Ik ben geen fan van Nederlandse boeren nee. Maar ook hun mogen natuurlijk demonstreren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het om de boeren gaat ben je plotseling een stuk minder begrijpend...
[..]
Meh. Ik ging vroeger ook netjes in discussie onder mijn eigen naam op Twitter. Tot zelfs mijn familie bedreigingen van PVV-fanboys ontving via Facebook. Sindsdien uit ik mijn mening ook alleen nog maar anoniem.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef notturna het volgende:
Toch bizar, je komt voor je mening uit en toch moet je je gelaat afschermen. Nogal laf in mijn ogen
Hiervoor was het ieman anders toch die verslag deed?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Die AT5 mevrouw kan ook overuren schrijven…
Dit herken ik wel. Zie ook nog steeds regelmatig mensen in de supermarkt of het OV met een mondkapje. Zal op een uni niet anders zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mwah. Nu met je bakkes op tv en je staat de rest van je leven bekend als jodenhater, Hamas fan en stenengooier.
Begrijp me niet verkeerd. Een groot gedeelte is het, maar allemaal...? Moeilijk. Daarnaast staat iedereen er slecht op dje überhaupt nog aanwezig was terwijl de muren van de uni verpest werden. Dat had echt helemaal niks met de originele boodschap te maken
Dat is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt.
Uhu...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben geen fan van Nederlandse boeren nee. Maar ook hun mogen natuurlijk demonstreren.
Hij bevat niks. Niet voor niets is hij redelijk uitgekotst hierquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het bevat hoor, Het is pas een rel als er een gebouw in de fik staat of iemand dood is.
Die dame heeft 's middags ook bij de UvA gebouwen staan filmen…quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hiervoor was het ieman anders toch die verslag deed?
Ontopic: ga weg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd.
Wat een gedoe om wat teksten en verf.
Laten we on topic blijven, bij de stream.
Iets met verf besmeurd is, beschadigd. Maar je mag je eigen mening hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd.
Nu zijn we weer bij het begin van de discussie, van een paar uur terug beland. Heb je de beelden van binnen gezien? Dan zou je toch moeten kunnen begrijpen dat het iets verder gaat dan een beetje verf.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd.
Het gezeik is nog niet eens echt begonnen. Totaal incompetent en laf hoe ze de zaak nu aanstuurt. Ik moet nog zien dat ze dit overleeft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En helaas denk ik niet dat er nieuwe demonstranten bij komen.
Dus het zal zoals verwacht allemaal met een sisser aflopen.
Kan dat gezeik over Halsema ook stoppen.
Verf trekt in de poriën van steen. Dat beschadigt het dus. En anders bij het verwijderen. Het toetakelen van het gebouw sloeg nergens op en is niet meer dan puur vandalisme.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd.
Dat had ik niet gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dame heeft 's middags ook bij de UvA gebouwen staan filmen…
@Harvest89 kan dit in een dagje schoonmakenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
https://youtube.com/shorts/Y6l4EFXefdI?si=Vz7c8yA9KvA0TUy3
Wat een kankerzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |