pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneerquote:
Een ene natte kat denk ikquote:
neuj ik heb meer met lekkende poesjesquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneer
niet verkeerdquote:
Daarvoor kan je ook een Ring deurbel nemen ipv een beer mishandelenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pakketjesbezorgers maar ik wil niet dat de buurt denkt dat ik hun bespioneer
neh... ik heb al een babyfoon cameradinges. Dus die wil ik gewoon naar buiten richten zodat ik weet wanneer de pakketjesbus voor de deur parkeert ik alvast rekening kan houden met richting de deur gaan... ivm thuiswerk enzoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook een Ring deurbel nemen ipv een beer mishandelen
Damn, wat ziet Horner er blij uit zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
Sky wordt even terug gezet.
er zijn geruchten dat Max misschien ook vertrekt...
Ja die geruchten brengen jullie nu al lange tijd maar hij is er nog steeds...
hop tjop
Jammer dat hij daarna nog meer uitleg gaat geven. Niet nodig.
Horner weet prima dat hij tot de veranderingen in 2026 geen problemen heeft met hoe de auto nu is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:51 schreef Rnie het volgende:
Damn, wat ziet Horner er blij uit zeg. Just one more to go zal zijn gedachtegang zijn.
[..]
Wat zag Horner er blij uit op Sky.
Tenzij je fan van Stroll bentquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is hier warm bad, dat weet je toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Sinds de juiste voorspelling van de @Coco toto ben ik op dreef.quote:
https://www.formula1.com/(...)AlBC1HsqUuyJFouEnhcSquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zij is een race engineer, ex Ferarri en nu bij Sauber.
Ik ook. maar eerst even QI.quote:
me3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |