quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:36 schreef drxanax het volgende:
Hoe ging het vanmiddag (net terug van werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Dit wil ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gaat de vogel los door de green room.![]()
Pakaaaak![]()
![]()
![]()
![]()
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
“Nederland wint nipt van Nemo”quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog
Yesssss
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Veel plezier allemaal, we staan in de rij met ontzettend veel Nederlanders dus het dak gaat eraf straks![]()
Trust the process!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
We gaan meedoen voor de winst hatseflatsquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
Net bij RTL Boulevard
Radio2 UK is fan van onze Joost. Een Turkse journaliste verkleedt zich zaterdag als Joost en de Estse deelnemers denken dat Joost nipt gaat winnen van Nemo. Het geloof in Malmö is er. Nu wij nog![]()
Zolang er maar een moshpit ontstaat 😉quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Veel plezier allemaal, we staan in de rij met ontzettend veel Nederlanders dus het dak gaat eraf straks![]()
Trust the process!![]()
Moshpit met dit soort publiek?quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Zolang er maar een moshpit ontstaat 😉![]()
![]()
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?![]()
Gekoloniseerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef TLC het volgende:
Nederland voor zijn zesde zou toch erg mooi zijn![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Trust the process!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:01 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik heb dinsdag ergens een overzicht gezien met de gedetailleerde planning voor de avond. Bestaat er voor vanavond ook één?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een timetable oid.
En is er een stream?![]()
Ik ook niet, hij spreekt de burgers van Europa aan, niet wat er bestuurlijk plaatsvindt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:29 schreef thomas19844 het volgende:
Maar ik lees veel europa propaganda. Dat zie ik idd niet zo.
Het "let's come together" hoor je terug in vele protestsongs, sterker nog zou je kunnen zien als urgente oproep ("it's now or never!").
Ook het toegevoegde " I don't care who you are, I don't care where you come from, all we have is this moment, so let's come together".
Men zou het kunnen zien als vrolijke dans invitatie, of iets anders.
- en nu houd ik erover op OK - peace.![]()
![]()
Ik moest al huilen![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |