Moest ernstig een dartwedstrijd verliezen vandaag.quote:
Ze hebben een memo gemist dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn gewoon bang voor corona want anderhalve meter handhaven lukt niet nu.
Ufopiloot?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
In de 2e wereldoorlog hadden jullie vast een mooie taak voor 7 gulden 50
Halsema is het slaafje van Groen Linksquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En helaas denk ik niet dat er nieuwe demonstranten bij komen.
Dus het zal zoals verwacht allemaal met een sisser aflopen.
Kan dat gezeik over Halsema ook stoppen.
Inderdaad, dit is klaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef Stupidisco het volgende:
Nu de politie zich teruggetrokken heeft weten die demonstranten ook ineens niet meer wat ze moeten doen.
Ja.quote:
Morgen: Hamas geeft zich over want ze willen niet meer met LGBTQ geassocieerd worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
Reljeugd lijkt ook weer weg, die zagen al dat langharige tuig en dachten fuck dit
Niet mijn probleemquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moest ernstig een dartwedstrijd verliezen vandaag.
Ik ben het er niet mee eens. Maar lets agree to disagree.quote:
Hoe laat meld je je morgen voor wat vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Maar lets agree to disagree.
Dat kun je er gewoon afhalen.
Als het om de boeren gaat ben je plotseling een stuk minder begrijpend...quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef Harvest89 het volgende:
Totaal terroristisch tuig die boeren.
Ik hoop aan de ene kant dat ze gewoon lekker extreem losgaan zodat ze de band met de rest van de bevolking verslechteren.
Vernielingquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hangt van de dingen af natuurlijk. Ik zou eerder zeggen: anders, in plaats om van slechter of beter te spreken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We hebben het hier veel te goed joh, allemaal lekker zeiken maar stiekem is het in weinig landen beter.
Ga jij dat lekker doen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwah. Nu met je bakkes op tv en je staat de rest van je leven bekend als jodenhater, Hamas fan en stenengooier.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef notturna het volgende:
Toch bizar, je komt voor je mening uit en toch moet je je gelaat afschermen. Nogal laf in mijn ogen
Dankjewelquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vernieling
Bij vernieling gaat het erom dat u een goed, dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, opzettelijk en wederrechtelijk, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt.
Je haalt die verf er niet af met een keer spugen en effe met je mouw erover wrijven...
Oh rot toch op met je pollquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:21 schreef probeer het volgende:
"Mimimiii je kan niet twee keer dezelfde reactie posten"
[poll=7175]
Ik vraag me af of hij het bevat hoor, Het is pas een rel als er een gebouw in de fik staat of iemand dood is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |