Ja ik begin bang te worden...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy fuck, op deze manier gaan we naar Israël
Dat sentiment heerst ook op heel Fok! door 20 keer te stemmen dus tja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy fuck, op deze manier gaan we naar Israël
Die informatie komt ergens vandaan, is door een redacteur erin gezet en door de RAI in beeld gezet. Dit is niet per ongeluk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef d_elise het volgende:
Ik mag toch hopen dat het of niet klopt (die percentages) of dat het een incident is... Maar ik begin nu ook wel een beetje te vrezen dat dit wel eens heel akelig kan worden.
Ik dus ook. Werpt voor mij een schaduw over zaterdag. Ik wil niet voor het derde jaar op rij teleurgesteld de avond eindigen (en dit zou ik nog vele malen erger vinden dan de winst van Oekraïne en Zweden. Gewoon een ramp eigenlijk voor het hele ESF).quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja ik begin bang te worden...
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.quote:
En die gedachte veroorzaakt bij mij de tranen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.
Z’n ouders zijn overledenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Waarom 'zouden'? Die zijn dat echt wel, waar ze ook zijn. Dat is hun zoon die het geflikt heeft.
Dat gaat weinig tot geen invloed hebben op een mogelijk winst voor Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom de meeste vrienden dit jaar het songfestival boycotten. Elk land mag van mij winnen behalve Israël. De drama die dat gaat opleveren … ik wil er niet eens aan denken. Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Lijkt mij niet dat Israël gaat winnen hoor. Maar gok wel dat ze in de top 5 eindigt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom de meeste vrienden dit jaar het songfestival boycotten. Elk land mag van mij winnen behalve Israël. De drama die dat gaat opleveren … ik wil er niet eens aan denken. Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Ja, maar dan hoeven we het tenminste niet aan te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gaat weinig tot geen invloed hebben op een mogelijk winst voor Israël.
OH WAUWquote:
Ok staat genoteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Miloutchi het volgende:
Ik ben al aan het twijfelen of ik zaterdag ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |