owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lelijk niet psycho wel en woon nu waar ik woon door geintje van haar geen zin in nog.
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.quote:
Had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh boy? goh waarom komt me dat ineens bekend voor (M2). lol en heb ff relatie gehad met iemand met die problemen, superleuke meid enzo, maar ze heeft mij gekwetst wel.
maargoed ik trek t aan dus blijkbaar. LOL
herkenbaar dit helaas he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nog geen twee weken na mij was er alweer een ander.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat is herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah zuurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woonde eerst een jaar bij mij in daarna moesten we opeens verhuizen had ze er na een halfjaar opeens genoeg van moest ik een halfjaar na daar te wonen opeens weer hals overkop vertrekken.
[..]
Had ik vroeger ook.
quote:
Ja ach verleden tijd gelukkig.quote:
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Master.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
ik ook ging er helemaal vol in en was zo verliefd als maar kon zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het iets anders,ik trek die intense relaties wel.
Ben jij getrouwd?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet eens zo’n probleem. Bizar vond ik het toen een ex die zelf niet verder wilde met mij er even stil van was toen ik haar vertelde dat ik inmiddels getrouwd was.![]()
Die had gedacht dat ze zo speciaal was dat ik de rest van m’n leven om haar zou blijven treuren.
Vrouwen nemen mentaal al afscheid voor ze het ons melden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef kree het volgende:
wat opvalt is trouwens, dat wij mannen hier vaak last van hebben. ok ik weet wel waarom, want ff vriendelijk kijken als vrouw enzo etc. en die zijn zo verder.
Ze denken niet echt aan ons, of tenminste als je iemand vind die het wel doet, dan is t eentje om te houden.
masterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |