Geeft niets meneer, kan gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Ik had een nieuw deel van een topic van een andere gebruiker geopend, en dat schijnt niet de bedoeling te zijn. Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum en dit is de eerste keer dat ik dit doe, en waarschijnlijk ook de laatste keer. Mijn excuses voor het ongemak.
Moet je vooral met die PI posten, hèquote:
Kijken nieuwe mensen niet naar denk ikquote:Op maandag 6 mei 2024 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je vooral met die PI posten, hè![]()
![]()
![]()
(en nee, niets aantrekken van deals PI (Post Icon) @:Kip_Frites_Appelmoes
)
Of juist wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijken nieuwe mensen niet naar denk ik
Tof dat je het even meldt. Er zijn ook users die het bewust doen, om te trollen.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Ik had een nieuw deel van een topic van een andere gebruiker geopend, en dat schijnt niet de bedoeling te zijn. Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum en dit is de eerste keer dat ik dit doe, en waarschijnlijk ook de laatste keer. Mijn excuses voor het ongemak.
Automagisch gesloten na 300 postsquote:Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan het topic van Kiki-nog-wat nergens meer vinden. Wie weet waar deze is gebleven?
Bedankt Sallyquote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Automagisch gesloten na 300 posts![]()
kiki2024 in R&P / Tinder date heeft mij keihard laten vallen na seks
No worries, de wereld vergaat niet, maar inderdaad, dat is een beetje een regel inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
Kan deze afgestoft worden, @:CoolGuy & @:ArmaniXL ?
Thnx.
[..]
Blijft jammer dat ze de FOK! knokploeg en permaban hebben afgeschaftquote:Op maandag 6 mei 2024 19:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
No worries, de wereld vergaat niet, maar inderdaad, dat is een beetje een regel inderdaad.
Een permaban voor een fout geopend topic? Das wat...rigoureusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blijft jammer dat ze de FOK! knokploeg en permaban hebben afgeschaft
Blij dat je het in ieder geval met me eens bent dat de knokploeg wel passend isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een permaban voor een fout geopend topic? Das wat...rigoureus
Nee, that's not....weet je? Krijg de hik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat je het in ieder geval met me eens bent dat de knokploeg wel passend is
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, that's not....weet je? Krijg de hik.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, that's not....weet je? Krijg de hik.
En dat betekent dus dat als de TS geen vervolg opent, we gewoon pech hebben en de discussie gesloten is ?quote:Op maandag 6 mei 2024 19:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
No worries, de wereld vergaat niet, maar inderdaad, dat is een beetje een regel inderdaad.
Als het over een persoonlijke situatie van de TS gaat wel ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En dat betekent dus dat als de TS geen vervolg opent, we gewoon pech hebben en de discussie gesloten is ?
Als TS geen vervolg opent is er waarschijnlijk van hem/haar geen behoefte meer hieraan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En dat betekent dus dat als de TS geen vervolg opent, we gewoon pech hebben en de discussie gesloten is ?
Niemand houdt je tegen om over een onderwerp een algemeen topic te maken natuurlijk. Als je de behoefte of interesse hebt om erover te discussiëren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |