Zijn vocalen waren erg matig ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Moira het volgende:
Toch vond ik z'n vocalen bij de coupletten te zwak en bij het refrein staat het 'EURO' roepen me niet aan waar hij ook gewoon 'Europapapa' op de juiste tonen had kunnen 'roepen'
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ons kan die kutjury niets schelen, publieksprijs is wat telt
lolquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef SiGNe het volgende:
Eerste halve finale had wel betere nummers.
Ik denk dan wel weer dat de mensen thuis er gevoelig voor zijn dat er zo massaal wordt meegezongen in de zaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Moira het volgende:
Toch vond ik z'n vocalen bij de coupletten te zwak en bij het refrein staat het 'EURO' roepen me niet aan waar hij ook gewoon 'Europapapa' op de juiste tonen had kunnen 'roepen'
Maargoed, de rest compenseert dus who knows voor de finale
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef SiGNe het volgende:
Eerste halve finale had wel betere nummers.
De jury show is ook met publiek erbij ja.quote:
Ik was er ook bang voor, maar ik vond het totaal niet storendquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Moira het volgende:
Maargoed, de rest compenseert dus who knows voor de finale
Voor de eindwinst is de jury belangrijk. En dan kom je met slechte vocals natuurlijk niet zo goed weg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dan wel weer dat de mensen thuis er gevoelig voor zijn dat er zo massaal wordt meegezongen in de zaal.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap dat grapje van de telefoon niet uit Joost zijn act trouwens
Ja hier kom ik ook op uit denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Zwitserland en Estland zijn mijn favorieten vanavond, en natuurlijk Joost.
Ik denk sowieso dat het niet heel erg aansluit bij de jury. Was vorig jaar ook al het probleem bij Finland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de eindwinst is de jury belangrijk. En dan kom je met slechte vocals natuurlijk niet zo goed weg.
Ik vond dat grappig. Cheesy grappigquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Vond alleen de graphics soms onnodig lelijk. Die borden eten, sja. Geen fan van.
Nee dat mocht wel weg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap dat grapje van de telefoon niet uit Joost zijn act trouwens
Estland, San Marino, Noorwegen, Tsjechiëquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Zwitserland en Estland zijn mijn favorieten vanavond, en natuurlijk Joost.
Staging had beter gekund, MAAR HET WAS FEESTquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Vond alleen de graphics soms onnodig lelijk. Die borden eten, sja. Geen fan van.
Dit was écht een totaalplaatje wat hij liet zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Maar Joost heeft wel mega veel charisma en comedic uitstraling.
Zo wil hij laten zien dat het geen joke entry is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Snap alleen de keuze voor het einde niet
Jaaaaaa it’s crazy it’s party!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
Maar joh, al met al: die ervaring van dat publiek zo enthousiast mee horen gaan op een nummer van Nederland is uniek
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Redefine het volgende:
Wel apart om het einde in de recap te stoppen
De hele show telt ook mee lijkt me, en hoe het door het publiek ontvangen wordt ook.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de eindwinst is de jury belangrijk. En dan kom je met slechte vocals natuurlijk niet zo goed weg.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat het beste deel voor de recap?
Zonde inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Redefine het volgende:
Ze hadden het hardcore stuk moeten doen idd. Zaterdag gaat dat wegvallen in de recap als je niet als laatste bent.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Redefine het volgende:
En je stem op Hugo de Jonge?quote:
Dat zal de reden zijn. Maar dan heeft die meer aan zichzelf gedacht dan aan Europa dat moet gaan stemmen...quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:43 schreef Yesse het volgende:
Zou dat ook niet zijn omdat het echt een ode naar z’n ouders is?
Misschien kunnen ze zaterdag een nieuwe recap kiezen? Hoop ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze hadden het hardcore stuk moeten doen idd. Zaterdag gaat dat wegvallen in de recap als je niet als laatste bent.
Moet nog bijkomen van Helenaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nailqueen deze hebben we gisteravond gehoord
Ja, maar als je het in de eerste plaats voor je ouders doet dan sla je Europa over. En op zich, nu blijft wel het emotionele stuk hangen ipv alleen maar feest.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn. Maar dan heeft die meer aan zichzelf gedacht dan aan Europa dat moet gaan stemmen...
Zolang de jury een rol speelt gaat dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef NailQueen het volgende:
De zoveelste poging om Turkije terug te krijgen
Ik snap het idee erachter, maar dat maakt het niet alsnog een hele domme keuze.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar als je het in de eerste plaats voor je ouders doet dan sla je Europa over. En op zich, nu blijft wel het emotionele stuk hangen ipv alleen maar feest.
Ik SMS 5 en hij zegt "Uw stem op Estland is geregistreerd"quote:
Naar welk telefoonnummer?quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, dan zou ik ook het hakken-stuk kiezen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Kan je in de finale trouwens van recap wisselen?
Je moet op 05 stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik SMS 5 en hij zegt "Uw stem op Estland is geregistreerd"![]()
maar ik bedoelde 2580, dat nummer
Ik dacht van wel. Maar dat gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Kan je in de finale trouwens van recap wisselen?
Ik denk niet dat Charlotte live zong.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef SiGNe het volgende:
De dames zijn misschien wat op leeftijd maar de stem werkt nog prima
Griekenlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie dat als eerste wordt aangekondigd? Ik gok op Oostenrijk
Helena is prachtigquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef SiGNe het volgende:
De dames zijn misschien wat op leeftijd maar de stem werkt nog prima
Ik dacht dat ze gestopt waren met dat evenementquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit is echt een groot ding in Zweden. Met z’n allen meezingen. Hou ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |