korzakov?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:11 schreef vosss het volgende:
Of ik was het gewoon weer vergeten. Dat is ook een possibiliteit
Klinkt als een Russisch geweer.quote:
Zou kunnen, al drink ik wel veel minder tegenwoordig. Door de week niet meer.quote:
Even doorduwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, er is nog 2,99 centimeter ruimte
Omdat hij er snel Vandoorne kan.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat hij er snel Vandoorne kan.
wat slechttttquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leave @ijs_beer alonequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
oke amputatie beer gelukt...
helaas plan niet naar wens dus nu moet amputatie weer ongedaan worden gemaakt.
Op zich geeft het wel meer spanning en ook de mindere coureurs kunnen dan punten halen. Maar dan moet het punt voor de snelste ronde wel binnen de top 10 blijven.quote:
P16 genotquote:
er kwam uiteindelijk ook tegengeluid. de constructeurplekken voor allen zonder punten worden gewoon bekeken op basis van de plaatsen in de uitslag... dus daarvoor maakt het niet uitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich geeft het wel meer spanning en ook de mindere coureurs kunnen dan punten halen. Maar dan moet het punt voor de snelste ronde wel binnen de top 10 blijven.
Dat is dan wel weer zo iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
er kwam uiteindelijk ook tegengeluid. de constructeurplekken voor allen zonder punten worden gewoon bekeken op basis van de plaatsen in de uitslag... dus daarvoor maakt het niet uit
En nu heb je de euforie van een Yuki die juicht om punten van binnen de top 10 komen in Japan, die euforie ben je dan kwijt
Max > Charlesquote:
Daar hebben ze nog dag om daar aan te werkenquote:
straks is de kwaliquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog dag om daar aan te werken
Kwali is morgenquote:
Je snapt best dat de SQ bedoeld wordtquote:
Maakt het ook weer leukquote:
gun mij die droomquote:
Sprint shootout /= Kwalificatiequote:
ben je in de leer bij NK?quote:
Perez negeren we maar gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:27 schreef Rnie het volgende:
RBR is nog aan het bijkomen van het Newey nieuws.
quote:
taalbarrièrequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Die kant van de garage heeft het nieuws nog niet gehoord.
Sow.quote:
Kijkt zeker via sbs9quote:
jah heuj beweren dat RBR van slag is omdat Max niet op 1 stond terwijl Perez op 1 stond... dan is mijn reactie terechtquote:
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.quote:
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.
Het is hier warm bad, dat weet je tochquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....
Dat merk ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is hier warm bad, dat weet je toch
met af en toe een klompje ijsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
een neusloos en nearly headless Nick warm bad dat dan weer welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja ik wilde een nannycam in mn kikabeer bouwen, maar t werd niet zoals ik wildequote:
wie wil je in de gaten houden?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik wilde een nannycam in mn kikabeer bouwen, maar t werd niet zoals ik wilde
pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneerquote:
Een ene natte kat denk ikquote:
neuj ik heb meer met lekkende poesjesquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneer
niet verkeerdquote:
Daarvoor kan je ook een Ring deurbel nemen ipv een beer mishandelenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneer
neh... ik heb al een babyfoon cameradinges. Dus die wil ik gewoon naar buiten richten zodat ik weet wanneer de pakketjesbus voor de deur parkeert ik alvast rekening kan houden met richting de deur gaan... ivm thuiswerk enzoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook een Ring deurbel nemen ipv een beer mishandelen
Damn, wat ziet Horner er blij uit zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
Sky wordt even terug gezet.
er zijn geruchten dat Max misschien ook vertrekt...
Ja die geruchten brengen jullie nu al lange tijd maar hij is er nog steeds...
hop tjop
Jammer dat hij daarna nog meer uitleg gaat geven. Niet nodig.
Horner weet prima dat hij tot de veranderingen in 2026 geen problemen heeft met hoe de auto nu is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:51 schreef Rnie het volgende:
Damn, wat ziet Horner er blij uit zeg. Just one more to go zal zijn gedachtegang zijn.
[..]
Wat zag Horner er blij uit op Sky.
Tenzij je fan van Stroll bentquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Sinds de juiste voorspelling van de @Coco toto ben ik op dreef.quote:
https://www.formula1.com/(...)AlBC1HsqUuyJFouEnhcSquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zij is een race engineer, ex Ferarri en nu bij Sauber.
Ik ook. maar eerst even QI.quote:
me3quote:
Hoi jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:22 schreef Zorro het volgende:
Miami, toch de mooiste race van het seizoen. En nog een sprintweekend ook.
Wat worden we verwend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon lekker racenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit dus, kan mij het schelen dat het "maar Miami" is.
BBQ op het circuitquote:
Die hebben wel een stap gezet misschien. En 1 schuin oog op McLaren hoewel die wel een beetje veel updates hebben gebracht naar een race met maar 1 training. Hoewel de sprint race ook kan worden beschouwd als een training misschien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:28 schreef _UserName_ het volgende:
Bruine fruitschaal, wijntje, op naar een sprintpole voor ons aller Max, en voor de balans mag TeamLH44 de 2e plek hebben.
Question? > Ferrari confirmed.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu elke race newey tig keer in beeld brengen?
je bent erbij???????quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ow, ik dacht dat het 22u was... te vroeg naar de wasstraat gegaan
Eerst een shot van Newey en dan een shot van de Ferrari pitbox voor extra dramatisch effectquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
En vooral ook z'n lege stoel als 'ie ff naar de plee is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
Je kan gaan slapenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ow, ik dacht dat het 22u was... te vroeg naar de wasstraat gegaan
inzoomend op zijn naam bordjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
En vooral ook z'n lege stoel als 'ie ff naar de plee is.
Zoals eerder vanavond tijdens de FP.
quote:
normale temperatuur in de zomer hier in mijn broeikashuisjequote:
Was 'ie "boos weggelopen"?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
En vooral ook z'n lege stoel als 'ie ff naar de plee is.
Zoals eerder vanavond tijdens de FP.
Sattobquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie was zijn race-engineer kwijt?
"Aanwezig: Nee."quote:
ei met baconquote:
Weinig.quote:
the kind that snapsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:33 schreef Perox het volgende:
Charles heeft wel een uitdaging eens zien uit wat voor hout hij is gesneden.
Schaamt zich voor de livery en wil snel de muur in, is ie er vanaf.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:33 schreef Perox het volgende:
Charles heeft wel een uitdaging eens zien uit wat voor hout hij is gesneden.
Oh, ik ga zondag een uitsmijter maken met spek, ui, paprika en kaas. Zin in!quote:
Kan de auto ook geven aan Bearmanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de livery en wil snel de muur in, is ie er vanaf.
Kan nog tot morgen 17.59uquote:
quote:Je hebt nog tot zaterdag 4 mei 2024 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
@Pino112 heeft het druk in Malmöquote:
das nog veel te lang wachtenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga zondag een uitsmijter maken met spek, ui, paprika en kaas. Zin in!
Boink!quote:
heerlijk zoals hij met die auto durft te smijtenquote:
Jamaar, morgen heb ik mijn moeder op bezoek die ik misschien 3-4x per jaar zie en gaan we fietsen, flamingo's kijken, gratis lunchen, ijs eten en genieten van de lokale wokheld die na 5 maanden weer terug isquote:
spannend!quote:
Nog wel.quote:
Die is zondag jarig en krijgt dan haar naamtopicquote:
nieuwe GP toegewezen gekregenquote:
alleen als je een pic kunt laten zien als hij klaar isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, ik kan wel een taart maken nu.
Daar is mijn smoesje
Die gebruikt ie alleen om naar zichzelf te kijkenquote:
Supermarkt is dichtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als je een pic kunt laten zien als hij klaar is
met bewijs dat je hem vandaag hebt gemaakt
Ja met de telegraaf van vandaag ernaastquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als je een pic kunt laten zien als hij klaar is
met bewijs dat je hem vandaag hebt gemaakt
Dus kan je geen taart maken...quote:
met eiquote:
Ah dus ham is er uit ?quote:
heb er net twee opquote:
had vanmiddag 7 gekooktquote:
njommmquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
had vanmiddag 7 gekookt
5 nog over voor morgen voor mn asperges
had ie lipstick op?quote:
"Kusje moppie, ben er zo weerquote:
Volgens F1Maximaal hadtie ook al een blauwtje gelopen; waar issie mee bezig ?quote:
beter dan een kapotte neus zoals Landoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens F1Maximaal hadtie ook al een blauwtje gelopen; waar issie mee bezig ?
denk dat hij gewoon ook koningsdag gevierd heeft, maar goed genoeg in oranje gehuld was om niet herkend te wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ie geen vast vriendje?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
bleek een simpel klein wondjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan een kapotte neus zoals Lando
Ik denk dat ik 'm gezien hebquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon ook koningsdag gevierd heeft, maar goed genoeg in oranje gehuld was om niet herkend te worden
Weet je niet. Kan ook Piastri zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm gezien heb
Zag iemand lopen in oranje, dus dat zal 'm wel geweest zijn dan
Ik vind dat wel cool idee dat een jongen zoals hij gewoon koningsdag kan vieren hier zonder problemen (behalve dat accidentje dan).quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon ook koningsdag gevierd heeft, maar goed genoeg in oranje gehuld was om niet herkend te worden
DRANK!!quote:
ik heb de 10000 tiktoks gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
interviewtje
is die zichtbaar zonder ingelogd te zijn eigenlijk?
Gefeliciteerdquote:
?quote:
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.quote:
hij was er gewoon klaar meequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.
ah, dat kan ie beter doen als iedereen een tijd heeft staan en Max bij de eerste 10 staatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.
mijn schuldquote:
mistte lolquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schuld![]()
ik mistte je al
dus dacht dat je vandaag jarig was
oud wijf wordt dementquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schuld![]()
ik mistte je al
dus dacht dat je vandaag jarig was
quote:
Zondag pas.quote:
we horen vanzelf wel wat het echt wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:54 schreef D. het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Newey en Max naar Mercedes gaan
Ohwquote:
soms als je naar buiten kijkt zie je dat het mistelijk is. dan heeft het gemist. en als je dan een uur later kijkt is er geen mist meer dus mistte hetquote:
Ergens zou het wel mooi zijn als ie in zo'n Mercedes stapt en daarmee gelijk wint.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:54 schreef D. het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Newey en Max naar Mercedes gaan
kun je beter pa zijn iddquote:
Je bent zellufquote:
ric kuste de muurquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:55 schreef Perox het volgende:
Gaat er nog wat dramatisch gebeuren of wordt dit de eerste kwalificatie waarin de top 5 teams gewoon beide coureurs in Q3 krijgen dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |