Ik ben geswitcht naar de BBC en daar is het geluid behoorlijk veel beter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NPO heeft meerdere audiosporen stereo en 5.1 (AC3). Als je 5.1 hebt en deze wordt naar stereo geconverteerd dan kan het niet altijd lekker klinken. Druk op het knopje audio op je afstandbediening.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Als autist moet ik hier heel erg aan wennen. Maar het lukt me voor donderdag wel. Hoop ik.quote:
Tijdens Rotterdam idd. KPN was ook partner van het ESC toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had KPN nog speciaal een Dolby Atmos kanaal.
Hallo vriend. Bedankt. Ik apprecieer het ook enorm dat je er weer bij bent. Gezellig!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Leuk je hier aan te treffen.
die stukadoren zitten overal in europa te stemmenquote:
Once you go black...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik ben geswitcht naar de BBC en daar is het geluid behoorlijk veel beter.
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vergeleken met haar eigen gejank wel ja
Al besproken.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie het al. Joost heeft een groot probleem.
🤔😲quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik vind het echt drie keer nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |