Duh, het is overduidelijk dat je er nog steeds op wilt duiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee nouja die conclusie trok ik ook al, maar wil niet zeggen dat ik een hekel aan je heb ofzo. helemaal niet eigenlijk.
Hij was zeker goed en de hele zaal deed mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef kree het volgende:
lol ik zit nog aan die wortelboer te denken, omg. ik weet niet maar die moest wel onwijs fan zijn
Maar had ff wortelboermomentje wel toen NL door ging. hahaha
hmms nee hoor? hoe kom je daarbij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Duh, het is overduidelijk dat je er nog steeds op wilt duiken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:06 schreef kree het volgende:
lol ik zit nog aan die wortelboer te denken, omg. ik weet niet maar die moest wel onwijs fan zijn
Maar had ff wortelboermomentje wel toen NL door ging. hahaha
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was zeker goed en de hele zaal deed mee.
Ga je zaterdag kijken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.
Maar voor deze helt beetje samen met Noorwegen dus.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik had dus de eerste niet gezien, dus weet niet welke daaruit kwamen enzo.
Maar voor deze helt beetje samen met Noorwegen dus.
Binnenkort wel vaderdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je, maar ben pas volgend jaar weer jarig.
en moederdag zondag as.quote:
quote:
Don leoquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
en moederdag zondag as.
Ok ik heb geen vader meer en ben geen vader, dus ok wat zal ik me ma dit jaar weer eens geven.....
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je, maar ben pas volgend jaar weer jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |