Euphoria 1 was wel beterquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik heb nog steeds na een jaar dat het nummer start op de radio en ik niet weet of het Euphoria of Tattoo is.
Ja, maar ik denk ook dat weinigen zijn die zo overtuigen kunnen performen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Loreen dit niet had gezongen, had het niet gewonnen.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik die nog eens geopend heb.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:02 schreef H_T het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit de Eurovisie-app heb gedownload
Geen AlbaniJa voor jou dus, maar Alneeniė.quote:
Alles om Zweden en Finland er uit te laten springen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is wel echt een dramatische ballad blok.
2023 of 2024?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Wie vinden jullie dit jaar de knapste artiest?
Donsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Oei, dat ga ik je binnen een week kunnen zeggen. Niet Dons in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Sowieso heeft hij wel een aardige discografie.quote:
waarom laat je expliciet Nemo en Bambie buiten beschouwing? ;pquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.
Eens. Mevrouw Armeniė is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk voor man Baby Lasagna, vrouw Angelina Mango.
Ok Bambie dan voor Non-Binaire Mensenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
waarom laat je expliciet Nemo en Bambie buiten beschouwing? ;p
*met een rokje. Niet in haar Christina Aguilera 2001-outfits.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens. Mevrouw Armeniė is ook wel leuk.
voor mij ook Jaklin Baghdasaryan denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Nederland is een smaakvol land.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts 4 landen gaven televotepunten aan Alika. Nederland was er een van.
Wel terecht hoog geėindigd bij de jury.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts 4 landen gaven televotepunten aan Alika. Nederland was er een van.
quote:
Zoveel Pina Colada op, je ziet 3 Kaarijasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ook gewoon moeten winnenquote:
Mooi voor Ollie dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Bewijs dat je met raar haar en een lied in een taal die niemand verstaat toch een eind kan komen
Lets go Joostquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Bewijs dat je met raar haar en een lied in een taal die niemand verstaat toch een eind kan komen
quote:
Een matig Tsjechiė was gunstig voor Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Hier maakten we ons na de eerste repetitie zorgen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |