Ja, opvallend wel dat jullie allebei tegelijk weg warenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die missen we allemaal![]()
Maar ik ben er nu toch
Vette pechquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh waarom ZEG je dat nu? Dan mis ik @:Speklap3000 nog meer!
Is schuim blok denk ik.quote:
Lekker vet welquote:
Speklap,quote:
@Speklap3000 en ik zijn 2 zijden van dezelfde muntquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, opvallend wel dat jullie allebei tegelijk weg waren
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Iddquote:
Gelukkig nog niet onderweg.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik dacht klaar te zijn voor de reis naar Berlijn
Mijn navigatie systeem besloot anders
Ja maar het duurt wel een uur om die zooi te downloaden en installerenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik dacht klaar te zijn voor de reis naar Berlijn
Mijn navigatie systeem besloot anders
volgens mij kom je genoeg borden tegen onderwegquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar het duurt wel een uur om die zooi te downloaden en installeren
Dan was je er toch nog niet klaar voor. Of je moet gewoon op gevoel gaan rijdenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar het duurt wel een uur om die zooi te downloaden en installeren
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:40 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij kom je genoeg borden tegen onderweg
Wat deden we?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
Vroeguh deden we het zonder navigatie en kwamen we er ook 😉
Doktertje spelen met het buurmeisje.quote:
Reizen met de autoquote:
Heb ik nooit met het buurmeisje gedaan hoor 😝quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doktertje spelen met het buurmeisje.
Of zo grote kaart die je uit moest klappen en altijd in de weg zatquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:45 schreef Rob het volgende:
Het "beste boek van de weg" op de bijrijders knieën
Mijn vader had een handige kaartenboek zodat je niet met een grote kaart zat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zo grote kaart die je uit moest klappen en altijd in de weg zat
Waar blijf je om me in te stoppen? 🤔quote:
ik dus ook.. het beste boek van de weg. en daar zaten kleinere uitvouw kaarten inquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader had een handige kaartenboek zodat je niet met een grote kaart zat.
Dat was inderdaad beterquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader had een handige kaartenboek zodat je niet met een grote kaart zat.
Hup hup. Je moet ergens wat instoppen 😉quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:50 schreef Rob het volgende:
[..]
ik dus ook.. het beste boek van de weg. en daar zaten kleinere uitvouw kaarten in
Ik denk dat ik de route naar Spanje nog uit mijn hoofd ken.quote:
Zo suggestief weer...quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hup hup. Je moet ergens wat instoppen 😉
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de route naar Spanje nog uit mijn hoofd ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |