ afbeelding ]
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Kree en hc zijn beide erg stil goed gesprek zeker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Patty en Roy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree en hc zijn beide erg stil goed gesprek zeker.![]()
ShaniaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bij sommige moeten ze hun hele lichaam erbij meten omdat ze een enorme lul zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lukt het mikey?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree en hc zijn beide erg stil goed gesprek zeker.♡♡♡♡![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij sommige moeten ze hun hele lichaam erbij meten omdat ze een enorme lul zijn
Ik ken ook wel zulke mensen jaOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Zekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
quote:
Gezellig hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijn, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
nja toch val ik er niet op. mooie meid verder he, maar nee. t doet t niet voor me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Totaal niet mager, gewoon normaal slankDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hoeft ook niet,ze is gewoon een leuke dame.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
nja toch val ik er niet op. mooie meid verder he, maar nee. t doet t niet voor me.
Het was niet de bedoeling om een vleeskeuring te doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
niet de x factor waar ik naar zoekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet,ze is gewoon een leuke dame.
Het was niet de bedoeling om een vleeskeuring te doen.
Azië.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
schattig beestje. alleen op Madagaskar die denk. ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KlaverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jesse?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben daar zo klaar mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is het?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is pas cute.
[ afbeelding ]
Helaas niet geschikt als huisdier.♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
Kimberlyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat vindt je van Gwen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van poorten ? Leuk mensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ondeugd koppie
R.I.P DTS.![]()
Heb hier nog een mega kooi voor de liefhebber.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blij dat die hobby voorbij is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien iets voor Kree.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier nog een mega kooi voor de liefhebber.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat heeft dat een geld gekost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk meer aan guppy formaat. mss wil ik trouwens wel klein aquariumbakje ofzo keer weer kopen.Do what you love, love what you do!![]()
Deze was voor eekhoorns,fretten en een stinkdier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef kree het volgende:
als ie past in een mini drinkbakje voor vogels mss wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dickpic ontvangen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk
R.I.P DTS.![]()
ojeee vertel maar wat heb je gekeken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk
Geef aandacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.Do what you love, love what you do!![]()
maar vertel dan? want je zegt t wel, nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderlijk grappig vandaagDo what you love, love what you do!![]()
Welk ministerie?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben wel verontrust nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over DUO,heb je al beslist?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.Do what you love, love what you do!![]()
Muggenzifter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
600 is wel heel veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
muggen killer is t, in zoverre. vraag me af hoe gezond t is voor jezelf dan, want ze vallen dus echt dood neer. t werkt als een. malle wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOLProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vast wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voelt zich vast thuis in mijn Japanse duizendknoop die het overwoekerd. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.Do what you love, love what you do!![]()
300 is nog een beetje te doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou volgens mij niet hoor, verhogen kan wel iig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderlijk grappig vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zal het nog ff nakijken he dit later. want mss kan het dan minder, maarja toch moet ik t dokken. en is jammer maar helaas. heb het al zolang mogelijk gerekt als kon.quote:Do what you love, love what you do!![]()
maar ook met 600 hoef ik er niet minder om te leven of te besparen, tis natuurlijk wel jammerDo what you love, love what you do!![]()
Kree je haalt mij in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
staatspropaganda, niet geloven johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.Uw ADH vitamine Worst
Kan daar niet tegenop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zag van de week iemand met 60.000 schuld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:15 schreef kree het volgende:
maar ook met 600 hoef ik er niet minder om te leven of te besparen, tis natuurlijk wel jammer
Ze werk nu bij een pizzeria.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gehehe.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
staatspropaganda, niet geloven johDo what you love, love what you do!![]()
Een ex stuurde net een vriendschapsverzoek.
Zou wel dronken zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
18.000 ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag van de week iemand met 60.000 schuld.
Ze werk nu bij een pizzeria.Do what you love, love what you do!![]()
Gelijk reageren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel dronken zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind t engquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.
♡♡♡♡![]()
boeie gewoon accepterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel dronken zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Meteen ophalen met de auto!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel dronken zijn.
I know.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Niet gereageerdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wacht is, ik zal je link doen. ff kijken of ik die nog kan vindenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Killer wesp ergerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is ze lelijk, psycho of…?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
deze shit moet je hebben @HappyCharly
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
werkt perfect nooit meer last van muggen ze vallen nl dood neer.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar hoequote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.♡♡♡♡![]()
Ah, als ze gestoord is snap ik het wel. Nooit meer in je leven laten dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tijgermug,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.
tijgermug.
Hier pats,
nu ben je
niet meer
zo vlug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze gaf je een huis?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
![]()
Factsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, als ze gestoord is snap ik het wel. Nooit meer in je leven laten dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie de dood vreest is een lafaard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.
maargoed ik trek t aan dus blijkbaar. LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.quote:Had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.
maargoed ik trek t aan dus blijkbaar. LOLThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou zou het lekker laten gaan dan denk. snap je wel. tis het niet waard he/.Do what you love, love what you do!![]()
En nog geen twee weken na mij was er alweer een ander.
R.I.P DTS.![]()
herkenbaar dit helaas he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 875 / +28 / +0 / 1801 / 2095
2. JustinK / 636 / +80 / +0 / 3422 / 3660
3. HappyCharly / 358 / +13 / +1 / 1444 / 1627
4. Dr.Mikey / 293 / +7 / +12 / 677 / 829
5. kree / 282 / +72 / +7 / 1506 / 1761
6. FreshFruit / 201 / +73 / +14 / 1394 / 1583
7. aloa / 188 / +3 / +0 / 1988 / 2113
8. devzero / 177 / +1 / +0 / 522 / 617
9. Lovely / 176 / +8 / +0 / 1198 / 1319
10. MizzezAmy / 131 / +3 / +1 / 832 / 965
11. KillemWieft / 130 / +11 / +8 / 371 / 468
12. aeque / 82 / +2 / +0 / 166 / 202
13. Superbadeendje / 74 / +2 / +0 / 611 / 684
14. greysbones / 73 / +4 / +0 / 643 / 678
15. Kissingbird / 70 / +0 / +0 / 804 / 839
16. Fogel / 67 / +5 / +0 / 391 / 453
17. Monsterkoekie / 63 / +0 / +0 / 558 / 615
18. ieniminimuis / 61 / +4 / +0 / 506 / 566
19. drakin / 56 / +1 / +2 / 357 / 380
20. hemarookworst / 56 / +1 / +2 / 319 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah zuurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.
[..]
Had ik vroeger ook.♡♡♡♡![]()
![]()
quote:Ja ach verleden tijd gelukkig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
Master.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
![]()
![]()
ik ook ging er helemaal vol in en was zo verliefd als maar kon zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.
maar ineens, plop stekker eruit. niet met ruzie dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ben jij getrouwd?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
♡♡♡♡![]()
Vrouwen nemen mentaal al afscheid voor ze het ons melden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
masterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: