Euphoria 1 was wel beterquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik heb nog steeds na een jaar dat het nummer start op de radio en ik niet weet of het Euphoria of Tattoo is.
Ja, maar ik denk ook dat weinigen zijn die zo overtuigen kunnen performen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Loreen dit niet had gezongen, had het niet gewonnen.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik die nog eens geopend heb.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:02 schreef H_T het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit de Eurovisie-app heb gedownload
Geen AlbaniJa voor jou dus, maar Alneeniė.quote:
Alles om Zweden en Finland er uit te laten springen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is wel echt een dramatische ballad blok.
2023 of 2024?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Wie vinden jullie dit jaar de knapste artiest?
Donsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Oei, dat ga ik je binnen een week kunnen zeggen. Niet Dons in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Sowieso heeft hij wel een aardige discografie.quote:
waarom laat je expliciet Nemo en Bambie buiten beschouwing? ;pquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.
Eens. Mevrouw Armeniė is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.
Ok Bambie dan voor Non-Binaire Mensenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
waarom laat je expliciet Nemo en Bambie buiten beschouwing? ;p
*met een rokje. Niet in haar Christina Aguilera 2001-outfits.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens. Mevrouw Armeniė is ook wel leuk.
voor mij ook Jaklin Baghdasaryan denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Nederland is een smaakvol land.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts 4 landen gaven televotepunten aan Alika. Nederland was er een van.
Wel terecht hoog geėindigd bij de jury.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts 4 landen gaven televotepunten aan Alika. Nederland was er een van.
quote:
Zoveel Pina Colada op, je ziet 3 Kaarijasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ook gewoon moeten winnenquote:
Mooi voor Ollie dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Bewijs dat je met raar haar en een lied in een taal die niemand verstaat toch een eind kan komen
Lets go Joostquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Bewijs dat je met raar haar en een lied in een taal die niemand verstaat toch een eind kan komen
quote:
Een matig Tsjechiė was gunstig voor Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Hier maakten we ons na de eerste repetitie zorgen over
Had dit ook verdiendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:22 schreef Fred_B het volgende:
Oekraļne (ook zonder oorlog) had dit de Top 5 in gekregen trouwens.
Gelukkig duurt de intervalact tegenwoordig een uur of 6.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Absurd hoe snel zo'n songfestivalavond altijd gaat.
Nee dat kwam pas later na Eurovisiequote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
"Promise me it's gonna be alright"
Zou Danny toen al weten dat hij kanker heeft?
Gitaren, Fred, gitaren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat de jury deed besluiten dit 6e te zetten.
Prima liedje verder, maar daar waren er meer van.
Ja, maar dit is de toegankelijker versie, melodisch interessanter etcquote:
Ik heb net genoten van de soloquote:
Begin januari, toen Belgiė hun nationale voorronde had, lachten we ze allemaal uit. Een paar maanden later waren de rollen omgedraaidquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blanka is wel heel ver terug. Onze stream is al verder.
Dit werd al gauw de guilty pleasure van dit jaar. Spanje heeft dit jaar het stokje overgenomenquote:
Het is de BBC, die hebben voor hun thuispubliek een beeld van het ESF opgebouwd dat ze hoog moeten houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
Mel Giedroyc als melkmeisje met nul verklaring erbij
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Die kleine innuendos zijn wel echt lekker Brits, leuke touch.
Zoiets zullen sommigen het jaar ervoor ook wel hebben gedacht over ONZE S10quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
Armeniė, het grootse snoozefest van de avond.
Tuurlijk, maar voor die grap hadden ze niet per se een bekend persoon als Mel nodigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is de BBC, die hebben voor hun thuispubliek een beeld van het ESF opgebouwd dat ze hoog moeten houden.
Hey, Vyvyan. Vyvyan! I think you cut off one of your fingers!quote:
ze was er toch, als commentatorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor die grap hadden ze niet per se een bekend persoon als Mel nodig
Zelfde acteurs, andere seriequote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hey, Vyvyan. Vyvyan! I think you cut off one of your fingers!
Daarom!quote:
Goed punt! Ik kan The Young Ones ook wel weer eens opsporen. Die hoor ik op dvd te hebben, maar waar...quote:
* in de semiquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Dit was gewoon een 14de plaats inzending
Ik schrok wel van de televotepunten. Als die nou naar Finland waren gegaan.quote:
Kaarija kon bijna niet hoger scoren op de televote.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik schrok wel van de televotepunten. Als die nou naar Finland waren gegaan.
Nee, en alleen met de maximumscore van 12 punten van elk land had die geloof ik 11 punten marge op Loreen gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Kaarija kon bijna niet hoger scoren op de televote.
Accidental last place enzo. We schrijven Luxemburg vast op.quote:
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Tja, dat je denk dat Duitsland eindelijk een goede keuze heeft gemaakt. Maar ze volledig worden afgetroefd door bijv een Australiė.
Ach, van uit NL had dat wel stemmen gekregen. @Moiraquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.
Nou, daar zullen ze toch blij mee zijn,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
Duitsland had wat mij betreft geen laatste hoeven worden
Dan had ik 20x op Duitsland gestemdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
Hij lijkt eigenlijk best wel op Barbara Schoneberger. Had zij niet in dat pakje kunnen gaan staan?
Die was achteraf gezien niet lager geėindigdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.
Ik verwacht volgend jaar een lintje voor mijn positieve bijdrage aan internationale betrekkingen!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, daar zullen ze toch blij mee zijn,
Ja, ook wel een handvol televotingpunten. Genoeg om 21e ofzo te worden wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Momo het volgende:
Duitsland gaat dit jaar wel wat jurypunten krijgen
Een van de beste resultaten in de laatste 10 jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook wel een handvol televotingpunten. Genoeg om 21e ofzo te worden wel.
Diaspora en wijnmoedersquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote is doorgegaan
Warm bad liedje. Ook een publiek voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote is doorgegaan
Litouwen is toch zo ongeveer het grootste diaspora-bolwerk dat meedoet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote door is gegaan
De weg naar boven ligt openquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een van de beste resultaten in de laatste 10 jaar
Echt waar? Ik kom ze nooit tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Litouwen is toch zo ongeveer het grootste diaspora-bolwerk dat meedoet tegenwoordig?
koffieleuk is er nog wel hoor, maar minder actief. Ze was wel bij EiC.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Post koffieleuk eigenlijk niet meer in ESF?
In Rotterdam zag ik er onlangs nog éénquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kom ze nooit tegen.
Dat is Polen toch? Zo lang Turkije niet meedoetquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Litouwen is toch zo ongeveer het grootste diaspora-bolwerk dat meedoet tegenwoordig?
Schijnen nogal veel in Rotterdam te zitten. Kennelijk grote jongens in de kraanmachinistenwereld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kom ze nooit tegen.
Eerder nog wel in wat voorrondes. Leuke user, jammer dat ze niet vaker post (geldt overigens voor meer mensen)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Post koffieleuk eigenlijk niet meer in ESF?
Ik vrees wel een beetje voor een Israelische winst en ben er zeker van dat Israel bewust tussen twee favorieten gezet gaat worden, zodat hun score iets minder wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
Israel zal dit jaar wel tenminste een vergelijkbare televote halen.
Ik heb geen idee. Ik hoop gewoon dat de deelname volledig geruisloos gaat, en op geen enkele wijze een oproep is voor proteststemmen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
Israel zal dit jaar wel tenminste een vergelijkbare televote halen.
quote:
quote:
ESF, wel zo eerlijkquote:
quote:
quote:
Jammer dat ze niet naar jullie luistertquote:
quote:
Ik heb je gemist Guaanquote:
Je favoriete grapje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Rotterdam zag ik er onlangs nog één
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als ik zulke voorzetten krijg...
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Oh, nu de nummer 26 van 40% van de Nederlandse jury.
Smakeloos land.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Als Denemarken doorgaat zie ik mensen in de NL jury wel voor aan om die top 3 te zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Ze hadden ook gewoon voor Bejba of Cyprus kunnen gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb precies dezelfde broek als de zanger!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens hadden ze ook best iets anders aan kunnen trekken dan een bloementjesgordijn.
Absoluut. Sterker nog, dan staat het waarschijnlijk ook in onze televoting Top 10.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Denemarken doorgaat zie ik mensen in de NL jury wel voor aan om die top 3 te zetten.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde broek als de zanger!
Ik dacht even aan de Womblesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen maar zeggen.![]()
Liedje is wel leuk. Lekker wombats-achtig.
Ja ik heb hetzelfde. Misschien kun je beter 18de zitten dan 25ste.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier toch de kracht niet meer voor na twee uur.
Ja vanaf nummer 24 ofzo gaat het net wat te lang duren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde. Misschien kun je beter 18de zitten dan 25ste.
Ja, die topinzending in Kroatiė is niet echt zoals Frankrijk of Zwitserland het resultaat van jarenlang schaven en verbeteren om de top te bereikenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Als Baby Lasagna niet last minute gebeld werd was Let3 dit jaar nog een keer gegaan
dan hebben ze dit jaar wel een iets betere keuze gemaakt, gelukkigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Als Baby Lasagna niet last minute gebeld werd was Let3 dit jaar nog een keer gegaan
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Zij lijkt op Madonna. Toen Madonna er nog niet uitzag als een gesmolten ET.
Net hoorde ik haar nauwelijks. Nu wel, en dat is niet per se een verbeteringquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
Het zat niet echt Mae.
Zonde, want het was wel een aardig liedje.
Maedayquote:
Laatste hier in het winkelcentrum hoorde ik Miss You van Jeremie Makiese. Ook zo'n random keuzequote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Deze hoorde ik in december nog in een restaurant in Shanghai langskomen trouwens. Dat was bijzonder random.
Nou, ze ownt het iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
They did look good honey. They did.
Classyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
They did look good honey. They did.
Jury's kan ik sowieso wel missenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Mensies nemen we de puntentelling mee of slaan we die over?
Oh my god, tuurlijk nemen we die mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:20 schreef H_T het volgende:
Je mag ook de hele puntentelling overslaan hoor
Ik wil S10 wel zien hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
wel graag de intervalacts, maar de puntentelling hoeft niet van mijquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik kreeg het idee dat je haast hadquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben het heel erg met je eens. Puntentellingen zijn de bom!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Puntentelling kijk ik dan nog wel een keer alleen. (Ja ik kan denk ik nog meer genieten van puntentellingen dan van de optredens)
Intervals wil ik wel zien ja met Duncan.
Ik eigenlijk nog niet zo. Heb echt nauwelijks nummers die ik echt heel leuk vind. En ik vrees voor weer een teleurstellende winnaarquote:
Heb je nnog 4 landen en kan je er een top 10 van maken? Dan kunnen we een FOK!-jury oordeel vellenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favorieten van de avond: Australiė, Serviė, Finland, Oostenrijk, Estland, Tsjechiė.
12. Australiėquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je nnog 4 landen en kan je er een top 10 van maken? Dan kunnen we een FOK!-jury oordeel vellen
Ik heb dit jaar de nummers een stuk minder vaak geluisterd dan in voorgaande jaren. Dat heeft als voordeel dat er nog wat verrassing overblijft tijdens de showquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog niet zo. Heb echt nauwelijks nummers die ik echt heel leuk vind. En ik vrees voor weer een teleurstellende winnaar
Heb je een kelnersmes? Dat kan wel helpenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met het openen van een biertje met wax rond de dop. Onhandige dingen zijn dat.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Zero points genot, dat was echt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |