Als Denemarken doorgaat zie ik mensen in de NL jury wel voor aan om die top 3 te zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Oh, nu de nummer 26 van 40% van de Nederlandse jury.
Ze hadden ook gewoon voor Bejba of Cyprus kunnen gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Oh, nu de nummer 26 van 40% van de Nederlandse jury.
Ik heb precies dezelfde broek als de zanger!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens hadden ze ook best iets anders aan kunnen trekken dan een bloementjesgordijn.
Absoluut. Sterker nog, dan staat het waarschijnlijk ook in onze televoting Top 10.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Denemarken doorgaat zie ik mensen in de NL jury wel voor aan om die top 3 te zetten.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde broek als de zanger!
Ik dacht even aan de Womblesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen maar zeggen.![]()
Liedje is wel leuk. Lekker wombats-achtig.
Ja ik heb hetzelfde. Misschien kun je beter 18de zitten dan 25ste.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier toch de kracht niet meer voor na twee uur.
Ja vanaf nummer 24 ofzo gaat het net wat te lang duren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde. Misschien kun je beter 18de zitten dan 25ste.
Ja, die topinzending in Kroatiė is niet echt zoals Frankrijk of Zwitserland het resultaat van jarenlang schaven en verbeteren om de top te bereikenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Als Baby Lasagna niet last minute gebeld werd was Let3 dit jaar nog een keer gegaan
dan hebben ze dit jaar wel een iets betere keuze gemaakt, gelukkigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Als Baby Lasagna niet last minute gebeld werd was Let3 dit jaar nog een keer gegaan
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Zij lijkt op Madonna. Toen Madonna er nog niet uitzag als een gesmolten ET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |