SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf zaterdag minstens 6 dagen niet bolken![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb je hiervoor hulp gezocht?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jaa klopt. Maar ik wil je ego niet krenkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
We zijn toch altijd eerlijk tegen elkander![]()
![]()
Nee. Maar ik denk dat ik maar Bolk ga roepen in real lifequote:Trotste mama van Ambar
Ik heb een dikke huidquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa klopt. Maar ik wil je ego niet krenken![]()
![]()
BolkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Klinkt wel als een goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik maar Bolk ga roepen in real life![]()
Ik had 'm vast heel mooi gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval, nee hij was niet per se beter. Maar wel anders![]()
![]()
Ik denk dat je zo wel veel vrienden maaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis? Wil je ook een kopje thee?
Bolk!![]()
![]()
Als ze zichzelf vraagt of ze een kopje thee wil en dan antwoord met Bolk!?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo wel veel vrienden maakt![]()
Nee nee. Ik Bolk mijn vakantiemaatjequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ze zichzelf vraagt of ze een kopje thee wil en dan antwoord met Bolk!?Trotste mama van Ambar
quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oh gelukkig begon me al zorgen te makenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik Bolk mijn vakantiemaatje![]()
Is niet nodig. Ik kan dagenlang met iemand praten ipv met mezelf.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh gelukkig begon me al zorgen te makenTrotste mama van Ambar
ZO dan wat ergquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik zou niet op vakantie gaan als ik jou wasquote:
quote:
Ben jij malquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet op vakantie gaan als ik jou was![]()
Er gaan bomen geknuffeld worden! Nee het is geen eufemisme, ik bedoel daadwerkelijk echte bomen die van hout met blaadjes enzoTrotste mama van Ambar
Ik ze weleens..quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal![]()
Er gaan bomen geknuffeld worden! Nee het is geen eufemisme, ik bedoel daadwerkelijk echte bomen die van hout met blaadjes enzo![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal![]()
Er gaan bomen geknuffeld worden! Nee het is geen eufemisme, ik bedoel daadwerkelijk echte bomen die van hout met blaadjes enzo![]()
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal![]()
Er gaan bomen geknuffeld worden! Nee het is geen eufemisme, ik bedoel daadwerkelijk echte bomen die van hout met blaadjes enzo
![]()
Keuken al klaar AS?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaar al die blauwe plekkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je struikelt hier gewoon over alle acts![]()
![]()
Natuurlijk! En heb even pauze.quote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Niks mis meequote:
![]()
Do you know the muffin men.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NoMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees hier: 1 gulden 99 voor een pakje van vierquote:
Hoeveel euro is dat ook al weer?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik lees hier: 1 gulden 99 voor een pakje van vier![]()
Dat weet ik allemaal nietquote:
Misschien even op een bolkulator uitrekenen
Heb jij die bij de hand?quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:02 schreef Homijn het volgende:
Misschien even op een bolkulator uitrekenen![]()
Nee, ik kan hier alleen worteltrekkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Wel jammer dat dat konijn in een zwart gat is gevallen.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Misschien moeten we dan konijntrekkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat konijn in een zwart gat is gevallen.![]()
Klinkt te veel als een oneerbaar voorstelquote:
Dan laten 'm daar maar liggenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klinkt te veel als een oneerbaar voorstel![]()
![]()
Dit was holken
![]()
![]()
Ik zag beelden op TV over een demonstratie met een heleboel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is corona terug?
![]()
(goed idee wel)
Ja hier posten was niet mijn prioriteitquote:Op woensdag 8 mei 2024 05:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had jou 23 minuten eerder verwacht 🤣Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hier posten was niet mijn prioriteit![]()
![]()
Waar is die act?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HOi hoiquote:
Was ik de tel kwijtgeraaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, daar. Want in de liefde SC is alleen liefde. Ookal is dit pas topic #385![]()
![]()
Daar is die act, o daarquote:
Je was al twee bolkjes verderquote:
Moe zijn kan ook een act zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet vermoeiend de hele tijd zo'n act opvoeren?
Het is allemaal zo actigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Actquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, daar. Want in de liefde SC is alleen liefde. Ookal is dit pas topic #385![]()
Ja het leven van een bolker is net als de bolk knetter hard en dat is echt geen actquote:
Is jou liefde voor Lovely ook een actquote:
Klopt wel die tt. Hou van jullie allemaal.
Sommigen iets meer of minder maar dat zijn details.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niets mis met acts liefde
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Weet je dat nu al? Zolang post je toch nog niet meer hier?quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:33 schreef aeque het volgende:
Klopt wel die tt. Hou van jullie allemaal.
Sommigen iets meer of minder maar dat zijn details.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Daar weten jij en Spekkie alles van,quote:
Ik was ook heel snel ondergedompeld in de liefde hierquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je dat nu al? Zolang post je toch nog niet meer hier?![]()
![]()
quote:Ik voel ieders warmte door mijn scherm heen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je dat nu al? Zolang post je toch nog niet meer hier?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Damn this is beautifulquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is waar, maar jij kwam ook de liefde brengen en was er de hele dag om ons mee te laten genieten van jou liefde voor onsquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was ook heel snel ondergedompeld in de liefde hier
Wat een genot moet dat zijn, pas maar op dat je je niet verbrandquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik voel ieders warmte door mijn scherm heen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jij kwam ook de liefde brengen en was er de hele dag om ons mee te laten genieten van jou liefde voor ons![]()
![]()
![]()
![]()
quote:dat valt mij nou tegen. Dacht dat je echt was
Ja sorry, het is allemaal een actquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat valt mij nou tegen. Dacht dat je echt was
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
ontroostbaar
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was ook heel snel ondergedompeld in de liefde hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel 23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:54 schreef Shii het volgende:
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liefde![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen wist het. Iedereen wist het de kastelein de bakker en de slager.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan halen ze toch niet een extra bedrag er afquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet maar het kan zijn dat jou datum anders loopt
Hij is nl wel 2 euro duurder geworden per 1 meiMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee dan wordt het bedrag toch gewoon hoger?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan halen ze toch niet een extra bedrag er af![]()
Ik heb geen idee, zou even contact met ze opnemenquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan halen ze toch niet een extra bedrag er afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat lijkt mij ook, 2 euro der bij boven opquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dan wordt het bedrag toch gewoon hoger?
Maar misschien is het gesplits ik weet neit wat haar termijn is
ALs het van 15 tot 15 is zijn het twee verschillende bedragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het gaat toch gewoon in na een bepaalde maand, of dat nou de 1e of de 15e is lijkt mij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, 2 euro der bij boven op
Maar misschien is het gesplits ik weet neit wat haar termijn is
ALs het van 15 tot 15 is zijn het twee verschillende bedragen![]()
Geen idee hoe dat werkt bij hun heb mij er niet in verdieptquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch gewoon in na een bepaalde maand, of dat nou de 1e of de 15e is lijkt mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook ja..quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dan wordt het bedrag toch gewoon hoger?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Doe ik wel zodra ik thuis ben..quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zou even contact met ze opnemenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bolk vergeten te zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:10 schreef JustinK het volgende:
S: Welkom bij de Showtime klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?
L: Ja hallo met Lovely, er is bij mij 2 keer een bedrag afgeschreven
S: Ja dat zou kunnen mevrouw
L: ZEG!
S: Anders nog iets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hmm not coolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-05-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 845 / +113 / +91 / 1661 / 1939
2. JustinK / 482 / +79 / +75 / 2364 / 2570
3. HappyCharly / 343 / +34 / +13 / 1177 / 1344
4. Dr.Mikey / 272 / +41 / +73 / 503 / 640
5. kree / 200 / +0 / +0 / 953 / 1124
6. devzero / 174 / +23 / +68 / 422 / 508
7. aloa / 171 / +3 / +30 / 1462 / 1572
8. Lovely / 158 / +0 / +4 / 913 / 1009
9. MizzezAmy / 127 / +24 / +4 / 724 / 852
10. KillemWieft / 111 / +7 / +41 / 286 / 361
11. FreshFruit / 106 / +40 / +0 / 909 / 1013
12. aeque / 80 / +10 / +21 / 142 / 174
13. Superbadeendje / 72 / +8 / +0 / 478 / 548
14. Kissingbird / 70 / +0 / +0 / 784 / 818
15. greysbones / 69 / +14 / +0 / 552 / 585
16. Fogel / 62 / +26 / +3 / 301 / 358
17. Monsterkoekie / 62 / +21 / +10 / 470 / 518
18. ieniminimuis / 55 / +14 / +1 / 416 / 473
19. Shii / 55 / +7 / +2 / 211 / 237
20. Sally / 53 / +16 / +14 / 139 / 175SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank u Monitor!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De uitslagen van het Songfestival zijn zojuist binnengekomen: The Netherlands: devzero pointsMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:50 schreef Homijn het volgende:
De uitslagen van het Songfestival zijn zojuist binnengekomen: The Netherlands: devzero points![]()
![]()
Ow vertel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
Ik weet al waarom die extra bedrag er af gegaan is![]()
Ik download al jaren niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen en downloaden
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: