Sow.quote:
Kijkt zeker via sbs9quote:
jah heuj beweren dat RBR van slag is omdat Max niet op 1 stond terwijl Perez op 1 stond... dan is mijn reactie terechtquote:
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.quote:
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.
Het is hier warm bad, dat weet je tochquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om te reageren in F1. Dat is wel heel erg buiten de comfortzone hoor, autootje rijden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je neus is geamputeerd en ik moet je nek weer dicht maken....
Dat merk ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is hier warm bad, dat weet je toch
met af en toe een klompje ijsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
een neusloos en nearly headless Nick warm bad dat dan weer welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja ik wilde een nannycam in mn kikabeer bouwen, maar t werd niet zoals ik wildequote:
wie wil je in de gaten houden?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik wilde een nannycam in mn kikabeer bouwen, maar t werd niet zoals ik wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |