Ik ben geen optiequote:
Is dat helemaal over?quote:
Mooi he.quote:
ja en dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:19 schreef aeque het volgende:
Ach voor een paar euro kun je best een avondje met iemand samen zijn hoor.
Drakin is best wel een karakter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:20 schreef kree het volgende:
nu ben ik niet Perce heel kritisch moet ik zeggen. kweet niet karakter gaat toch wel voor bij mij.
gehehe tis btw wel zo en geef ik de man gelijk in, dat je vaak op foto's zo niet ff het hele plaatje krijgt.quote:
Er is niks begonnenquote:
Stoppen met roken niet gelukt.quote:
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe tis btw wel zo en geef ik de man gelijk in, dat je vaak op foto's zo niet ff het hele plaatje krijgt.
Meesterlijk zijn ze erin. die vrouwen. hahaha
Is het jou ook nog niet gelukt?quote:
LLDL.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.
Ja dat was hemquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meedoen aan verborgen liefde niks voor jou of hoe heet dat programma wat ze opnemen in de gouden kooi.
no fucking way. haha op tv. of ze moeten rug of 20 neerleggen mss danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef kree het volgende:
daarom vraag ik ook altijd he als ik dat dan doe, van ok zet ff je camera op filmen en doe paar stappen terug. klein beetje ontkleden, hoeft niet veel te zijn. Maarja dan weet je het tenminste he.
Maarja ze haken altijd af., geen idee eigenlijk waarom?
Ik mag nog heel even en dan stoppen.Ga niks meer kopen.quote:
En daarna ga je aan de optiesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag nog heel even en dan stoppen.Ga niks meer kopen.
gehehehe. was maar grapje, of dacht je echt dat ik dat zou doen? hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
wtf
Ik zou mijn jas pakken en onmiddellijk vertrekken
Dat is een ordinaire vleeskeuringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe. was maar grapje, of dacht je echt dat ik dat zou doen? hahaha
Pleisters mss als het lastig is.quote:
Ik zou wel kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
no fucking way. haha op tv. of ze moeten rug of 20 neerleggen mss dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |