wij geven de Belgen vanavond een kans, vonden het dinsdag ook niet te doen met cornald en jacquelinequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar de BBC. Ik kan het nederlands commentaar niet handelen
Alleen zijn Ben & Jerry ijs zo duurquote:
In een minuut al meer creativiteit dan dinsdag ja.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk mee in het live topic, als hier wat in de brand vliegt plaatsen jullie maar een TR.
Ik note wel en verwijder indien nodigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk mee in het live topic, als hier wat in de brand vliegt plaatsen jullie maar een TR.
@Strani moet het dus rustig aan doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik note wel en verwijder indien nodig
Dit was het eerste wat mijn man opvielquote:
Het lijkt wel een latex jurkquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat mijn man opvielIk ben het wel eens. Het is ook echt heel raar anders gekleurd rond haar borsten en buik waardoor het heel onnatuurlijk eruit ziet.
Die hebben Hold Din Kæft hoog in het vaandel staan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Op de Deense tv is er so far opvallend weinig commentaar, heel fijn
Ja weet ik veel, ik zag hem niet in de lijst staan en gokte Spanjequote:
Zit jij in Denemarken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Op de Deense tv is er so far opvallend weinig commentaar, heel fijn
Haar pak dinsdag was ook al noet flatteus bij haar buik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat mijn man opvielIk ben het wel eens. Het is ook echt heel raar anders gekleurd rond haar borsten en buik waardoor het heel onnatuurlijk eruit ziet.
Ik moest zelf aan een paillettenjurk denken waarbij de pailletten per ongeluk verkeerd om waren op de verkeerde plekkenquote:
Ik dacht van de BudgetFood supermarktquote:
Mark my words: deze gaat doorquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef Fred_B het volgende:
We beginnen meteen met de hekkensluiter van vanavond.
Het is gewoon een glitter badpakquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:08 schreef Yesse het volgende:
Over kleding gesproken, dit pakje zit heel raar bij haar billen. En wat is dit?
Neequote:
Padding?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:08 schreef Yesse het volgende:
Over kleding gesproken, dit pakje zit heel raar bij haar billen. En wat is dit?
Ook de fiets tussen haar gebit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Die hebben we alles eruit gehaald wat er in zit. Ik moet het nageven.
Je moet toch ergens je fiets kwijt he.quote:
Cyprus is beterquote:
Nee, we zijn lekker met de fam een (heel) lang weekendje wegquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor het ESF? (Sorry, ik ben out of the LOOP, hehe)
Een beugel?quote:
Dat heb ik zo vaak met ESF, dat het geluid niet goed gemixt lijkt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef Yesse het volgende:
Staat de muziek trouwens niet verkeerd afgestemd ik kanhaar nauwelijks verstaan
Die zou ik graag een keer met karaoke willen doen! Doe jij ook mee? Ik werd zo vrolijk van Ronaquote:
Dat slechte optreden van polen ging ook niet door he?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Albanezen zitten echt overal (behalve Nederland), dus dit maakt zeker kans
Daar hou ik me ook maar aan vast.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat slechte optreden van polen ging ook niet door he?
Die zijn nog herstellende van Finland.quote:
Jacqueline noemde het net een goed nummer, dus je hebt het maar goed te vindenquote:
Die staging lijkt wel heel erg random.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:15 schreef Meridiaan het volgende:
Griekenland. Niet mijn lied, maar wel benieuwd naar de staging
I don't carequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jacqueline noemde het net een goed nummer, dus je hebt het maar goed te vinden
Genot.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
Welkom op het Eurovisie Reggaeton Festival.
Ze weten dat ze jou daar een plezier mee doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
Het begon kut maar ik vond reggeaton in de club altijd wel leuk. Ik ben alleen al een jaar of 5 niet meer uitgeweestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik mag hopen dat die beter spelen dan dit nummerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Alle Grieken zelf zitten nu naar Olympiakos te kijken voor de eerste Europacup finaleplaats sinds 1971.
Ik heb hier weer het gevoel alsof de muziek een beetje plat is Alsof de bass weg is en de vocals achterbblijvenquote:
1-0 voorquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die beter spelen dan dit nummer
Afgestemd op een bepaald publiek iig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staging lijkt wel heel erg random.
Tsja, tsja, tsja (aldus het liedje).quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Griekse hype net zo platgeslagen als de Nederlandse hype![]()
Dit waren drie heel lange minuten idd
Dus ze heeft geluisterd naar de kritiek van dinsdagquote:
Vooral naar die van Cornald, die elke keer als ze kritisch was daar weer verbaasd over was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze heeft geluisterd naar de kritiek van dinsdag
Daardoor en de act heb ik het gevoel dat dit geen winnaar isquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef Meridiaan het volgende:
Ook van deze outfit ben ik niet overtuigd
Alle woke votes gaan hiernaartoequote:
jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat die fout heel snel gemaakt is.
Of Rotterdam 2025quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
We schrijven Zagreb 2025 met potlood op
Ik heb dat niet gehoordquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze heeft geluisterd naar de kritiek van dinsdag
Die schijf vind ik ook eerder afleiden dan wat toevoegen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Aadrianus het volgende:
Ik kan hier toch niet echt enthousiast van worden. Weer drie lange minuten. En wat is het verhaal van de staging? op dat ding. eraf. er weer op? Gedoe vind ik. zowel muzikaal als stagingwise
Vind het refrein helaas minder overtuigen dan in de clip.quote:
Beetje Wet Leg er nog bij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoor dan weer een carbon copy van Black Honey
Het is ook een nummer die je van de plaat moet luisteren, niet livequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind het refrein helaas minder overtuigen dan in de clip.
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is ook een nummer die je van de plaat moet luisteren, niet live
Ja, net zoals het liedje van Olivia Rodrigoquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Tsjechië echt leuk alsof Garbage en Paramore samen een liedje hebben geschreven.
Intro en coupletjes door Garbage en refrein door Paramore.
Lijkt wel op het vroegere werk van Krezipquote:
Ze is even 'bijgepraat'quote:
De Heintje Davids van Noorwegen.quote:
He wat?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Jahn die zijn eigen liedje uit protest verneukte.
You Can Say genotquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt wel op het vroegere werk van Krezip
Dat denk ik ook idd.quote:
Hij had bij Mile Efter Mile ruzie met de dirigent van de Noorse omroep.quote:
De eerste 2 albums van Krezip waren echt genotquote:
Jammer dat die live zo tegenvielen.quote:
Wij hebben het altijd zwaarquote:
3 op zich nog welquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 2 albums van Krezip waren echt genotDaarna werd het singer/songwriter kabbel muziek
Dat wordt vrouwen zoekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kon er slechts 1 meezingen.Ben ik nu geen homo?!?
Liedjes en productie echt bazenjaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ze laten veel van 2021 zien, was dan ook een bazenjaar.
Meneer Sjors vindt alles stom behalve de stoeipoezen en één presentratricequote:
Eigenlijk?quote:
Ik kan me nog veel reacties herinneren dat de interval act van Davina gewoon veel beter was dan al het anderequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt niet er niet op @Nattekatquote:
Daar zijn de Fransen nooit vies van. Voila was dat ook al (ondanks dat het nummer goed was).quote:
Het valt me hier nog best mee dit jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors vindt alles stom behalve de stoeipoezen en één presentratrice
Zie, toch Hamiltonquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eigenlijk?
Van mij ook, maar hij doet wel erg dramatisch
Dacht ik ook al ja, veel basic dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog totaal niet onder de indruk van de staging vanavond. Zo slecht us de staging bsn Joost niet.
Smaakt de drank?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog totaal niet onder de indruk van de staging vanavond. Zo slecht us de staging bsn Joost niet.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Evenstar het volgende:
Prima stem maar saaaaaai
[..]
Zie, toch Hamilton
Precies.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
Heb nog geen drank op maar vette chipsvingersquote:
quote:
Ik vond hem saaaaai.quote:
Alleen dat beginshot al, daar op die vloerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn de Fransen nooit vies van. Voila was dat ook al (ondanks dat het nummer goed was).
We will ravequote:
Lijkt mij wel.quote:
Het is in Zweden, dus inbussleutels mee.quote:
Ja, het valt een beetje in hetzelfde genre. Daar houdt de vergelijking ook op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Yesse het volgende:
Man "dit is net Scooter"
respect to the man in the icecream van
Ja. Al is dat niet zo moeilijk.quote:
Scooter van de Aldiquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Yesse het volgende:
Man "dit is net Scooter"
respect to the man in the icecream van
Proost! Mijn frambozenbier is nog altijd dichtquote:
Spreken ze niet toevallig allebei Duits?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het valt een beetje in hetzelfde genre. Daar houdt de vergelijking ook op.
Ik ook, onverwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |