Al besproken.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie het al. Joost heeft een groot probleem.
🤔😲quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik vind het echt drie keer nietsquote:
meiden die rijdenquote:
Dat kan ik haast niet geloven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik heb die hele Joost zijn nummer nog niet gehoord, ik wacht tot donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je nooit de radio aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik heb die hele Joost zijn nummer nog niet gehoord, ik wacht tot donderdag
Ik ben er in 2021 geweest en wil best nog wel eens terugquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
Iemand al een hotel in Kroatie geboekt of gekocht?
Pics van je ratten?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Ama het volgende:
Mijn ratten begonnen ruzie te maken tijdens Kroatië. Liedje brengt agressie naar boven.
Hoe kan je die gemist hebben. Over was hij te horen en te zien. Ik heb het niet langer dan een halve minuut kunnen aanhoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Luister je geen radio? Het was wel lastig ontwijken anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Nou, volgend jaar mei dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er in 2021 geweest en wil best nog wel eens terug
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D LAND
Okequote:
Heel vervelend is dat, als je maar moet blijven vegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij kan in 3 minuten schijten en vegen?
Vorig jaar hadden ze bijna Ikke Hüftgold gestuurd, bekend van de Kartoffelsalatquote:
Hey Dot! Stiekem de grootste Joostfanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben. Over was hij te horen en te zien. Ik heb het niet langer dan een halve minuut kunnen aanhoren.
Ajdequote:
Held, dit werktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NPO heeft meerdere audiosporen stereo en 5.1 (AC3). Als je 5.1 hebt en deze wordt naar stereo geconverteerd dan kan het niet altijd lekker klinken. Druk op het knopje audio op je afstandbediening.
Of Willeke Albertiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
Dit is alsof we ruth jacott in 2024 zouden sturen of marga bult
Nou nee, jij wel?quote:
Awww.quote:
Huh, van welke nummer?quote:
Fan vind ik een groot woord, maar kan er wel om lachen jaquote:
In Amersfoort lopen ze binnenkort gewoon over straatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Awww.
Wist je dat ratten erg schoon zijn doordat ze zichzelf veel wassen net als katten?
#leukfeitje
Deze sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze bijna Ikke Hüftgold gestuurd, bekend van de Kartoffelsalat
Deze 50+ dame vindt Ierland, Kroatië, Frankrijk en Nederland toch een stuk leukerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Awww.
Wist je dat ratten erg schoon zijn doordat ze zichzelf veel wassen net als katten?
#leukfeitje
De Telegraaf lezersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
Is dit niet iets voor de mensen die schreeuwen doe maar een normaal liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |