Ik denk dat top 5 nog steeds haalbaar is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:45 schreef d_elise het volgende:
Zoveel zin in! En ik hoop dat we het vanavond ook weer een beetje zien zitten allemaal. Niet per se voor de winst, maar wel gewoon voor een top 5 (hoop ik nog op) en dat we gewoon trots zijn op Joost en de kneiter van een hit genaamd Europapa![]()
Ik denk top 3quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat top 5 nog steeds haalbaar is.
2 boze oude witte mannen, 2 jonge homo's en 2 etnische vrouwen.quote:
'quote:
Ik denk niet dat het zonder kip zo anders was geweest eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vind wat ik heb gezien van de staging underwhelming. Het komt veel te tam over op me. Wat we hebben gezien in de voor concerten zat veel voller van energie. En laat ik het nog maar eens zeggen: Die Eurokip hadden ze gewoon niet moeten doen.
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vind wat ik heb gezien van de staging underwhelming. Het komt veel te tam over op me. Wat we hebben gezien in de voor concerten zat veel voller van energie. En laat ik het nog maar eens zeggen: Die Eurokip hadden ze gewoon niet moeten doen.
17de in dit deelnemersveld zou toch wel teleurstellend zijn. En dat gaat niet gebeuren als je ziet hoe populair het lied is qua views/ streams. Publiek gaat dit zeker waarderen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet pessimistisch bedoeld, maar ik denk dat we in de finale rond plek 17 gaan eindigen.
Is dat erg? Nee, totaal niet. Als we de finale halen, dan ben ik tevreden. Dat gaan we ook gewoon makkelijk doen.
Ik denk terug aan Kroatië en Slovenië vorig jaar en met een beetje pech zitten wij dit jaar in een soortgelijke situatie. Goed lied, fijne sfeer, maar net overklast door andere liedjes. Waar de televoters vorig jaar massaal voor Finland gingen, zullen ze nu massaal voor Kroatië gaan en dat gaat ten koste van ons. En de jury's geven vast wel een paar punten aan Nederland, maar kiezen toch liever voor veiligheid.
Ik kijk er erg naar uit. Als we 17de worden, was het nog steeds een prachtig songfestival
Een televote-score a la Cha Cha Cha is echt uitgesloten. Voor Joost, maar ook voor Baby Lasagna. Daar is het gewoon niet overtuigend genoeg voor. Als Kroatië wint is het eerder met een 2e plek in de televote en een 4e plek bij de jury's, zoiets. Uit de streamingcijfers blijkt bv. niet dat ze dinsdagavond het publiek echt omver hebben geblazen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet pessimistisch bedoeld, maar ik denk dat we in de finale rond plek 17 gaan eindigen.
Is dat erg? Nee, totaal niet. Als we de finale halen, dan ben ik tevreden. Dat gaan we ook gewoon makkelijk doen.
Ik denk terug aan Kroatië en Slovenië vorig jaar en met een beetje pech zitten wij dit jaar in een soortgelijke situatie. Goed lied, fijne sfeer, maar net overklast door andere liedjes. Waar de televoters vorig jaar massaal voor Finland gingen, zullen ze nu massaal voor Kroatië gaan en dat gaat ten koste van ons. En de jury's geven vast wel een paar punten aan Nederland, maar kiezen toch liever voor veiligheid.
Ik kijk er erg naar uit. Als we 17de worden, was het nog steeds een prachtig songfestival
Zo zal het niet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.
Hij is zo hyper, heeft het nodig op te zwepen, een hele zaal te bespelen, en dat zal hij doen ook denk ik.
Fuck the visuals, hij gaat zijn ding doen, en dat wordt hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen.
Die energie gaat hij niet binnenhouden voor een paar ingestudeerde pasjes.
Zelfs een politiek statement sluit ik niet uit.
Men zal weten dat hij hier geweest is.
Zullen we gewoon even normaal blijven doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zo zal het niet zijn.
Joost zal (denk ik) zich niet tam op de 17e plek laten wegzetten.
Zijn zangcarrière is reeds verzekerd in Europa en daarbuiten, hij zal hier weggaan als een koning.
Degene wiens droom het zijn hele leven was hier te staan zonder zich te conformeren, met een groep vrijdenkende, intellectuele kunstenaars om zich heen.
Ik zie het niet gebeuren dat hij straks met hen in de Green Room zit om te aanschouwen hoe Zwitserland of wie dan ook wint. Eerder een diskwalificatie wegens het breken van de ESF etiquette oid.
Ik vind je klaagzangen verre van normaal en ongefundeerd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zullen we gewoon even normaal blijven doen.
Ik denk dat mocht hij in de finale komen, de kans groot is dat hij een politiek statement gaat maken, in de zin van iets roepen voor hij wegloopt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
Waarom zou Joost dingen gaan doen om zich weg laten te sturen. Wat een onzin weer.
Lieve Greys, ik ben niet chagrijnig, ik zag wel het nodige daarvan weer staan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
Mensen alsjeblieft hou ajb allemaal op met gechagrijn op elkaar op deze feestelijke vrolijke dag. Als je het niet voor elkaar wilt doen, doe het dan voor mij. Please.
Maw Joost is een sore loser?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zo zal het niet zijn.
Joost zal (denk ik) zich niet tam op de 17e plek laten wegzetten.
Zijn zangcarrière is reeds verzekerd in Europa en daarbuiten, hij zal hier weggaan als een koning.
Degene wiens droom het zijn hele leven was hier te staan zonder zich te conformeren, met een groep vrijdenkende, intellectuele kunstenaars om zich heen.
Ik zie het niet gebeuren dat hij straks met hen in de Green Room zit om te aanschouwen hoe Zwitserland of wie dan ook wint. Eerder een diskwalificatie wegens het breken van de ESF etiquette oid.
Zelf denk ik dat hij zich wel gewoon keurig aan alle regels gaat houden juist omdat hij dit hele proces alles bloedserieus heeft aangepakt en omdat de camera's hem niet kunnen volgen als hij alle kanten op gaat springen en voor tv kijkers is een leeg beeld niet echt leuk haha. Maar we zien het vanzelf!quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:54 schreef Za het volgende:
[..]
Lieve Greys, ik ben niet chagrijnig, ik zag wel het nodige daarvan weer staan.
Ik denk alleen dat Joost een beetje los zal gaan, misschien meer dan toegestaan, en misschien is dat wel mooi.
Misschien gaat de vogel los door de green room.quote:
Ik denk dat ie daar nog genoeg tijd en mogelijkheden voor heeft buiten deze dagenquote:
Ik zie dit voor me.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gaat de vogel los door de green room.![]()
Pakaaaak
Ik zou het geweldig vinden.quote:
Oh dat klinkt grappig. Nog niet gezien, ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:04 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze Nederland als een van de laatste landen uit de envelop halen, ook al is het vrij zeker dat we doorgaan naar de finale. Dat filmpje waarop Joost z'n reacties repeteerde tijdens de fake uitslag gister is heerlijk 😂
Heel eerlijk... dat zou best kunnen haha. Qua camera regie had het wel beter gekund want de act is echt wel tof. Gelukkig is dit lied en Joost zo populair dat het met publiek de televoters alsnog omver blaast. Op de jury iets meer van invloed. Maar het is zeker een hoge kostenpost in deze tijd om te betalen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:03 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zou de avrotros bewust de staging van Joost hebben afgezwakt omdat ze veel te bang waren dat hij zou kunnen winnen en dat ze weer een organisatie moeten gaan betalen? Ik kan me namelijk nog steeds niet voorstellen dat dit is waar ze zo geheimzinnig over deden.
De hele grap is dat hij niets met de EU heeft. Dus die gaat absoluut geen politiek statement maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.
Hij is zo hyper, heeft het nodig op te zwepen, een hele zaal te bespelen, en dat zal hij doen ook denk ik.
Fuck the visuals, hij gaat zijn ding doen, en dat wordt hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen.
Die energie gaat hij niet binnenhouden voor een paar ingestudeerde pasjes.
Zelfs een politiek statement sluit ik niet uit.
Men zal weten dat hij hier geweest is.
Ik ookquote:
Reden temeer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:08 schreef thomas19844 het volgende:
De hele grap is dat hij niets met de EU heeft. Dus die gaat absoluut geen politiek statement maken.
Ik zie het ook nog gebeuren dat er nog een mini troef is, toch nog.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:11 schreef Dave het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA, donderdagavond TROEFavond! Zo benieuwd! Zet 'm op Joost!![]()
.
hahaha, wat F Europe haha. Het is wel grappig hoe (ook buitenlandse pers en WIWI) ze invullen dat Joost voor de EU is. De clip is een spoof richting de EU. Hij wilt mensen in donkere tijden gewoon een fijn moment geven en zijn ouders eren. Die laat zich bewust niet hierover uit. En terecht. Die bakken stront wil je niet. Die kerel is zeer intelligent.quote:
PURRRRRRRquote:
Welkom in Europa blijf hier voor altijd ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde net Europapa op Skyradio. F*cking Skyradio
Dat laatste zei ik ook al.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:16 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
hahaha, wat F Europe haha. Het is wel grappig hoe (ook buitenlandse pers en WIWI) ze invullen dat Joost voor de EU is. De clip is een spoof richting de EU. Hij wilt mensen in donkere tijden gewoon een fijn moment geven en zijn ouders eren. Die laat zich bewust niet hierover uit. En terecht. Die bakken stront wil je niet. Die kerel is zeer intelligent.
Heb je een link? BVDquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:24 schreef grazz het volgende:
Op esctracker gaat ie lekkerdenk dat ie morgen bovenaan staat van alle inzendingen
Dan weet je eigenlijk al dat dit nummer op z'n retour is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde net Europapa op Skyradio. F*cking Skyradio
Oh maar daar zijn we het over eens. Ik vind hem zeker geen feestnummer. Maar ik lees veel europa propaganda. Dat zie ik idd niet zo. Maar goed. Uiteindelijk gaat het erom dat iedereen het nummer meezingt en er fan van is. Dat doel is geslaagd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
[..]
Dat laatste zei ik ook al.
Joost woonde niet in die molen die aan het eind van de videoclip in brand stond.
Ik heb altijd gedacht dat het bouwwerk symbool stond voor Europa. De Amerikanen in scootmobiels over het weiland pad.ik zie daar iets anders in dan jij, en dat lijkt me geen probleem.
Ja hij wil mensen een goed gevoel geven, maar meer dan dat, hij is geen simpel feestnummer.
PAKAAAAAAAKquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan weet je eigenlijk al dat dit nummer op z'n retour is.
Ook enorm slim. Kunst interpreteert iedereen anders. Goed dat hij dat in het midden laat. Ik vind dat laatste shot in de clip echt een kippenvel moment.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:30 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde ook ergens dat dat bouwwerk symbool stond voor alle plekken in Europa die hij met z'n ouders heeft bezocht. Maar dat was ook weer een interpretatie van iemand, en niet uit de mond van Joost zelf.
Vanaf 29.48 in deze video een echt prachtige uitleg over dat bouwwerk. En Joost heeft op de video gereageerd dat hij hem zo mooi vond en erom moest huilen. Dus het is vast geen onzin. Hij heeft het gemaakt naar een afbeelding van een huis in 'Fosters Home For Imaginary Friends'.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:30 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde ook ergens dat dat bouwwerk symbool stond voor alle plekken in Europa die hij met z'n ouders heeft bezocht. Maar dat was ook weer een interpretatie van iemand, en niet uit de mond van Joost zelf.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:36 schreef drxanax het volgende:
Hoe ging het vanmiddag (net terug van werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Dit wil ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gaat de vogel los door de green room.![]()
Pakaaaak![]()
![]()
![]()
![]()
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
“Nederland wint nipt van Nemo”quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog
Yesssss
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Veel plezier allemaal, we staan in de rij met ontzettend veel Nederlanders dus het dak gaat eraf straks![]()
Trust the process!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
We gaan meedoen voor de winst hatseflatsquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog![]()
Zolang er maar een moshpit ontstaat 😉quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Veel plezier allemaal, we staan in de rij met ontzettend veel Nederlanders dus het dak gaat eraf straks![]()
Trust the process!![]()
Moshpit met dit soort publiek?quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Zolang er maar een moshpit ontstaat 😉![]()
![]()
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?![]()
Gekoloniseerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef TLC het volgende:
Nederland voor zijn zesde zou toch erg mooi zijn![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Trust the process!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een timetable oid.
En is er een stream?![]()
Ik ook niet, hij spreekt de burgers van Europa aan, niet wat er bestuurlijk plaatsvindt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:29 schreef thomas19844 het volgende:
Maar ik lees veel europa propaganda. Dat zie ik idd niet zo.
Het "let's come together" hoor je terug in vele protestsongs, sterker nog zou je kunnen zien als urgente oproep ("it's now or never!").
Ook het toegevoegde " I don't care who you are, I don't care where you come from, all we have is this moment, so let's come together".
Men zou het kunnen zien als vrolijke dans invitatie, of iets anders.
- en nu houd ik erover op OK - peace.![]()
![]()
Ik moest al huilen![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Dinsdag via officiële stream willen kijken maar kreeg een groot zwart vlak in het midden om eerst te registreren..........?![]()
Het leuke van vanavond is dat veruit de meeste mensen het optreden voor het eerst zien!
Die hebben alle 'drama' niet meegekregen, zijn niet bekend met de betting odds, en zien een artiest én zaal uit zijn dak gaan!
En dan nog dat sterke einde... traantje en zo...
Gaat gewoon helemaal goed komen straks! Topshow![]()
![]()
Groot mysterie rondom Joost Klein-vliegtuigjes door Europa(pa)
De afgelopen dagen is een opmerkelijk fenomeen opgedoken op social media en dan met name op TikTok: vliegtuigjes die door de lucht zweven met achter zich de boodschap 'Vote Joost ESC'. Ondanks de extra promotie voor Joost Klein (26) tijdens het songfestival, houdt dit mysterieuze verschijnsel de gemoederen flink bezig. Niemand weet namelijk nog wie hierachter zit.
Joost vertegenwoordigt Nederland vanavond tijdens de tweede halve finale van het Eurovisiesongfestival. Zijn inzending is al weken spraakmakend, maar de plotselinge opkomst van deze vliegtuigjes voegt nog wat extra mysterie toe aan zijn optreden. De vliegtuigen zijn inmiddels al gespot in Oostenrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk.
Het opvallende is dat Joost zelf beweert er niets mee te maken te hebben. De zanger staat bekend om zijn eigenzinnige stijl en mysterieuze persoonlijkheid, maar zelfs hij lijkt verbaasd te zijn over deze onverwachte blijk van waardering.
Ondertussen draait de geruchtenmolen overuren. In Nederland en België vermoeden veel fans dat Nathan Vandergunst, beter bekend als YouTuber Acid, mogelijk betrokken is bij de vliegtuigjes die rondvliegen door Europa. Hij is een heel goede vriend van Joost en verdient genoeg geld met zijn video's op YouTube om dit te kunnen bekostigen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)uropa-groot-mysterie![]()
Werd er nou eigenlijk helemaal niets gedaan met dat “Welkom in Europa jonguh”-stukje van Tim
Haars?
Dat leek me typisch iets waar ze voor de grap een bekende oud-deelnemer ofzo voor hadden kunnen vragen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Edsilia denkt dat hij toch nog iets achterhoudt en hij een type is dat veel voor elkaar kan krijgen
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Die kans lijkt me heeeeeel klein.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia denkt dat hij toch nog iets achterhoudt en hij een type is dat veel voor elkaar kan krijgen
Het moet toch hetzelfde zijn als de juryshow en dat weer Edsilia toch ook wel.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb een tijdje gehad dat ik iedere keer tranen kreeg bij de outro van Europapa , dat stukje raakte me wel heel ergquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we op een of andere manier gaan verrassen. Vooral vanwege de 'onzichtbare' en doch grote steun van jongeren (vanuit TikTok)![]()
Nee zij zijn origineel met hun Faithless aftrekselquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?![]()
Ik ga met een Ikeakast smijten!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
4 sterren voor Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?
(ze kan wel goed zingen live, maar 4 sterren voor het nummer? Eh...)![]()
Akkoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee zij zijn origineel met hun Faithless aftreksel![]()
Ik ga met een Ikeakast smijten!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Jij ook veel plezier !quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Trust the process!C’est Davie :o)![]()
Dat zei ze ook wel, maar “Joost is Joost”.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die kans lijkt me heeeeeel klein.
Het moet toch hetzelfde zijn als de juryshow en dat weer Edsilia toch ook wel.C’est Davie :o)![]()
Nee, dat heeft ie opgevuld met “Let’s come together” en op de achtergrond hoor je dan nog even “welkom in Europa Jonguh”quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Fred_B het volgende:
Werd er nou eigenlijk helemaal niets gedaan met dat “Welkom in Europa jonguh”-stukje van Tim
Haars?
Dat leek me typisch iets waar ze voor de grap een bekende oud-deelnemer ofzo voor hadden kunnen vragen.C’est Davie :o)![]()
Veel plezier @TheVulture
George Michael![]()
Weet iemand of het songfestival in surround te beluisteren is vanavond?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
‘I hope you can see me shine’quote:
George Michael![]()
Dat is toch de foto die afbrandt uit de clip?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Door die lul met dat petje weer zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?![]()
Waarschijnlijk zijn er ook genoeg andere nummers geweest op het songfestival waar de betekenis grotendeels langs de kijkers gingen. En dat zal je zelf ook hebben bij andere nummers uit dit jaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef engine het volgende:
De jury zou eigenlijk ook even deze video moeten kijken.Wel jammer dat de ruimte er niet is.
![]()
@Evenstarquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Gisteren rond de 760.000 streamsen dan zijn we nog niet eens geweest.
George Michael![]()
uit het buitenland? en zonder België?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Gisteren rond de 760.000 streamsen dan zijn we nog niet eens geweest.
Ja, Joost is Joost, maar ik denk niet dat Joost “groter” is dan het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zei ze ook wel, maar “Joost is Joost”.![]()
Mocht dit wel zo blijken te zijn dan ga ik een maanlanding doen!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Streams uit Nederland en België: 283.524 + 78.832 = 362.356.quote:
Dat betekent dus zo'n 400.000 streams buiten NL en BE.![]()
Nikki zegt net dat de stream voor de puntentelling 24 uur van tevoren al live moet, en dat er continu iemand in beeld moet staan.
C’est Davie :o)![]()
Dat vond ik ook mooi aan Douwe Bob. Hij had stiekem drank meegesmokkeld. Dat soort ongehoorzaamheid hoort er wel een beetje bij en verwacht ik ook bij Joost Kleinquote:![]()
![]()
Postcard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Die tweeling uit Zweden is wel echt fan hè
George Michael![]()
Van iemand die in Malmö aanwezig isquote:The Dutch are out in *force* - pretty much 1 in 3 of all fans are wearing Dutch flags and Europapa was blaring outside the stadium in the interminable queueAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
‘Ik ben geboren voor dit’
George Michael![]()
Ja dit was schattigquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zo schattig, ik zou er bijna op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Die tweeling uit Zweden is wel echt fan hè
C’est Davie :o)![]()
Wauw. Mooie jurken
George Michael![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
EUROPAAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Dat rode scherm op het eind, ik dacht dat dat juist een “we verklappen niks” scherm was, en niet het echte scherm, wat zonde.
Verder 10/10 voor Joost
Zal er wel geen verstand van hebben maar dit was toch gewoon een goed optreden? Zaal ging los en emo momentje aan het eind kwam wel binnen denk![]()
Same.quote:
Ik vond het magisch.
Het hypere.
Het feest.
De blijdschap.
De emotie.
Het publiek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
HET WAS FANTASTISCH!!!
Best wel waardeloos, uitvoering met de graphics op de achtergrond, heel erg retro en blokkerig.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat een performer, dit knalde echt zo hard.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het was een geweldig optreden, we halen zeker de finale, of het nu de top 10 wordt op top 5, trots op![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Griekenland
Oostenrijk
Zwitserland
Tsjechië
Nederland
Noorwegen
Armenië
Estland
België?
Israel?![]()
Waardeloze recap natuurlijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Recap blijft zo jammer. Niet dat het vanavond uitmaakt, maar zaterdag kan het wel een verschil maken.![]()
Zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Bofjijff het volgende:
Zal er wel geen verstand van hebben maar dit was toch gewoon een goed optreden? Zaal ging los en emo momentje aan het eind kwam wel binnen denk
Mensen vergeten ook makkelijk dat Joost ook gewoon een mens is en het nogal wat is als je daar ineens op een podium staat met miljoenen ogen op je.
Hij had enorme goede publieks engagement, kon leuk hakken en geweldig mooi emotioneel op het eind.
TopshowTwiddel![]()
Goed gedaan, Joost.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Doen ze nou alleen dat laatste stukje? En niet het refrein? Dat gaat pijn doen wellicht?beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Staging blijft mwah.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Best wel waardeloos, uitvoering met de graphics op de achtergrond, heel erg retro en blokkerig.
Maar Joost blijft geweldig.
De zaalquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Same.
Ik vond het magisch.
Het hypere.
Het feest.
De blijdschap.
De emotie.
Het publiek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik dacht deze post te zien op het scherm achter hem, samen met de foto waar hij samen met zijn vader en moeder op staat.quote:And so the lion fell in love with the lamb![]()
Mag hopen dat ze de inspraak bij hebben de volgende keerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef TheArt het volgende:
Recap blijft zo jammer. Niet dat het vanavond uitmaakt, maar zaterdag kan het wel een verschil maken.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dit was toch gewoon het beste optreden van de avond? Misschien niet gelikt maar wel qua publiek participatie.![]()
Ik snap de keuze ook niet. Kom gewoon door met het hakken of dansje van Europapa.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef TheArt het volgende:
Recap blijft zo jammer. Niet dat het vanavond uitmaakt, maar zaterdag kan het wel een verschil maken.
Klopt, die foto is te zien!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht deze post te zien op het scherm achter hem, samen met de foto waar hij samen met zijn vader en moeder op staat.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Maar ook die notitie?quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Op X is men echt razend positief en dat is weleens anders geweest als het om NL op het Songfestival ging.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja aan de linkerkant hè? En ik dacht rechts dat stukje tekst te zien wat hij vandaag op z’n stories zette.quote:And so the lion fell in love with the lamb![]()
Oh sorry ik dacht dat je de foto had gequote. Notitie heb ik gemist alle chaos.quote:
Wat is dit voor een kerstliedjes?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoop echt dat dat zaterdag anders is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de keuze ook niet. Kom gewoon door met het hakken of dansje van Europapa.![]()
Goed optreden van Joost! Die pino weinig in beeld dus dat was prima.
Kippenvel kreeg ik. Joost kan hier jaren op teren!![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Oh verkeerde topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee toch niet volgens mij. Heb net teruggespoeld en het is denk ik het reactieveld naast de foto.quote:And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik vond hem heel innemend op beeld. Hij is een hartenwinner. Z'n hoofd en charisma is bijna genoeg staging.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattigquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem heel innemend op beeld. Hij is een hartenwinner. Z'n hoofd en charisma is bijna genoeg staging.)
Koel en donker bewaren![]()
Het publiek deed wel lekker mee hè.
Het leek wel een optreden van de winnaar nadat hij zijn beker heeft ontvangen![]()
![]()
Slecht camerawerk op bepaalde momenten en vocaal ook zwak hoor. Gabberdeel gaat ons ver brengen
Ja, je voelde dat zijn hele ziel en zaligheid hierin zitquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem heel innemend op beeld. Hij is een hartenwinner. Z'n hoofd en charisma is bijna genoeg staging.
Dus dat, dan is een finale plek niet gelijk evident.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef prunus het volgende:
[..]
😂
Joost was top! Echt goed optreden en hele zaal ging los. Meer dan bij alle andere acts. 🥰Allemaal cabaretteketet!![]()
die was echt grootsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Wertha het volgende:
De reactie vanuit de zaal gaat extra stemmen opleveren voor Europapa.
Ze hadden beter één keer hakken kunnen doen ja, maar dat kan denk ik niet.quote:Koel en donker bewaren![]()
Als ik Joost was zou ik zaterdag aandringen op een andere recap"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik snap helemaal dat je schattig zegt. De dichtgeknepen oogjes, de glimlach. Alles aan hem was schattig en innemend.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
Dat mag de delegatie zelf kiezen dus hij wil dit nu zelf vermoed ik. Hij zal z'n redenen hebben. En dan zaterdag het feest denk en hoop ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef TLC het volgende:
Als ik Joost was zou ik zaterdag aandringen op een andere recap
Zei Cornald nou dat zaterdag misschien een ander clipje in de recap zit of heb ik dat verkeerd gehoord? Want dat mag toch niet?![]()
Enorm getalenteerde performer. En na al die duisternis van Zwart/Rood maakte het wel een contrast met de andere acts. Denk dat hij deze heeft gewonnen.![]()
En please mogen we als een van de eersten genoemd worden gewoon een keer voor m'n bloeddruk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef d_elise het volgende:
Zei Cornald nou dat zaterdag misschien een ander clipje in de recap zit of heb ik dat verkeerd gehoord? Want dat mag toch niet?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Grappig, ik vind hem juist niet veel charisma hebben. Komt een beetje gemaakt over alles wat hij doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
![]()
Appie zat toch gewoon op de bank?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Bij het eerste fragment zag ik hem niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vogelgriepquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Denk dat de rest even was opgestaan om plaats te maken omdat hij gisteren in de doorloop te laat bij de greenroom aankwam voor de recap.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het eerste fragment zag ik hem niet.
Recap stukjes mag je aanpassen voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef d_elise het volgende:
[..]
Omdat alles hetzelfde moet zijn als in de halve finale dacht ik..Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Scherpquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Best wel waardeloos, uitvoering met de graphics op de achtergrond, heel erg retro en blokkerig.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Odds 36 Betfair
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Laat het varen. Publieks favoriet = ook mooi.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
True.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laat het varen. Publieks favoriet = ook mooi.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
@Greys kan ademen
Negeer gewoon de posts die je niet aanstaan, dan blijft het een beetje leuk op deze nogal leuke avond.quote:
De mensen in dit subforum zitten hier al maanden elke dag, sommigen zijn in Malmö.quote:
Wat levert het je op om te komen zieken, dan ga je toch posten over iets wat je wel mooi vindt?
Bv:
F&F / [Centraal] Cavia's met foto's deel 59 - Met caviakastelen![]()
Ik geef mijn mening, maar blijkbaar mag dat niet meer in woke-Nederland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef Za het volgende:
[..]
De mensen in dit subforum zitten hier al maanden elke dag, sommigen zijn in Malmö.
Wat levert het je op om te komen zieken, dan ga je toch posten over iets wat je wel mooi vindt?
Bv:
F&F / [Centraal] Cavia's met foto's deel 59 - Met caviakastelenAllemaal cabaretteketet!![]()
Ok ik moet steeds huilen omdat einde bij Joost. Volgens mij is het bijna de periode van de maand ofzo
With love :*![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, maar blijkbaar mag dat niet meer in woke-Nederland.
Nou geniet van je meningThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Wat afstandelijk die vakken wel. Minder gezellig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja zo blij voor hemquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En Letland Dons is ook nog door. Wat een zalige avond.![]()
![]()
Die hebben hun hoogtepunt al jaren geleden gehad en wat ze vandaag de dag laten zien is een schim van toen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:20 schreef freaky40 het volgende:
The Herreys: hoogtepunt van de avond; maar echt!![]()
Lekker gedaan team Joost![]()
Beetje zenuwachtig wel, hoop dat die dat in de finale kan afschudden en gewoon lekker genieten. De reactie in de zaal![]()
Nu hopen op een goede loting!![]()
Ik ga morgen terugkijken, toch wel enorm blij voor Joost. Hij heeft het wel gedaan en zijn droom is uitgekomen.![]()
NOS:Oke bedankt Joost.quote:Joost Klein: "Er zat snot in mijn neus"
Kort na zijn optreden ging Joost Klein live op zijn Instagrampagina om alle kijkers in het Engels te bedanken. Nog vol adrenaline filmde hij wild in het rond. "Heel erg bedankt! Ik heb het geflikt! Er zat snot in mijn neus!"
Koel en donker bewaren![]()
Het levert hem een stijve micro penis op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef Za het volgende:
[..]
De mensen in dit subforum zitten hier al maanden elke dag, sommigen zijn in Malmö.
Bv:
F&F / [Centraal] Cavia's met foto's deel 59 - Met caviakastelen![]()
Hij klonk behoorlijk zwak idd, mssn een koudje ofzo, mssn bewust, maar er zat niet veel kracht achter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef LaDaDiDa het volgende:
Vond het nummer niet helemaal tot z'n recht komen. Hopelijk zaterdag beter.![]()
Ik vond de rest gewoon een beetje verbleken bij Joost![]()
George Michael![]()
Bij de odds staat Estland een plek of vier boven Luxemburg dus die bookies hoef je ook niet serieus te nemen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
PAKAAAAAKquote:
Ergens toch stiekem kippenvel momentje *schaam*quote:*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
Ik vond het echt zó geweldig! Had ik niet verwacht vooraf. Ik heb geschreeuwd, gegild, gezongen ALLESquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Same.
Ik vond het magisch.
Het hypere.
Het feest.
De blijdschap.
De emotie.
Het publiek.
George Michael![]()
bookies zijn er ook voor om je centen aan te verspillen, niet omdat ze er perse zoveel verstand van hebben....quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef TLC het volgende:
Bij de odds staat Estland een plek of vier boven Luxemburg dus die bookies hoef je ook niet serieus te nemen.![]()
Jaaaaquote:
39,31% voor Israelquote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: