Wat is het?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is pas cute.
[ afbeelding ]
Helaas niet geschikt als huisdier.
Kimberlyquote:
Wat vindt je van Gwen?quote:
Van poorten ? Leuk mensquote:
Misschien iets voor Kree.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier nog een mega kooi voor de liefhebber.
Wat heeft dat een geld gekost.quote:
Deze was voor eekhoorns,fretten en een stinkdier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef kree het volgende:
als ie past in een mini drinkbakje voor vogels mss wel
Dickpic ontvangen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk![]()
ojeee vertel maar wat heb je gekeken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk![]()
maar vertel dan? want je zegt t wel, nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderlijk grappig vandaag
Welk ministerie?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.quote:
Over DUO,heb je al beslist?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.quote:
600 is wel heel veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.
muggen killer is t, in zoverre. vraag me af hoe gezond t is voor jezelf dan, want ze vallen dus echt dood neer. t werkt als een. malle wel.quote:
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOL
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.
voelt zich vast thuis in mijn Japanse duizendknoop die het overwoekerd. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou volgens mij niet hoor, verhogen kan wel iig
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderlijk grappig vandaag
ik zal het nog ff nakijken he dit later. want mss kan het dan minder, maarja toch moet ik t dokken. en is jammer maar helaas. heb het al zolang mogelijk gerekt als kon.quote:
staatspropaganda, niet geloven johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
Zag van de week iemand met 60.000 schuld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:15 schreef kree het volgende:
maar ook met 600 hoef ik er niet minder om te leven of te besparen, tis natuurlijk wel jammer
gehehe.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
staatspropaganda, niet geloven joh
18.000 ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag van de week iemand met 60.000 schuld.
Ze werk nu bij een pizzeria.
Gelijk reageren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een ex stuurde net een vriendschapsverzoek.
Zou wel dronken zijn.
Vind t engquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.
boeie gewoon accepterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel dronken zijn.
Meteen ophalen met de auto!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel dronken zijn.
I know.quote:
quote:
quote:
Niet gereageerdquote:
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.quote:
wacht is, ik zal je link doen. ff kijken of ik die nog kan vindenquote:
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is ze lelijk, psycho of…?
Ja maar hoequote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.
Ah, als ze gestoord is snap ik het wel. Nooit meer in je leven laten dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.
Tijgermug,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Miljarden mensen overleven in gebieden waar dat kut beest voorkomt. Gaat ons ook wel lukken.
Ze gaf je een huis?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.
Factsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, als ze gestoord is snap ik het wel. Nooit meer in je leven laten dan.
owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.quote:
Had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.
maargoed ik trek t aan dus blijkbaar. LOL
herkenbaar dit helaas he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nog geen twee weken na mij was er alweer een ander.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat is herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah zuurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.
[..]
Had ik vroeger ook.
quote:
Ja ach verleden tijd gelukkig.quote:
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Master.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
ik ook ging er helemaal vol in en was zo verliefd als maar kon zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.
Ben jij getrouwd?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
Vrouwen nemen mentaal al afscheid voor ze het ons melden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.
masterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |