Had moeten winnenquote:
Belgen hebben Dolby Digital 3D?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
Even geswitcht tussen NPO en VRT, wat een groot verschil qua geluid joh
Omdat Oekrane.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap niet dat dit zo hoog staat bij de bookies voor de winst.
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:40 schreef Japepk het volgende:
Hmm, het oorlog-aspect ligt er wel dik bovenop. Gouden regen en schokkend beeld
Hier vindt 1 iemand het fantastisch. Waarom snap ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap niet dat dit zo hoog staat bij de bookies voor de winst.
sympathie winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:40 schreef Japepk het volgende:
Hmm, het oorlog-aspect ligt er wel dik bovenop. Gouden regen en schokkend beeld
Zwarte verf was in de aanbieding bij de actionquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:41 schreef TLC het volgende:
Weer n rots, de rotsen fabriek heeft vast n goede omzet gehaald zo
Ja, sure, grote diaspora natuurlijk en sympathiestem, maar het liedje is imho niet sterk genoeg gewoon.quote:
oh WOW idd! komt veel duidelijker/sterker binnen. Hoe kan dat nou weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vond dit wel ok.
Overgeschakeld naar de Belg, geluid is daar inderdaad beter.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef Nexum het volgende:
Echt prachtig. Mijn favoriete Oekranse inzending na Jamala. Het is ze zo gegund als ze weer winnen
Vond de dunste wel knap.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef Nexum het volgende:
Echt prachtig. Mijn favoriete Oekranse inzending na Jamala. Het is ze zo gegund als ze weer winnen
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijven doneren mensen! @:zipportal
Jan had er wel meer kijk op. En zn onderkoelde sarcasme maakte zelfs matige acts toch wel leukquote:
NPO heeft meerdere audiosporen stereo en 5.1 (AC3). Als je 5.1 hebt en deze wordt naar stereo geconverteerd dan kan het niet altijd lekker klinken. Druk op het knopje audio op je afstandbediening.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
Even geswitcht tussen NPO en VRT, wat een groot verschil qua geluid joh
Jaq stelt teleur. Beetje 13 in een dozijn commentaar dat ook nog eens valse muziek goed vindt klinkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Jan had er wel meer kijk op. En zn onderkoelde sarcasme maakte zelfs matige acts toch wel leuk
Paar jaar geleden had KPN nog speciaal een Dolby Atmos kanaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NPO heeft meerdere audiosporen stereo en 5.1 (AC3). Als je 5.1 hebt en deze wordt naar stereo geconverteerd dan kan het niet altijd lekker klinken. Druk op het knopje audio op je afstandbediening.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NPO heeft meerdere audiosporen stereo en 5.1 (AC3). Als je 5.1 hebt en deze wordt naar stereo geconverteerd dan kan het niet altijd lekker klinken. Druk op het knopje audio op je afstandbediening.
Ik ben geswitcht naar de BBC en daar is het geluid behoorlijk veel beter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Als autist moet ik hier heel erg aan wennen. Maar het lukt me voor donderdag wel. Hoop ik.quote:
Tijdens Rotterdam idd. KPN was ook partner van het ESC toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had KPN nog speciaal een Dolby Atmos kanaal.
Hallo vriend. Bedankt. Ik apprecieer het ook enorm dat je er weer bij bent. Gezellig!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Leuk je hier aan te treffen.
die stukadoren zitten overal in europa te stemmenquote:
Once you go black...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik ben geswitcht naar de BBC en daar is het geluid behoorlijk veel beter.
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vergeleken met haar eigen gejank wel ja
Al besproken.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie het al. Joost heeft een groot probleem.
🤔😲quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik vind het echt drie keer nietsquote:
meiden die rijdenquote:
Dat kan ik haast niet geloven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik heb die hele Joost zijn nummer nog niet gehoord, ik wacht tot donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je nooit de radio aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik heb die hele Joost zijn nummer nog niet gehoord, ik wacht tot donderdag
Ik ben er in 2021 geweest en wil best nog wel eens terugquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
Iemand al een hotel in Kroatie geboekt of gekocht?
Pics van je ratten?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Ama het volgende:
Mijn ratten begonnen ruzie te maken tijdens Kroati. Liedje brengt agressie naar boven.
Hoe kan je die gemist hebben. Over was hij te horen en te zien. Ik heb het niet langer dan een halve minuut kunnen aanhoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Luister je geen radio? Het was wel lastig ontwijken anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Nou, volgend jaar mei dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er in 2021 geweest en wil best nog wel eens terug
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D LAND
Okequote:
Heel vervelend is dat, als je maar moet blijven vegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij kan in 3 minuten schijten en vegen?
Vorig jaar hadden ze bijna Ikke Hftgold gestuurd, bekend van de Kartoffelsalatquote:
Hey Dot! Stiekem de grootste Joostfanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben. Over was hij te horen en te zien. Ik heb het niet langer dan een halve minuut kunnen aanhoren.
Ajdequote:
Held, dit werktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of Willeke Albertiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
Dit is alsof we ruth jacott in 2024 zouden sturen of marga bult
Nou nee, jij wel?quote:
Awww.quote:
Huh, van welke nummer?quote:
Fan vind ik een groot woord, maar kan er wel om lachen jaquote:
In Amersfoort lopen ze binnenkort gewoon over straatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Awww.
Wist je dat ratten erg schoon zijn doordat ze zichzelf veel wassen net als katten?
#leukfeitje
Deze sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze bijna Ikke Hftgold gestuurd, bekend van de Kartoffelsalat
Deze 50+ dame vindt Ierland, Kroati, Frankrijk en Nederland toch een stuk leukerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Awww.
Wist je dat ratten erg schoon zijn doordat ze zichzelf veel wassen net als katten?
#leukfeitje
De Telegraaf lezersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
Is dit niet iets voor de mensen die schreeuwen doe maar een normaal liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |