Damn this is beautifulquote:
Dat is waar, maar jij kwam ook de liefde brengen en was er de hele dag om ons mee te laten genieten van jou liefde voor onsquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was ook heel snel ondergedompeld in de liefde hier
Wat een genot moet dat zijn, pas maar op dat je je niet verbrandquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik voel ieders warmte door mijn scherm heen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jij kwam ook de liefde brengen en was er de hele dag om ons mee te laten genieten van jou liefde voor ons
quote:
Ja sorry, het is allemaal een actquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat valt mij nou tegen. Dacht dat je echt was
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was ook heel snel ondergedompeld in de liefde hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:54 schreef Shii het volgende:
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: