Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha sure met straks in elke stad ali baba en zijn 5000 rovers.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende: Op EU niveau zijn er ook regels gemaakt voor de bescherming van vogels zodat onze trekvogels niet worden gevangen in Zuid Europa. Wij hebben vogels nodig voor zaad verspreiding en het intoom houden van insecten. EU is niet alleen economisch handig, maar onze leefomgeving heeft er ook veel profijt van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij kan echt niet lezenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha sure met straks in elke stad ali baba en zijn 5000 rovers.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja,dit wil ik wel even zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben Pro Europa. Hoe de gemiddelde Fries daarover denkt zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat europa gebeuren,
Hoe kijken ze daar in Friesland eigenlijk tegenaan die willen natuurlijk het liefst niet eens bij Nederland horen geeft dat wrijving binnen de provincie of valt het mee ?![]()
Zo vanavond of morgen de courgetteplantjes in de bakken ❤️ dacht dat ik 80L grond nodig had voor 1 bak maar 40 was genoeg dus nu heb ik nog drie zakken over![]()
![]()
Vertel ze in ter apel maar dat de leefomgeving er op vooruitgaan is door de Europese unie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja was ff in de warquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee haha, ik reageerde op Puzzie, die wel.♡♡♡♡![]()
Zo, ik zit in korte broek in het zonnetje, het is maar een beetje fris
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dit is wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertel ze in ter apel maar dat de leefomgeving er op vooruitgaan is door de Europese unie.
https://pointer.kro-ncrv.(...)n-any-other-dutch-mp![]()
oja die zag ik ook toevallig voorbij komen, ook beetje 90s stylequote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef mario390 het volgende:
https://www.eurovision.de(...)oesterreich1234.htmlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sinds wanneer is Wilders MP?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou.
https://pointer.kro-ncrv.(...)n-any-other-dutch-mp“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier goed te doen. De zon is warmquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hm.. helaas te koud om in t zonnetje te liggen![]()
![]()
Dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
MP is member of Parliament he? Dus Kamerlid![]()
![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
MP is member of Parliament he? Dus Kamerlid
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het over milieu en jij begint over asielzoekers.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertel ze in ter apel maar dat de leefomgeving er op vooruitgaan is door de Europese unie.![]()
Ga heen ofzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De mooiste stad aan het wadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent.. hier mwa![]()
![]()
Toen Bassie en Adriaan met de geheimzinnige opdrachtgever op tv kwam was ik ook pro europa.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben Pro Europa. Hoe de gemiddelde Fries daarover denkt zou ik niet weten.
We gingen toen vaak nog met het gezin naar Frankrijk Italie etc en zag ik de voordelen wel een machtig europa om mee te kunnen met het grote Amerika etc. Maar de uitvoering is bagger ipv van een grote muur te zetten bij de grens van Europa en Afrika laten ze daar alles maar binnen en bepalen nu hoge heren in Brussel een beetje welke regels er gelden. Trump had laatst een mooie speech over hoe hij vond dat London en Parijs onherkenbaar zijn geworden vergeleken met jaren geleden moet je maar eens kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De VS is ook groot geworden door al die staten bij elkaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Bassie en Adriaan met de geheimzinnige opdrachtgever op tv kwam was ik ook pro europa.
We gingen toen vaak nog met het gezin naar Frankrijk Italie etc en zag ik de voordelen wel een machtig europa om mee te kunnen met het grote Amerika etc. Maar de uitvoering is bagger ipv van een grote muur te zetten bij de grens van Europa en Afrika laten ze daar alles maar binnen en bepalen nu hoge heren in Brussel een beetje welke regels er gelden. Trump had laatst een mooie speech over hoe hij vond dat London en Parijs onherkenbaar zijn geworden vergeleken met jaren geleden moet je maar eens kijken.![]()
Verschil is dat de vs een vrij nieuw land was met allemaal gepikte grond waar iedereen aan het opbouwen was. En had best mooi kunnen zijn hoor die plannen die ze hadden in de jaren 90 maar de uitvoering is niet goed gegaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:18 schreef aloa het volgende:
[..]
De VS is ook groot geworden door al die staten bij elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet t denk ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer zij will weten moet zij kijken
♡♡♡♡![]()
Maar dat is wel vaker dat een smiley handig is om de toon aan te gevenquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar niet omdat het moest, maar omdat je het zelf wilde!quote:
Nee omdat t moestquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet omdat het moest, maar omdat je het zelf wilde!
♡♡♡♡![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 489 / +165 / +104 / 751 / 885
2. HappyCharly / 174 / +29 / +56 / 513 / 615
3. JustinK / 155 / +69 / +6 / 869 / 952
4. kree / 129 / +28 / +0 / 489 / 595
5. Lovely / 120 / +16 / +8 / 586 / 650
6. aloa / 101 / +20 / +44 / 780 / 838
7. MizzezAmy / 82 / +36 / +6 / 402 / 465
8. devzero / 76 / +15 / +0 / 207 / 260
9. Dr.Mikey / 70 / +26 / +27 / 177 / 231
10. Kissingbird / 53 / +14 / +1 / 508 / 534
11. Superbadeendje / 52 / +20 / +3 / 247 / 291
12. KillemWieft / 41 / +11 / +17 / 120 / 160
13. greysbones / 38 / +21 / +0 / 312 / 325
14. Bally-b / 37 / +0 / +6 / 100 / 121
15. Rob / 35 / +9 / +8 / 89 / 114
16. drakin / 30 / +3 / +0 / 100 / 107
17. hemarookworst / 29 / +12 / +2 / 120 / 149
18. Shii / 29 / +1 / +1 / 94 / 109
19. M_0_0_N / 28 / +5 / +4 / 138 / 156
20. ieniminimuis / 28 / +8 / +13 / 189 / 212SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank u Monitor, voor al die puntjes!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is wel handig vaak .quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is wel vaker dat een smiley handig is om de toon aan te geven![]()
Ik heb weer wat leuks gescoord bij gideon
Voor maar 2,50
Kun je leuke dingen mee maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
What, wHat, whAt
Welke code is verboden en waaromOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:45 schreef Mickytjuh het volgende:
What, wHat, whAt
Welke code is verboden en waarom![]()
Omdat swj m lelijk vindtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat @SwJ n garpje maakt..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:45 schreef Mickytjuh het volgende:
What, wHat, whAt
Welke code is verboden en waarom♡♡♡♡![]()
Dan kan er beter staan: postzo vaak mogelijk. We doen graag het tegenovergestelde van de topic pointer.
![]()
![]()
Heb ik gisteren ook tegen @devzero gezegd. Die had nog een andere variant van de smiley gemaakt. Hij zou ermee aan de slag gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis een Joost Klein kapsel voor die smiley
Even zoeken naar die andere.....![]()
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dtsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En het is al zo rustig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dts
Nieuw spelelement.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dts![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dts
♡♡♡♡![]()
Ik heb die smiley tot nu toe nog steeds niet gebruiktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Durf je niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb die smiley tot nu toe nog steeds niet gebruikt![]()
👋They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even een update :J
Mijn aanwinsten voor vandaag:
Bill Withers - Still Bill (de Mobile Fidelity Sound Lab pressing)
Fontaines D.C. - Skinty Fia
Cat Stevens - Tea for the Tillerman (1e Duitse druk)
Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water (De half speed master)
Tracy Chapman - Self titled (1e Duitse druk)met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hey spekkie.quote:
Mooi spul weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Even een update :J
Mijn aanwinsten voor vandaag:
Bill Withers - Still Bill (de Mobile Fidelity Sound Lab pressing)
Fontaines D.C. - Skinty Fia
Cat Stevens - Tea for the Tillerman (1e Duitse druk)
Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water (De half speed master)
Tracy Chapman - Self titled (1e Duitse druk)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dure hobby, maar iemand moet het doen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Soms denk ik wel eens dat ik de enige ter wereld ben die de 2 seconde afstand regel op de snelweg kent...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze krijgen een mooi plekje.Is ook wat waard.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dure hobby, maar iemand moet het doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu even bepalen welke ik ga luisteren.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zou met een eerste Duitse druk beginnenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nu even bepalen welke ik ga luisteren.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goed adviesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou met een eerste Duitse druk beginnenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat kan deze man niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks ga ik je nog adviseren welke auto je moet nemenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ken die hele plaat uit mijn hoofd nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan 'm gelukkig gewoon opzetten.quote:
Die plaat heeft ook een lyric sheet met alle lyrics vertaald in het Duits
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb de CD nog wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik kan 'm gelukkig gewoon opzetten.
Die plaat heeft ook een lyric sheet met alle lyrics vertaald in het Duits“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb die smiley tot nu toe nog steeds niet gebruiktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: