Accidental last place enzo. We schrijven Luxemburg vast op.quote:
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Tja, dat je denk dat Duitsland eindelijk een goede keuze heeft gemaakt. Maar ze volledig worden afgetroefd door bijv een Australië.
Ach, van uit NL had dat wel stemmen gekregen. @Moiraquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.
Nou, daar zullen ze toch blij mee zijn,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
Duitsland had wat mij betreft geen laatste hoeven worden
Dan had ik 20x op Duitsland gestemdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
Hij lijkt eigenlijk best wel op Barbara Schoneberger. Had zij niet in dat pakje kunnen gaan staan?
Die was achteraf gezien niet lager geëindigdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar had ook ein Lied mit gutem Text kunnen staan.
Ik verwacht volgend jaar een lintje voor mijn positieve bijdrage aan internationale betrekkingen!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, daar zullen ze toch blij mee zijn,
Ja, ook wel een handvol televotingpunten. Genoeg om 21e ofzo te worden wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Momo het volgende:
Duitsland gaat dit jaar wel wat jurypunten krijgen
Een van de beste resultaten in de laatste 10 jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook wel een handvol televotingpunten. Genoeg om 21e ofzo te worden wel.
Diaspora en wijnmoedersquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote is doorgegaan
Warm bad liedje. Ook een publiek voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote is doorgegaan
Litouwen is toch zo ongeveer het grootste diaspora-bolwerk dat meedoet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat dit door de televote door is gegaan
De weg naar boven ligt openquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een van de beste resultaten in de laatste 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |