Ja ik begin bang te worden...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy fuck, op deze manier gaan we naar Isral
Dat sentiment heerst ook op heel Fok! door 20 keer te stemmen dus tja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy fuck, op deze manier gaan we naar Isral
Die informatie komt ergens vandaan, is door een redacteur erin gezet en door de RAI in beeld gezet. Dit is niet per ongeluk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef d_elise het volgende:
Ik mag toch hopen dat het of niet klopt (die percentages) of dat het een incident is... Maar ik begin nu ook wel een beetje te vrezen dat dit wel eens heel akelig kan worden.
Ik dus ook. Werpt voor mij een schaduw over zaterdag. Ik wil niet voor het derde jaar op rij teleurgesteld de avond eindigen (en dit zou ik nog vele malen erger vinden dan de winst van Oekrane en Zweden. Gewoon een ramp eigenlijk voor het hele ESF).quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja ik begin bang te worden...
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.quote:
En die gedachte veroorzaakt bij mij de tranen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.
Z’n ouders zijn overledenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.
Dat gaat weinig tot geen invloed hebben op een mogelijk winst voor Isral.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom de meeste vrienden dit jaar het songfestival boycotten. Elk land mag van mij winnen behalve Isral. De drama die dat gaat opleveren … ik wil er niet eens aan denken. Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Lijkt mij niet dat Isral gaat winnen hoor. Maar gok wel dat ze in de top 5 eindigt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom de meeste vrienden dit jaar het songfestival boycotten. Elk land mag van mij winnen behalve Isral. De drama die dat gaat opleveren … ik wil er niet eens aan denken. Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Ja, maar dan hoeven we het tenminste niet aan te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gaat weinig tot geen invloed hebben op een mogelijk winst voor Isral.
OH WAUWquote:
Ok staat genoteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Als een televote score van 40% in Itali een voorteken is, gaat ze vast genoeg jurystemmen binnenhalen om te winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat Isral gaat winnen hoor. Maar gok wel dat ze in de top 5 eindigt.
Ik schrok er ook een beetje van. Dacht dat hij bij de voorgaande momenten zijn stem aan het sparen was maar het leek of er echt nauwelijks iets gezongen is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even in de herhaling wat ik in live zei: optreden ziet er goed uit alleen vind het jammer dat Joost veel stukjes zang skipt. Ik wil juist zijn power horen geen ad libs track van de CD
dit gaat om de winkans, niet over waar je eindigt. Het komt gewoon top 2 televote.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Kakzooi en we staan ondertussen 8e trust the process laten we maar weer zeggen. Straks worden we nog echt weer 11e kak
Ja, dan krijgt het in praktisch elk land 12 punten. De jury stemt niet unaniem genoeg voor 1 winnaar om dat ongedaan te maken. Bovendien zullen veel jury-leden Israel ook een warm hart toedragen; als niet om muzikale reden,dan wel om politieke reden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Als een televote score van 40% in Itali een voorteken is, gaat ze vast genoeg jurystemmen binnenhalen om te winnen.
Dat vond ik ook wel apart. Miste bijna die vrouwenstem.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Dacht dat hij bij de voorgaande momenten zijn stem aan het sparen was maar het leek of er echt nauwelijks iets gezongen is.
Zoek een hobby, Henk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Kakzooi en we staan ondertussen 8e trust the process laten we maar weer zeggen. Straks worden we nog echt weer 11e kak
Dat is al lang en breed bekend, maar ik geloof dat dit een hele andere discussie kan worden die hier niet thuishoort.quote:
Ik gok dat Kroati ook een hoge televote krijgt, Finland misschien. Ik zou nog niet in durven zetten op top 2 televotequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
dit gaat om de winkans, niet over waar je eindigt. Het komt gewoon top 2 televote.
Ah, ok, zo bedoel je, dan zit ik daar anders inquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:54 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed bekend, maar ik geloof dat dit een hele andere discussie kan worden die hier niet thuishoort.
Ik geloof in ieder geval dat ze het hoe dan ook meekrijgen en nu apetrots zijn.
Ik heb liever een zekere 2e helftquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Producers choice is prima als ie hoog geindigd is in de semi toch.
Wat betekent dit?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:59 schreef grazz het volgende:
Met dank aan Fred voor het posten in SC
[ x ]
Dus aantal mensen die het nummer als favoriet hadden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een Estse publiekspoll?
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dus aantal mensen die het nummer als favoriet hadden?
Jaa, dat viel mij ook wel op. Ik ken dit liedje echt alleen van nieuwsitems zoals Boulevard. Daar laten ze vooral een stukje refrein horen, meer niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even in de herhaling wat ik in live zei: optreden ziet er goed uit alleen vind het jammer dat Joost veel stukjes zang skipt. Ik wil juist zijn power horen geen ad libs track van de CD
Het was echt heel erg slecht technisch gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Over Joost z'n optreden zelf nog even, super atmosfeer, publiek ging los. Maar ik vond het hier en daar wel heel erg wankel. M'n ik-hou-van-goede-vocalen-op-het-ESF ziel heeft het hier toch wat moeilijk mee.
Alleen dit is al een enorme winst inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:10 schreef Em31 het volgende:
Het publiek zo keihard horen meezingen tijdens een nummer van Nederland ga ik niet snel vergetenwas echt fantastisch om te horen
Er was erg veel Nederlands publiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef yvonne het volgende:
Het leek wel of ze ook de nederlandse tekst massaal meezongen terwijl het hun taal niet is
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was erg veel Nederlands publiek.
En "Europapa" kan iedereen uitspreken![]()
Ondertitelingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de verrassing waar het al weken over ging
Is ook! Gewoon lekker van genietenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..
De ondertiteling bij de outtro.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Powerpoint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?quote:
Uiteraard. Lekker ook die harde tweede beat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?
Klopt, ik heb het namelijk al 5000 keer bekeken om het publiek weer te horen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
Aantallen views lijkt nog niet helemaal geupdate
Ze hebben gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dons eerder ook al, Bambie dinsdag ook.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef hole1988 het volgende:
Vraag: Do you think that your song can unite us all by music.
Joost: I think that's a good question for the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Denk dat hij bedoelt dat ligt eraan of ik win of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef hole1988 het volgende:
Vraag: Do you think that your song can unite us all by music.
Joost: I think that's a good question for the EBU.
Being there cost EBU 10 miljoen extra in my reaction on Israel..quote:
Ebu corruptie zou mij niet verbazen. Punt is dat is niet te bewijzenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:28 schreef Vrieskist het volgende:
Heeft Isral wat sim kaarten geregeld of is er meer aan de hand?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.
[ afbeelding ]
Backings mogen sinds 2021 op track staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Cosima het volgende:
wow dit was echt amazing. Ik ben zo trots op Joost, wat een feestje. Nu alles hier bij lezen. Vind het lastig dat er kritiek is op het zingen. Ik hoorde een paar keer dat hij buiten adem leek, maar de coupletten enzo dat doet hij toch zelf en staat niet op track? Ik hoor dat nooit zo goed.
En was het nou sinds dit jaar dat dat berhaupt mag? Voorheen moest alles live toch? Had hij dan een probleem gehad?
Als Isral wint wordt het een jaar lang drama van alle kanten. Zelfs als een ander land het voor/met ze organiseert. Dus ik hoop op een wonder dat het niet gebeurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.
[ afbeelding ]
Daar gaat je mooie startplek Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef thomas19844 het volgende:
Ik wist dat hij niet blij met de EBU was. Dat antwoord was zeer duidelijk. Hij is het absoluut niet eens met bepaalde dingen die hij niet mag doen.
De AR. Maar die was alleen in ARmeni te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.Is die poll te fok-fucken of gaat dat op IP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe...Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is die poll te fok-fucken of gaat dat op IP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |