WRC -> F1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs Lance Stroll vliegt niet zo uit de bocht
Slim om de liedjes over te slaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Very late to the party. Hopelijk nog op tijd om te horen wie er doorgaan
Ruim op tijd daarvoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Very late to the party. Hopelijk nog op tijd om te horen wie er doorgaan
Kon Sander niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jacqueline zo'n leuk mens maar ik had nooit gedacht dat ik Jan Smit als commentator zou gaan missen.
Het liep helaas zoquote:
Oh dat was ook wel erg toen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:47 schreef HiZ het volgende:
Whoa, dat ging even goed mis. Had even flitsen van Madonna in Tel Aviv
Er is een reden dat ik niet via de NPO kijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jacqueline zo'n leuk mens maar ik had nooit gedacht dat ik Jan Smit als commentator zou gaan missen.
Jacq is soms best wel hard randomlyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Cornald is wel een beetje klaar met het zure gezeik van Govaert.
Die is mooiquote:
Beide al gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor Dortmund.
En de tanden poetsen.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor Dortmund.
En de tanden poetsen.
Ik ben druk met toastjes en blauwe kaasquote:
Ergens op de wereld is het wel tussendoortjestijdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel laat om nog te eten.
Maar geniet er lekker van
Dat is best zonde. Dan moet je snel even nieuwe halen of ergens anders de finale kijken!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn speakers gaan stuk van Ierland.
Erger nog: ik heb eigenlijk niet eens zoveel trekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel laat om nog te eten.
Maar geniet er lekker van
Ik zei net al, zwakste semi in jįren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Eerlijk? In deze semi kan ik er niet eens tien aanwijzen die ik echt finalewaardig vind.
Ik weet niet of je daar uberhaupt een fatsoenlijk 3 seconden fragment uit kan krijgen thoughquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Die recap van Ierland werkt dus niet voor de mensen die het nummer gemist hebben of vergeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |