Ze waren de inlogcodes voor de registratieserver kwijtquote:
Een uur is wel lang weer hè. Donderdag ook weer en zaterdag DEURZAKKÛH!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Evangelion het volgende:
Ik wacht niet op de uitslag vandaag. Win ik toch weer een uurtje.
Lijkt me voor Luxemburg toch geen probleemquote:
Oliebol met mayo...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Meer apart dan een plak kaas op je spaghetti?
We zijn bijna om dezelfde reden ooit afgehaakt. Maar ja, we stuurden toen ook wel echt bizarre poep jaar op jaar.quote:
En toen kwam Anouk als redderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
We zijn bijna om dezelfde reden ooit afgehaakt. Maar ja, we stuurden toen ook wel echt bizarre poep jaar op jaar.
Daar is @de_boswachter niet zo bang voorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel veel competitie heb je dan met al die mannen bij haar op t decor
Ja het is haar echtquote:
Als je de Toppers en dat duo van vorig jaar stuurt ben je als land ook wel afquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
We zijn bijna om dezelfde reden ooit afgehaakt. Maar ja, we stuurden toen ook wel echt bizarre poep jaar op jaar.
Goede heupen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ja, dit is best leuk
Een 6,9
Dit is mijn op één na favoriet. (heupen, haar en kan redelijk zingen)
Onder UK, bold.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb Litouwen als laatste ... wtf?!
quote:
Wij vertrouwen op jouw expertise.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef Momo het volgende:
8 landen lijken zeker in de odds, het is vechten om de laatste paar plaatsen
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
Noh, ik zag net Dwight Schrute in t publiek!
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef vencodark het volgende:
Is dit die dude uit Sex Education?De fans weten het.
De katjangsaus was op.quote:
Luxemburgs begrijpen nog minder mensenquote:
Haha, nee, dat niet. Maar dingen niet mee deze halve finale.quote:
Er zijn misschien 4 nummers die ik nog wel eens zou wille horen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik kan niet tot 10 komen die het waard zijn hoor.
Ja verdommequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die recap van Ierland met alleen maar het gekrijs![]()
![]()
ierland is heel katholiek toch? wel een beetje provocatie lijkt mequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet niet of al die christenen op Bambi Thug gaan stemmen hoor.
Vorig jaar had Moldavië een recap zonder een woord zang erinquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:
Ierland heeft alleen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in haar stukje zitten
Was ook flinke kritiek uit die hoek in Ierlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ierland is heel katholiek toch? wel een beetje provocatie lijkt me
Meer Ionnalee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef vencodark het volgende:
Poland heeft gejat van Lady Gaga dus die valt af.
Neequote:
Misschien dat sommige landen anders te weinig kijkers hebben ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:42 schreef Arcee het volgende:
Waarom kan NL vandaag niet stemmen terwijl NL niet meedoet?
Ohja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ierland is heel katholiek toch? wel een beetje provocatie lijkt me
Hij kan deze schnabbel blijkbaar goed gebruikenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ach dit ouwe lijk wordt ook nog eens opgegraven.
Wacht maarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Welk liedje is dit nou weer? Is dit zijn nieuwe single?
Euphoria van Loreen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Heel oost-europa heeft extra knoflook voor de ramen gelegd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet niet of al die christenen op Bambi Thug gaan stemmen hoor.
Het lijkt zo op elkaarquote:
Snap er niks van.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien dat sommige landen anders te weinig kijkers hebben ofzo?
RIPquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil Roger Whittaker god ipv deze fantast
nouja zegquote:
quote:
Deze man heeft het NSF 2010 moeten doorstaan...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef vencodark het volgende:
Lijkt op Kenny Rogers nadat die zijn ogen had laten strak trekken.
The Gambler zou eurovisie met gemak winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef vencodark het volgende:
Lijkt op Kenny Rogers nadat die zijn ogen had laten strak trekken.
Regelsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:42 schreef Arcee het volgende:
Waarom kan NL vandaag niet stemmen terwijl NL niet meedoet?
We kunnen ons samen dom gaan zitten voelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Je mist er 1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik ben eruit:
Cyprus
Litouwen
Ierland
Oekraïne
Polen
Kroatië
Slovenië
Portugal
Luxemburg
Wow, dacht dat je Ierland lager zou zetten dan Kroatië.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, dankzij @:greys Ierland kunnen zien
7,2/10.
Dat deed wel wat met me.
1. Ierland
2. Kroatië
3. Luxemburg
Enorme hit.quote:
Nee prima actquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wow, dacht dat je Ierland lager zou zetten dan Kroatië.
Erg mooi.
Niet wanneer je een eindbaas bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind het altijd maf als zangers elkaars liedjes gaan zingen
WRC -> F1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs Lance Stroll vliegt niet zo uit de bocht
Slim om de liedjes over te slaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Very late to the party. Hopelijk nog op tijd om te horen wie er doorgaan
Ruim op tijd daarvoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Very late to the party. Hopelijk nog op tijd om te horen wie er doorgaan
Kon Sander niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jacqueline zo'n leuk mens maar ik had nooit gedacht dat ik Jan Smit als commentator zou gaan missen.
Het liep helaas zoquote:
Oh dat was ook wel erg toen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef HiZ het volgende:
Whoa, dat ging even goed mis. Had even flitsen van Madonna in Tel Aviv
Er is een reden dat ik niet via de NPO kijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jacqueline zo'n leuk mens maar ik had nooit gedacht dat ik Jan Smit als commentator zou gaan missen.
Jacq is soms best wel hard randomlyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Cornald is wel een beetje klaar met het zure gezeik van Govaert.
Die is mooiquote:
Beide al gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor Dortmund.
En de tanden poetsen.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor Dortmund.
En de tanden poetsen.
Ik ben druk met toastjes en blauwe kaasquote:
Ergens op de wereld is het wel tussendoortjestijdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel laat om nog te eten.
Maar geniet er lekker van
Dat is best zonde. Dan moet je snel even nieuwe halen of ergens anders de finale kijken!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn speakers gaan stuk van Ierland.
Erger nog: ik heb eigenlijk niet eens zoveel trekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel laat om nog te eten.
Maar geniet er lekker van
Ik zei net al, zwakste semi in járen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Eerlijk? In deze semi kan ik er niet eens tien aanwijzen die ik echt finalewaardig vind.
Ik weet niet of je daar uberhaupt een fatsoenlijk 3 seconden fragment uit kan krijgen thoughquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Die recap van Ierland werkt dus niet voor de mensen die het nummer gemist hebben of vergeten zijn.
Er zijn er een paar die ik graag door wel (Ierland, Finland en Kroatië bijvoorbeeld) en flink wat waarvan het me niet zoveel uitmaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Eerlijk? In deze semi kan ik er niet eens tien aanwijzen die ik echt finalewaardig vind.
Ik heb een top 5, de rest boeit me nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
quote:Like Alert
07-05-2024 @ 22:54:47
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #7"
Ja he. Ik vind normaal zo ongeveer echt ALLES aan het Songfestival leuk maar jeetje. Ik kan er echt geen tien aanwijzen. Litouwen, Ierland, Oekraïne en Kroatië. En vooruit Portugal. En dan houdt het wel op geloof ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zei net al, zwakste semi in járen.
Volgens mij was die 1e van vorig jaar ook ruk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zei net al, zwakste semi in járen.
quote:Like Alert
07-05-2024 @ 22:56:00
GGMM heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #7"
Meisje van Cyprus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Ja ze leende z'n telefoon en er kwamen Grindr notificaties doorheen want gay hi ha hoquote:
Ja, en ze weet ook wel waar ze het over heeft. Maar je moet tussen het gekat door ook regelmatig wat positiefs zeggen en niet alleen bij de Portugezen.quote:
Die zei wauw, dank je welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Moira het volgende:
@:capuchon_jongen wat zei de Belg van de tribute aan Nicole & Hugo?
Oh haha, stel je voor dat 'ie gay is, haha!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze leende z'n telefoon en er kwamen Grindr notificaties doorheen want gay hi ha ho
insert Eddy Wally gif.quote:
Zoals over de vocalen Engeland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, en ze weet ook wel waar ze het over heeft. Maar je moet tussen het gekat door ook regelmatig wat positiefs zeggen en niet alleen bij de Portugezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |