Er zijn er een paar die ik graag door wel (Ierland, Finland en Kroatiė bijvoorbeeld) en flink wat waarvan het me niet zoveel uitmaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Eerlijk? In deze semi kan ik er niet eens tien aanwijzen die ik echt finalewaardig vind.
Ik heb een top 5, de rest boeit me nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Eerlijk? In deze semi kan ik er niet eens tien aanwijzen die ik echt finalewaardig vind.
quote:Like Alert
07-05-2024 @ 22:54:47
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #7"
Ja he. Ik vind normaal zo ongeveer echt ALLES aan het Songfestival leuk maar jeetje. Ik kan er echt geen tien aanwijzen. Litouwen, Ierland, Oekraļne en Kroatiė. En vooruit Portugal. En dan houdt het wel op geloof ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zei net al, zwakste semi in jįren.
Volgens mij was die 1e van vorig jaar ook ruk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zei net al, zwakste semi in jįren.
quote:Like Alert
07-05-2024 @ 22:56:00
GGMM heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #7"
Meisje van Cyprus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |