quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier toch de kracht niet meer voor na twee uur.
Ik kreeg het idee dat je haast hadquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier toch de kracht niet meer voor na twee uur.
Ik ben het heel erg met je eens. Puntentellingen zijn de bom!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Puntentelling kijk ik dan nog wel een keer alleen. (Ja ik kan denk ik nog meer genieten van puntentellingen dan van de optredens)
Intervals wil ik wel zien ja met Duncan.
Ik eigenlijk nog niet zo. Heb echt nauwelijks nummers die ik echt heel leuk vind. En ik vrees voor weer een teleurstellende winnaarquote:
Heb je nnog 4 landen en kan je er een top 10 van maken? Dan kunnen we een FOK!-jury oordeel vellenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favorieten van de avond: Australië, Servië, Finland, Oostenrijk, Estland, Tsjechië.
12. Australiëquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je nnog 4 landen en kan je er een top 10 van maken? Dan kunnen we een FOK!-jury oordeel vellen
Ik heb dit jaar de nummers een stuk minder vaak geluisterd dan in voorgaande jaren. Dat heeft als voordeel dat er nog wat verrassing overblijft tijdens de showquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog niet zo. Heb echt nauwelijks nummers die ik echt heel leuk vind. En ik vrees voor weer een teleurstellende winnaar
Heb je een kelnersmes? Dat kan wel helpenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met het openen van een biertje met wax rond de dop. Onhandige dingen zijn dat.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Zero points genot, dat was echt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |