Sinds wanneer is Wilders MP?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou.
https://pointer.kro-ncrv.(...)n-any-other-dutch-mp
Hier goed te doen. De zon is warmquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hm.. helaas te koud om in t zonnetje te liggen
Dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
MP is member of Parliament he? Dus Kamerlid
Thanks.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
MP is member of Parliament he? Dus Kamerlid
Ik heb het over milieu en jij begint over asielzoekers.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertel ze in ter apel maar dat de leefomgeving er op vooruitgaan is door de Europese unie.
De mooiste stad aan het wadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent.. hier mwa
Toen Bassie en Adriaan met de geheimzinnige opdrachtgever op tv kwam was ik ook pro europa.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben Pro Europa. Hoe de gemiddelde Fries daarover denkt zou ik niet weten.
De VS is ook groot geworden door al die staten bij elkaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Bassie en Adriaan met de geheimzinnige opdrachtgever op tv kwam was ik ook pro europa.
We gingen toen vaak nog met het gezin naar Frankrijk Italie etc en zag ik de voordelen wel een machtig europa om mee te kunnen met het grote Amerika etc. Maar de uitvoering is bagger ipv van een grote muur te zetten bij de grens van Europa en Afrika laten ze daar alles maar binnen en bepalen nu hoge heren in Brussel een beetje welke regels er gelden. Trump had laatst een mooie speech over hoe hij vond dat London en Parijs onherkenbaar zijn geworden vergeleken met jaren geleden moet je maar eens kijken.
Verschil is dat de vs een vrij nieuw land was met allemaal gepikte grond waar iedereen aan het opbouwen was. En had best mooi kunnen zijn hoor die plannen die ze hadden in de jaren 90 maar de uitvoering is niet goed gegaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:18 schreef aloa het volgende:
[..]
De VS is ook groot geworden door al die staten bij elkaar.
Ik weet t denk ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer zij will weten moet zij kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |