Ik denk dat top 5 nog steeds haalbaar is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:45 schreef d_elise het volgende:
Zoveel zin in! En ik hoop dat we het vanavond ook weer een beetje zien zitten allemaal. Niet per se voor de winst, maar wel gewoon voor een top 5 (hoop ik nog op) en dat we gewoon trots zijn op Joost en de kneiter van een hit genaamd Europapa![]()
Ik denk top 3quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat top 5 nog steeds haalbaar is.
2 boze oude witte mannen, 2 jonge homo's en 2 etnische vrouwen.quote:
'quote:
Ik denk niet dat het zonder kip zo anders was geweest eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vind wat ik heb gezien van de staging underwhelming. Het komt veel te tam over op me. Wat we hebben gezien in de voor concerten zat veel voller van energie. En laat ik het nog maar eens zeggen: Die Eurokip hadden ze gewoon niet moeten doen.
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vind wat ik heb gezien van de staging underwhelming. Het komt veel te tam over op me. Wat we hebben gezien in de voor concerten zat veel voller van energie. En laat ik het nog maar eens zeggen: Die Eurokip hadden ze gewoon niet moeten doen.
17de in dit deelnemersveld zou toch wel teleurstellend zijn. En dat gaat niet gebeuren als je ziet hoe populair het lied is qua views/ streams. Publiek gaat dit zeker waarderen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet pessimistisch bedoeld, maar ik denk dat we in de finale rond plek 17 gaan eindigen.
Is dat erg? Nee, totaal niet. Als we de finale halen, dan ben ik tevreden. Dat gaan we ook gewoon makkelijk doen.
Ik denk terug aan Kroatië en Slovenië vorig jaar en met een beetje pech zitten wij dit jaar in een soortgelijke situatie. Goed lied, fijne sfeer, maar net overklast door andere liedjes. Waar de televoters vorig jaar massaal voor Finland gingen, zullen ze nu massaal voor Kroatië gaan en dat gaat ten koste van ons. En de jury's geven vast wel een paar punten aan Nederland, maar kiezen toch liever voor veiligheid.
Ik kijk er erg naar uit. Als we 17de worden, was het nog steeds een prachtig songfestival
Een televote-score a la Cha Cha Cha is echt uitgesloten. Voor Joost, maar ook voor Baby Lasagna. Daar is het gewoon niet overtuigend genoeg voor. Als Kroatië wint is het eerder met een 2e plek in de televote en een 4e plek bij de jury's, zoiets. Uit de streamingcijfers blijkt bv. niet dat ze dinsdagavond het publiek echt omver hebben geblazen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet pessimistisch bedoeld, maar ik denk dat we in de finale rond plek 17 gaan eindigen.
Is dat erg? Nee, totaal niet. Als we de finale halen, dan ben ik tevreden. Dat gaan we ook gewoon makkelijk doen.
Ik denk terug aan Kroatië en Slovenië vorig jaar en met een beetje pech zitten wij dit jaar in een soortgelijke situatie. Goed lied, fijne sfeer, maar net overklast door andere liedjes. Waar de televoters vorig jaar massaal voor Finland gingen, zullen ze nu massaal voor Kroatië gaan en dat gaat ten koste van ons. En de jury's geven vast wel een paar punten aan Nederland, maar kiezen toch liever voor veiligheid.
Ik kijk er erg naar uit. Als we 17de worden, was het nog steeds een prachtig songfestival
Zo zal het niet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.
Hij is zo hyper, heeft het nodig op te zwepen, een hele zaal te bespelen, en dat zal hij doen ook denk ik.
Fuck the visuals, hij gaat zijn ding doen, en dat wordt hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen.
Die energie gaat hij niet binnenhouden voor een paar ingestudeerde pasjes.
Zelfs een politiek statement sluit ik niet uit.
Men zal weten dat hij hier geweest is.
Zullen we gewoon even normaal blijven doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zo zal het niet zijn.
Joost zal (denk ik) zich niet tam op de 17e plek laten wegzetten.
Zijn zangcarrière is reeds verzekerd in Europa en daarbuiten, hij zal hier weggaan als een koning.
Degene wiens droom het zijn hele leven was hier te staan zonder zich te conformeren, met een groep vrijdenkende, intellectuele kunstenaars om zich heen.
Ik zie het niet gebeuren dat hij straks met hen in de Green Room zit om te aanschouwen hoe Zwitserland of wie dan ook wint. Eerder een diskwalificatie wegens het breken van de ESF etiquette oid.
Ik vind je klaagzangen verre van normaal en ongefundeerd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zullen we gewoon even normaal blijven doen.
Ik denk dat mocht hij in de finale komen, de kans groot is dat hij een politiek statement gaat maken, in de zin van iets roepen voor hij wegloopt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
Waarom zou Joost dingen gaan doen om zich weg laten te sturen. Wat een onzin weer.
Lieve Greys, ik ben niet chagrijnig, ik zag wel het nodige daarvan weer staan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
Mensen alsjeblieft hou ajb allemaal op met gechagrijn op elkaar op deze feestelijke vrolijke dag. Als je het niet voor elkaar wilt doen, doe het dan voor mij. Please.
Maw Joost is een sore loser?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zo zal het niet zijn.
Joost zal (denk ik) zich niet tam op de 17e plek laten wegzetten.
Zijn zangcarrière is reeds verzekerd in Europa en daarbuiten, hij zal hier weggaan als een koning.
Degene wiens droom het zijn hele leven was hier te staan zonder zich te conformeren, met een groep vrijdenkende, intellectuele kunstenaars om zich heen.
Ik zie het niet gebeuren dat hij straks met hen in de Green Room zit om te aanschouwen hoe Zwitserland of wie dan ook wint. Eerder een diskwalificatie wegens het breken van de ESF etiquette oid.
Zelf denk ik dat hij zich wel gewoon keurig aan alle regels gaat houden juist omdat hij dit hele proces alles bloedserieus heeft aangepakt en omdat de camera's hem niet kunnen volgen als hij alle kanten op gaat springen en voor tv kijkers is een leeg beeld niet echt leuk haha. Maar we zien het vanzelf!quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:54 schreef Za het volgende:
[..]
Lieve Greys, ik ben niet chagrijnig, ik zag wel het nodige daarvan weer staan.
Ik denk alleen dat Joost een beetje los zal gaan, misschien meer dan toegestaan, en misschien is dat wel mooi.
Misschien gaat de vogel los door de green room.quote:
Ik denk dat ie daar nog genoeg tijd en mogelijkheden voor heeft buiten deze dagenquote:
Ik zie dit voor me.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gaat de vogel los door de green room.![]()
Pakaaaak
Ik zou het geweldig vinden.quote:
Oh dat klinkt grappig. Nog niet gezien, ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:04 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze Nederland als een van de laatste landen uit de envelop halen, ook al is het vrij zeker dat we doorgaan naar de finale. Dat filmpje waarop Joost z'n reacties repeteerde tijdens de fake uitslag gister is heerlijk 😂
Heel eerlijk... dat zou best kunnen haha. Qua camera regie had het wel beter gekund want de act is echt wel tof. Gelukkig is dit lied en Joost zo populair dat het met publiek de televoters alsnog omver blaast. Op de jury iets meer van invloed. Maar het is zeker een hoge kostenpost in deze tijd om te betalen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:03 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zou de avrotros bewust de staging van Joost hebben afgezwakt omdat ze veel te bang waren dat hij zou kunnen winnen en dat ze weer een organisatie moeten gaan betalen? Ik kan me namelijk nog steeds niet voorstellen dat dit is waar ze zo geheimzinnig over deden.
De hele grap is dat hij niets met de EU heeft. Dus die gaat absoluut geen politiek statement maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok dat Joost vanavond niet op de stip blijft staan om de act binnen de lijntjes van het Songfestival in te kleuren.
Hij is zo hyper, heeft het nodig op te zwepen, een hele zaal te bespelen, en dat zal hij doen ook denk ik.
Fuck the visuals, hij gaat zijn ding doen, en dat wordt hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen.
Die energie gaat hij niet binnenhouden voor een paar ingestudeerde pasjes.
Zelfs een politiek statement sluit ik niet uit.
Men zal weten dat hij hier geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |