Ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap dat grapje van de telefoon niet uit Joost zijn act trouwens
Ja hier kom ik ook op uit denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Zwitserland en Estland zijn mijn favorieten vanavond, en natuurlijk Joost.
Ik denk sowieso dat het niet heel erg aansluit bij de jury. Was vorig jaar ook al het probleem bij Finland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de eindwinst is de jury belangrijk. En dan kom je met slechte vocals natuurlijk niet zo goed weg.
Ik vond dat grappig. Cheesy grappigquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Vond alleen de graphics soms onnodig lelijk. Die borden eten, sja. Geen fan van.
Nee dat mocht wel weg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap dat grapje van de telefoon niet uit Joost zijn act trouwens
Estland, San Marino, Noorwegen, Tsjechiëquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Zwitserland en Estland zijn mijn favorieten vanavond, en natuurlijk Joost.
Staging had beter gekund, MAAR HET WAS FEESTquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Vond alleen de graphics soms onnodig lelijk. Die borden eten, sja. Geen fan van.
Dit was écht een totaalplaatje wat hij liet zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Maar Joost heeft wel mega veel charisma en comedic uitstraling.
Zo wil hij laten zien dat het geen joke entry is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Snap alleen de keuze voor het einde niet
Jaaaaaa it’s crazy it’s party!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
Maar joh, al met al: die ervaring van dat publiek zo enthousiast mee horen gaan op een nummer van Nederland is uniek
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Redefine het volgende:
Wel apart om het einde in de recap te stoppen
De hele show telt ook mee lijkt me, en hoe het door het publiek ontvangen wordt ook.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de eindwinst is de jury belangrijk. En dan kom je met slechte vocals natuurlijk niet zo goed weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |