Wat is het?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is pas cute.
[ afbeelding ]
Helaas niet geschikt als huisdier.
Kimberlyquote:
Wat vindt je van Gwen?quote:
Van poorten ? Leuk mensquote:
Misschien iets voor Kree.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier nog een mega kooi voor de liefhebber.
Wat heeft dat een geld gekost.quote:
Deze was voor eekhoorns,fretten en een stinkdier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef kree het volgende:
als ie past in een mini drinkbakje voor vogels mss wel
Dickpic ontvangen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk![]()
ojeee vertel maar wat heb je gekeken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brrr ik keek iets eng smerigs en nu ben ik misselijk![]()
maar vertel dan? want je zegt t wel, nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderlijk grappig vandaag
Welk ministerie?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:06 schreef kree het volgende:
kan trouwens beter alles waar water inzit buiten omgooien, want had 2 jaar terug al brief van ministerie over tijgermuggen gesignaleerd. nu was het ook in het nieuws.
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.quote:
Over DUO,heb je al beslist?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel van gezondheid ofzo, img net zo'n logo erop die je krijgt met officieel brieven van de belastingdienst enzo. of duo etc.
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso goed om te doen, maar dat hysterische gedoe om die tijgermug is lachwekkend.
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.quote:
600 is wel heel veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
heb betaald deze maand, kan het volgens mij nog 5 maanden uitstellen, maar denk niet dat ik eronderuit kom he.
muggen killer is t, in zoverre. vraag me af hoe gezond t is voor jezelf dan, want ze vallen dus echt dood neer. t werkt als een. malle wel.quote:
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar elke mug minder is goed, heb btw goed spulletje ervoor in een verdamper. LOL
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja naar inkomen he doen ze, ik kan het niet verlagen volgens mij.
voelt zich vast thuis in mijn Japanse duizendknoop die het overwoekerd. LOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij gaat zich hier nestelen. Kwestie van tijd. Doe je niks tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |