Lijkt me dat je dit klaar wilt hebben voordat het donker is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Echt waar wachten ze op.
Eentje meer of minder maakt nu ook niet meer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is zaterdag een landelijke demo, tot dan
Pauperbende.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Die zit 200 meter verderop aan de Amstel in haar bunker met de lokale driehoek, sushi met wijn naar binnen te gooien…quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die kut moet eens wat besluiten gaan nemen, en rap ook.
Ach gossie, een teckel.quote:
Zal wel een aardige peloton onderweg zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
Agenten hebben ook al mega lange dag erop zitten. die moeten zo ook vervangen worden
-e.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal wel een aardige peloton onderweg zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Ja, bedanktquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef Metalfrost het volgende:
wat is er gebeurd met 'ik heb een potje met vet'
Stel je voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef Metalfrost het volgende:
wat is er gebeurd met 'ik heb een potje met vet'
In de ub binnenstad? Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Zit jij daar nu? Als student? Medewerker? Docent? Dakloze?
Versterking?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Echt waar wachten ze op.
bijnaquote:
Jostiband?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
God bestaat niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Versterking?
Wachten op orders van bovenaf?
Exacte shit, ieuw.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de ub binnenstad? Nee.
Heb er wel een wetenschappelijke functie, maar doe iets met beta-dingetjes dus mijn kantoor zit in een gebouw op De Uithof en daar heb je gelukkig geen last van dit soort ellende.
Doe effe een livestream voor FOK! maken dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Worth it. Zelfs met een intifada om de hoek is het hier beter dan buiten de ring 😂
Blue man group?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
bijna
het was een band met olie drums, hekken, ouderwetse vegen van takken, hekken.
en ongelofelijk ritmisch
Even ze een beetje tijd gunnen om barricades op te werpen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Versterking?
Wachten op orders van bovenaf?
RTquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe een livestream voor FOK! maken dan.
RIP winkels.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef spoilert het volgende:
Het percentage straatratjes begint ook toe te nemen nu de avond valt op het Rokin...
Avonddienst duurt meestal tot een uur of elf, hoop dat de aflossing eerder komt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
Agenten hebben ook al mega lange dag erop zitten. die moeten zo ook vervangen worden
Ik kijk uit over een parkje. Erg leuk, maar at5 is spannender nu. Maar als de Barbaarse hordes hierheen komen loop ik wel even naar het raam voor je 😁quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe een livestream voor FOK! maken dan.
Wat een overdreven ophitserige reactie is dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |